quote:Op maandag 17 mei 2010 14:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
maat 62 jongenskleertjes
http://www.mijnalbum.nl/Album=J3SROW3O
maat 68 jongensspul
http://www.mijnalbum.nl/Album=UMWKCYMN
Ik heb alleen de laatste vraag en het laatste aanbod gekopieerdquote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef hondashadow het volgende:
Hoi!
Ik ben op zoek naar een DVD met de eerste musical van Nijntje. Alles al geprobeerd, nou hier maar eens een poging wagen.
Mijn dochtertje Alyssa van 4 is een enorme nijntje-fan. Er zijn 3 musicals geweest, de 2e en de 3e hebben we live gezien en op DVD.
Maar nu die eerste: een verhaal waarin Dick Bruna zelf ook voorkomt, op z'n fiets door Utrecht heen.
We hebben een cd met liedjes van die musical, maar beeldmateriaal kan ik nergens vinden.
Ik heb het zelfs aan Dick Bruna zelf gevraagd, maar die had ook geen DVD en wist ook niet waar we die zouden kunnen krijgen.
Is er hier iemand die weet waar ik zo'n DVD zou kunnen vinden, of die hem zelf heeft en bereid is er afstand van te doen? (uiteraard tegen betaling)
Bedankt,
Joost.
Ja dat was misschien een wat voorbarige conclusie van mijquote:Op maandag 17 mei 2010 16:26 schreef hondashadow het volgende:
[..]
Ja, die musical is schijnbaar uit 2001, maar ik lees in die beschrijving niet dat er ook een DVD van is/was?
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:54 schreef cattie het volgende:
Meisjesvestje(74) en unisex vosseshirtje(68)
Beide 2 euro p.s.
overslagrompers maat 56
50 cent p.s.
Jurkje maat 74 en pakje maat 68
1 euro p.s.
meisjesrompers, links maat 62/68, rechts maat 50/56
50 cent p.s.
maillotjs, wit maat 62/68, grijs maat 74
50 cent p.s.
meisjesrompers maat 74/80, zwembroekjes maat 62/86
alles 1 euro p.s.
trompers (van ietje), maat 74/80
beide 3 euro p.s.
verzorgingsrugzak met 1 diagonale band, incl verzorgingsmatje
3 euro (pas niet door brievenbus)
Quinny wandelwagenbak met alles erbij (dekentje, adapters, regenhoes enz)
25 euro, alleen af te halen
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef Stiemie het volgende:
Nog niet verkocht, dus ik gooi 'm er nog eens in
Esmee is over naar de kinderwageninzet en dus heb ik de bekleding van de Bugaboo over.
Aangeboden: handgepimpt lakentje en 2 handgemaakte hoeslakentjes die passen om het matrasje van de bugaboo. Vraagprijs 12,50 euro voor alles bij elkaar.
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
Anders maak ik dan toch voor jou gewoon een nieuwequote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
wacht daar nou mee joh!![]()
en anders wil kloondoos vast wel
oeh!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Anders maak ik dan toch voor jou gewoon een nieuwe
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh!
jaaaah <3
dan hoef ik niet per se een meisje te bakken *pfew*
toch altijd een gokje hè
Hihi, ik heb 'm gered van een wisse dood in een vuilnisbakquote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef Ssserpente het volgende:
Jouw konijn.
Vind het zo sneu dat ie weg moet.Ik kan geen knuffels weg doen.
![]()
Stiekem mag 'ie ook gewoon gratis wegquote:Op maandag 17 mei 2010 22:39 schreef Ssserpente het volgende:
Wat lief!Daar gaan we een award voor verzinnen.
bewaar je echt alle knuffels?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:28 schreef Lenaatje het volgende:
Ik vind het zo'n lief konijn!! En ik kan ook geen knuffels wegdoen..... Goed dat je hem hebt gered!
Als er iemand een dvd hiervan heeft is het diegene die de musical heeft geproduceerd...Dit is theaterfamilie en je kan ze bereiken op info@senf.nlquote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef hondashadow het volgende:
Hoi!
Ik ben op zoek naar een DVD met de eerste musical van Nijntje. Alles al geprobeerd, nou hier maar eens een poging wagen.
Mijn dochtertje Alyssa van 4 is een enorme nijntje-fan. Er zijn 3 musicals geweest, de 2e en de 3e hebben we live gezien en op DVD.
Maar nu die eerste: een verhaal waarin Dick Bruna zelf ook voorkomt, op z'n fiets door Utrecht heen.
We hebben een cd met liedjes van die musical, maar beeldmateriaal kan ik nergens vinden.
Ik heb het zelfs aan Dick Bruna zelf gevraagd, maar die had ook geen DVD en wist ook niet waar we die zouden kunnen krijgen.
Is er hier iemand die weet waar ik zo'n DVD zou kunnen vinden, of die hem zelf heeft en bereid is er afstand van te doen? (uiteraard tegen betaling)
Bedankt,
Joost.
Ja klein kort euh ik weet het niet, er stond 80 in dus ik ging van maat 80 uit maar hij is gewoon te kort en te krap om echt voor 80 door te kunnen vind ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:34 schreef Sorbootje het volgende:
Huup, bij dat kersjesjurkje, Is 'ie vooral kort, of valt hij aan de bovenkant krap?
(74 is sowieso prima trouwens, Isabeau groeit toch niet)
Maar ik geen jurkjes meer nodig eigenlijk. Maar ja, heeft een vrouw ooit genoeg jurkjes? Twijfel twijfel twijfel....
Toch maar doen?! Warrom heb jij PVD altijd van die lieve dingetjes!?!?!?!
het blousje is met rode sterretjes en de bies is oranje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:29 schreef Poppejans het volgende:
Huup, zijn bij dat sterretjesblousjede sterretjes en zijkanten en zo rood? (of is het roze, kan niet goed zien)
Zoja wil ik die graag+ paars/wit gestreepte lange mouwen shirt
hihiquote:
De meeste wel ja.... een aantal heb ik wel weggedaan maar dat was dan al via via gekregen, 2e hands zeg maar. maar ik heb daar wel moeite mee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:50 schreef Popples het volgende:
[..]
bewaar je echt alle knuffels?
ik gooi alles weg behalve bepaalde die de dames echt geweldig vinden,als het aan hun lag was dat alles maar dat doen we maar niet. als ik het zou bewaren had ik het hele huis vol.
als ik al denk dat ze dadelijk hoofdluis krijgen op school en de knuffels moet verzorgen. nee daar begin ik niet aan. weg ermee.
Oh leuk Tessie! Ik zet hem apart voor je. PM je adres dan doe ik hem snel op de post.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:40 schreef tessie het volgende:
Oeke, wat zijn ze leuk!!Ik wil heel graag die met die 2 flamingo's voor op Anna's kamertje
Hebbuh?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:24 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze net tegen bij t opruimen. maat 50/56 dus valt klein.
1,50 inclusief verzenden? zoiets?
Ik ook. Al m'n knuffels van vroeger liggen boven in vuilniszakken. En zelfs daar heb ik moeite mee (verstikken en zo...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:36 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
De meeste wel ja.... een aantal heb ik wel weggedaan maar dat was dan al via via gekregen, 2e hands zeg maar. maar ik heb daar wel moeite mee.
volgens mij wil je alle dingen die ik van dr had gekocht als t hier een meisje was hahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:55 schreef Orea het volgende:
[..]
Hebbuh?
Oh en heb je die zilvere schoentjes nog?
oh oeks wat doe je nuquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef oeke het volgende:
Naar aanleiding van een post van Huup moest ik ineens aan mijn schilderijtjes denken.
Die stonden in een doos op zolder.
Maar ik zou het veel leuker vinden mochten ze op babykamers komen te hangen.
Dus ik bied deze aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vierkante schilderijtjes zijn 10x10 cm en daar vraag ik 15 euro voor.
Voor 2 of meer vraag ik 12,50 per stuk.
De rechthoekige schilderijtjes zijn 13x18 cm en daar wil ik graag 17,50 voor.
De hele kleintjes vraag ik 2,50 voor per stuk.
De Giraf hangt boven Ko's bed en is dus niet te koop.
De neushoorn en de aap komen op Ivans nieuwe kamer te hangen.
De 2 flamingo's mogen bij Anna wonen!![]()
Oja ze passen door de brievenbus!
Is dat groene rompertje met oranje ster al verkocht?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef Webkim het volgende:
Rompertjes 2 Euro of alle 18 voor 25 Euro.
Pakjes 4 Euro.
Angelsounds 15 Euro.
Broekjes 2 Euro.
Nee, is er nog.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat groene rompertje met oranje ster al verkocht?
Naambordje voor op de deur.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef innepin het volgende:
[..]
oh oeks wat doe je nu![]()
Ik wil misschien die kleintjes wel.... gewoon voor in de huiskamer op de fotolijstjesmuur-in-wording...
Ik denk er over na!
Wil je dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Om ze vervolgens als huwelijkskadootje aan mij te geven? wat lief
Kijk, dát zijn de tips! Ik heb ze gelijk gemaild, bedankt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:30 schreef nytar het volgende:
[..]
Als er iemand een dvd hiervan heeft is het diegene die de musical heeft geproduceerd...Dit is theaterfamilie en je kan ze bereiken op info@senf.nl
Volgens mij is de dvd er wel geweest, maar niet meer bijgemaakt toen ze op waren...ook waren ze te verkrijgen in een drie pak...(alle drie de musicals)
Ja hoor, ik heb ze nogquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef Keshet het volgende:
Sorbo! Ik ik ik!
Heb je de pakjes nog?
Ik pm je straks even!
Bij elkaar exl verzendkostenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef Keshet het volgende:
Ymme, die rompers met lange mouw, zijn die 4 euro per stuk of bij elkaar?
Sorbo, je zit weer vol.
Ik ben akkoord! Ik wil graag met je afspreken dat je de kleertjes naar me opstuurt en dat ik het geld naar je overmaak als ik ze binnen heb. Deal?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:32 schreef ymme het volgende:
5,35 euro
Als je akkoord bent, pm mij maar
Gaat het morgen nog op de post.
Ik heb alleen meiden he??quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:18 schreef Vlindur het volgende:
Ticootje, als er leuk jongensspul in maat 68 tot 74 bij zit ben ik wel benieuwd ja
pm me maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:07 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik ben akkoord! Ik wil graag met je afspreken dat je de kleertjes naar me opstuurt en dat ik het geld naar je overmaak als ik ze binnen heb. Deal?
Ik vind ze leuk, maar mijn meisje wordt in oktober geborenquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb nog twee leuke pakjes in de aanbieding. Lekker luchtig voor zomerbaby'tjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Claesen's maat 56-62 ¤3,00 incl. verzenden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kiekeboe maat 56 ¤ 3,00 incl. verzenden
Nou gelukkig voor jou zijn ze verkocht aan Keshetquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:45 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk, maar mijn meisje wordt in oktober geboren
Per wanneer heb je hem nodig? Mikael heeft er namelijk 1 maar die moet weg als we een ander huis hebben. Dus weet niet hoeveel haast je ermee hebt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:46 schreef Macka66 het volgende:
Vraag: heeft er iemand een Ikea Kura keerbaar bed in de aanbieding?
Zoeen zoek ik:
[ afbeelding ]
Een niet te hoog stapelbed zou ook kunnen.
Jeej Teigetje in die mooie kleertjes!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:03 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nou gelukkig voor jou zijn ze verkocht aan Keshet![]()
Ik zal ze even weghalen.
hmm ik ben denk ik wel geinteresseerd. Heb je ook wat in 80? En een foto van die 74 lust ik ook welquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:05 schreef Stiemie het volgende:
Wie zocht er nou pyjama's uit 1 stuk? Ik heb er 2 in maat 74 en nog wat andere grotere en kleinere maatjes. Maar eigenlijk doen we Esmee nooit een pyjama aan.Bij interesse maak ik foto's
ja heyquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef Stiemie het volgende:
Ze vallen aardig gewoon volgens mij. En ze valllen in de categorie functioneelZe blinken dus niet uit in schattigheid helaas. Ik ga zo even foto's maken
Best wel haast! Lucie heeft echt een nieuw bed nodig en het lijkt me goed als ze de overgang zsm maakt. Dan is ze iig aan de nieuwe slaapsituatie gewend voor ze na de zomervakantie naar school gaat. Dus bedankt voor het aanbod, maar het komt qua tijd (en afstand ook) jammergenoeg niet goed uit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:06 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Per wanneer heb je hem nodig? Mikael heeft er namelijk 1 maar die moet weg als we een ander huis hebben. Dus weet niet hoeveel haast je ermee hebt?
Bedoel je zo'n doek (http://www.pacco.nl/Pacco-inbakerdoeken.html) of echt een soort inbakerslaapzakje? Zoeen als op het plaatje, maar dan de allereerste (vanaf dag 1) heb ik hier liggen en de opvolger ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:10 schreef DJRandall het volgende:
Gezocht:
Pacco Piccolo inbakeringszak. Iemand?
Deze dus:quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n doek (http://www.pacco.nl/Pacco-inbakerdoeken.html) of echt een soort inbakerslaapzakje? Zoeen als op het plaatje, maar dan de allereerste (vanaf dag 1) heb ik hier liggen en de opvolger ook
Ik kan anders een foto maken?
Huup de pyjama's gaan het hem vandaag niet worden vrees ik. Ik had er 1 nog even gewassen en zag dat de print echt niet meer zo mooi was en een andere heb ik eerst gewassen en die zit nu dus in de was![]()
Ja die heb ik voor je. En de categorie daarna. Alleen heeft de kleinste versie van ons strikjes in plaats van klittenband. Wij hebben 'm voor Linde gebruikt. Voor Esmee was het niet nodigquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:52 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Deze dus:
http://paccowebshop.nl/webshop/shop/35583/35585/65997
De Piccolo is voor 4-7 kg.
Ik bedoel dus geen Puckababy of iets dergelijks...
Ik wil toch wel heel graag die met de klittenband. Ik zoek nog even verder, maar houd jouw aanbod wel in mijn achterhoofd. Wat zou je er voor willen hebben?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja die heb ik voor je. En de categorie daarna. Alleen heeft de kleinste versie van ons strikjes in plaats van klittenband. Wij hebben 'm voor Linde gebruikt. Voor Esmee was het niet nodig
Ik ga morgen even kijken welk type die doeken nou precies zijn. Volgens mij liggen de boekjes bij Linde in haar kamer. Iets van 15 euro per stuk?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:29 schreef DJRandall het volgende:
Ik wil toch wel heel graag die met de klittenband. Ik zoek nog even verder, maar houd jouw aanbod wel in mijn achterhoofd. Wat zou je er voor willen hebben?
Niet meer nodig. Ik heb zojuist bij mij in de buurt een Pacco op kunnen halen, met klittenband. Kan ik morgen meteen beginnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken welk type die doeken nou precies zijn. Volgens mij liggen de boekjes bij Linde in haar kamer. Iets van 15 euro per stuk?
Nee da's een heel dun broekje en niet gevoerd ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Happy, dat noppies setje rood/wit, is dat broekje erg dik of niet??
stuur je me even een pm dan waar ik het heen kan sturenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh dan wil ik m wel
(met t shirtje ook)
Hebbuh!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, da's wel een zomer slaapzakje, dubbele stof maar wel dunne stof.
herkenbaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef Orea het volgende:
Je riep me toch![]()
Liet even aan de meneer zien en die keek alleen maar met een schuin oog met wenkbrauw opgetrokken![]()
Yessssss, 80-86!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Is er interesse in jongenskleertjes 74/86? Dan ga ik morgen of overmorgen wat fotootjes maken.
Mijn kereltje is zomaar groot aan het worden
Je kunt er natuurlijk ook nog een automatische afschrijving van maken en dan iedere maand iets uitkiezenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ja hallo Huup![]()
![]()
Had even gezegd dat je ook nog bronzen schoentjes had voor bij Isabeau d'r feestjurk
![]()
(gelukkig denk ik dat ze toch te klein zijn, hoewel Isabeau wel mini-voetjes heeft... enniewee.. ik heb jouw rekeningnummer iets te vaak voorbij zien komen de laatste tijd, dus ZE ZIJN TE KLEIN)
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook nog een automatische afschrijving van maken en dan iedere maand iets uitkiezen
74-80!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Is er interesse in jongenskleertjes 74/86? Dan ga ik morgen of overmorgen wat fotootjes maken.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben er vanuit gegaan dat ze te klein zouden zijn, zeker over een maand. srryze zijn 10 cm over de buitenkant van de zool gemeten.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind dat ''eerste keuze voor iemand'' altijd zo stom, doe het dan lekker met elkaar via PM ofzo denk ik danquote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef tessie het volgende:
Oh werkt het op volgorde van inschrijving tegenwoordig?
Hihi, natuurlijk niet, maar ik ben niet zo heel veel online meer de laatste tijd, dus ik bedoel meer dat ik de post van LovelyLady dan waarschijnlijk mis, of pas zie als alles al is verkochtquote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef tessie het volgende:
Oh werkt het op volgorde van inschrijving tegenwoordig?
Sorry, maar heb ik gemist dat het op volgorde van inschrijving gaat? Ik heb in ieder geval alleen maar mijn interesse kenbaar gemaakt zodat ze weet dat er animo is.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind dat ''eerste keuze voor iemand'' altijd zo stom, doe het dan lekker met elkaar via PM ofzo denk ik dan
ik ben voor wie het eerst komt eerst maalt hoor
Verkocht!quote:Op zondag 23 mei 2010 09:40 schreef Orea het volgende:
Ik heb een positiejurk in de aanbieding! (kan ook wel hier toch?)
Het gaat om deze lange gypsy jurk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij komt uit Engeland, is een size 14 (wat ongeveer overeenkomt met een maat 42 hier) en hij zit mij super, echter besloten mijn borsten om maar gewoon te blijven groeien. Dus hij zit zo strak rond mijn borstpartij (cup H inmiddels) dat ik alleen kan staan en vooral niet ademen in de jurk. Rondom de buik zit hij heerlijk ruim, dus je kunt er lekker in groeien deze zomer. Hij zit wel mooi, dus geen tent achtig ding.
Inmiddels is de jurk al een paar weken in mijn bezit, dus ik kan hem niet terugsturen. Hij is niet gedragen (net dus voor de 2e keer gepast voor 5 minuten, toen ik hem binnenkreeg zat ie namelijk wel lekker) en het kaartje zit er nog aan. Heb er 39 pond voor betaald, wat ongeveer ¤ 40,- is.
Ik wil er graag ¤ 25,- excl. verzenden voor hebben of doe een goed...
Oh nee, absoluut niet! ik bedoel het in zn algemeen, dat dat wel eens gebeurd hier! zo van ''hier de foto's en ... heeft 1e keuze''quote:Op zondag 23 mei 2010 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sorry, maar heb ik gemist dat het op volgorde van inschrijving gaat? Ik heb in ieder geval alleen maar mijn interesse kenbaar gemaakt zodat ze weet dat er animo is.
Dat is wel zo eerlijk vind ikquote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Het is gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt toch?
Yppy, ik heb volgens mij nog best veel, ik zal morgen echt eens wat uit gaan zoeken.quote:
Ja daarom vroeg ik het dus ook. Ik vind dat ook zo raar dat dat soms zo gebeurt. Idd, stuur dan lekker een pm en zet wat er over is alsnog online ofzo.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh nee, absoluut niet! ik bedoel het in zn algemeen, dat dat wel eens gebeurd hier! zo van ''hier de foto's en ... heeft 1e keuze''
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:20 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het dus ook. Ik vind dat ook zo raar dat dat soms zo gebeurt. Idd, stuur dan lekker een pm en zet wat er over is alsnog online ofzo.
En je hebt leuk spul ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:05 schreef trui het volgende:
[..]
Yppy, ik heb volgens mij nog best veel, ik zal morgen echt eens wat uit gaan zoeken.
Dan houd ik het ook even in de gaten!quote:Op maandag 24 mei 2010 08:47 schreef YPPY het volgende:
[..]
En je hebt leuk spul ook.Niet te vroeg posten he? Ik ga vandaag naar de sauna.
Maat 92quote:Op maandag 24 mei 2010 08:28 schreef cattie het volgende:
Ik ben nog op zoek naar zomerspul voor meisjes (jurkjes, rokjes, maar ook rompers) maat 80 of 86 en jongens 110. Iemand?
Doe jij een 70/80 weg dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:43 schreef Vicky het volgende:
Heeft er iemand dunne slaapzakken (90 of 100cm) met lange mouwen?
92 is mij net iets te groot, ik ben bang dat als Fee daarin past, de zomer voorbij is. Ik wacht in spanning af op de rompers!quote:Op maandag 24 mei 2010 09:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maat 92
(4 euro)
[ afbeelding ]
en rompers grote maat ga ik binnenkort uploaden. Wij gaan over op hemd+broekje
Zoek je rompers met lange mouwen? of met korte?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:48 schreef cattie het volgende:
[..]
92 is mij net iets te groot, ik ben bang dat als Fee daarin past, de zomer voorbij is. Ik wacht in spanning af op de rompers!
Ik heb even gekeken maar er zit wel wat duns bij maatje 80/86 en ook wel shirtjes met lange mouwenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:43 schreef Marie79 het volgende:
LL, zijn de maat 86 broekjes (als je die hebt?) dunne broekjes?
En heb je ook nog dunne shirtjes met lange mouwen?
Korte mouwen of zonder mouwen in de maten 80, 86 of 86/92. Eigenlijk zijn alle kleuren wel prima, ook blauw enz.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoek je rompers met lange mouwen? of met korte?
strapless rompertjes bedoel jequote:Op maandag 24 mei 2010 13:51 schreef cattie het volgende:
[..]
Korte mouwen of zonder mouwen in de maten 80, 86 of 86/92. Eigenlijk zijn alle kleuren wel prima, ook blauw enz.
Deze is maat 80 (en niet heel dik)quote:Op maandag 24 mei 2010 08:28 schreef cattie het volgende:
Ik ben nog op zoek naar zomerspul voor meisjes (jurkjes, rokjes, maar ook rompers) maat 80 of 86 en jongens 110. Iemand?
Valt die ook als een echte 92? Want dan zwemt Fee er in denk ik.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
strapless rompertjes bedoel je
Ik heb er eentje zonder mouwen. maat 92, lichtroze
Prima! Ik pm je.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deze is maat 80 (en niet heel dik)
[ afbeelding ]
En deze is 86 (en ook niet heel dik, maar wel wat stug (want ribstofje), dus niet soepele wapperstof zeg maar)
[ afbeelding ]
Ehm..broekje gratis, overgooiertje 2,50.
Of vanaf 80 cm lengte. Iemand?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:44 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 zomerslaapzakjes, mt 80/86 (gok ik). Iemand??
ik ben daar niet zo goed in, inschatten hoe maten vallen.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:00 schreef cattie het volgende:
[..]
Valt die ook als een echte 92? Want dan zwemt Fee er in denk ik.
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:49 schreef Stiemie het volgende:
He huup ik dacht dat je dat skeetige vestje te koop aanbood en dat ik eindelijk eens de eerste was
ja het is nogal wat hoorquote:
Als het goed is, is het gefixedquote:Op maandag 24 mei 2010 20:36 schreef Lenaatje het volgende:
Lovely Lady, als je het linkje 50/56 aanklikt zie je weer de accesoires....
Dan laat ik deze aan me voorbij gaan! Bedankt voor het meedenken.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ben daar niet zo goed in, inschatten hoe maten vallen.
Maakt de kleur nog wat uit?quote:
Ik denk dat ik eentje van nijntje heb (wit met kleine gekleurde nijntjes erop in oranje en groen) en een gestreepte grijs/wit (volgens mij) met felgroen aan de binnenkant..quote:Op maandag 24 mei 2010 22:04 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Uhm... welke kleur heb je dan in gedachten?
Klinkt helemaal goed!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eentje van nijntje heb (wit met kleine gekleurde nijntjes erop in oranje en groen) en een gestreepte grijs/wit (volgens mij) met felgroen aan de binnenkant..
Allebei 90 cm, en de nijntje heeft nog drukknoopjes om hem eventueel iets kleiner te maken nog (80 cm gok ik)
Maar ze liggen in Thijs' kamer, dus ik kan pas morgen kijken
Ja, tuurlijk! Kijk ik meteen even of ik er niet stiekem gewoon nog meer hebquote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Klinkt helemaal goed!Ik wacht morgen af! Wil je via pm doen? Dan hoef ik niet steeds te scrollen
Wit shirtje met hondje van c&a en die blauwe van H&M? ik hou ze apart voor je!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:01 schreef Marie79 het volgende:
LL, die laatste 2 shirtjes maat 86 willen we wel
Ik kom ze wel persoonlijk bij je ophalen!
Die bruine met campus erop en de met die dinosaurus erop!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wit shirtje met hondje van c&a en die blauwe van H&M? ik hou ze apart voor je!
Mart is echt een kooltje jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef amaranta het volgende:
Goeiedag Ymme. Wat groeit Mart als kool dan. Fabian gaat nu pas langzaam richting 62![]()
(hoewel noppies vlgens mij wel klein valt)
Ymme; weet je al helemaal zeker dat er geen 2e komt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:00 schreef ymme het volgende:
[..]
Mart is echt een kooltje ja62 past allemaal nog net. Maar ik vind dat niet fijn met aankleden en Mart ook niet. Heb liever dat het allemaal wat losser zit dan net goed.
Die had ik al offline gehaald maar ik heb die jij noemde heb ik apart gehoudenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:49 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Die bruine met campus erop en de met die dinosaurus erop!
die jij noemt staan er niet bij, misschien een andere maat?
ik ga ff kijken voor je !quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef Fruppel het volgende:
Heeft er iemand nog leuke shirtjes met korte mouwen in de aanbieding voor ons meisje?
Maat 86.
En 86/92?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef Fruppel het volgende:
Heeft er iemand nog leuke shirtjes met korte mouwen in de aanbieding voor ons meisje?
Maat 86.
pm even je adresquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben nog op zoek naar wat korte broekjes voor een jongen. Maat 80/86.... Iemand?
LL dat grijze korte broekje maat 80 wil ik wel graag hebben trouwens!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door SacreCoeur op 25-05-2010 16:33:08 ]
Heb je m'n Wooden Buttons jumpsuitjes gezien, hierboven?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:20 schreef Keshet het volgende:
Ik ben op zoek naar GoodMoodKid jumpsuitjes in maat 50/56.
Heeft iemand er nog wat liggen?
Gezien! Ik heb er zelfs 1 in actie gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef Webkim het volgende:
[..]
Heb je m'n Wooden Buttons jumpsuitjes gezien, hierboven?
Misschien wel iets te jongensachtig naar je zin trouwens...
Welke maat heeft jouw kindje nu officiëel? Ik heb namelijk nog wel wat prematuurkleertjes, maar daar zou ze ook al wel uit kunnen zijn nu, of niet? (maat 44 heb ik)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:33 schreef Keshet het volgende:
[..]
Gezien! Ik heb er zelfs 1 in actie gezien.
Ik vind ze prachtig, maar ben op zoek naar GMK omdat die nogal klein vallen.
Meer geschikt voor 2700 gram en 42,5 centimer zeg maar.![]()
Heb die maat niet meer, alleen nog 98/104 kledingstukken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:48 schreef Fruppel het volgende:
86/92 is ook prima SC
KP ook alvast bedankt voor het kijken!!
Ik heb er laatst 2 voor 17 euro ofzo bij prenatal gekocht, 70, 90 en 110 cm meende ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:33 schreef mikoxx het volgende:
Jammer, het slaapzakje van suikertaartje past nietNu ben ik dus nog steeds op zoek naar 2 zomerslaapzakjes (zonder mouwen) vanaf lengte 80 cm. Iemand? Ik kreeg de tip om bij wibra te kijken (ze zouden daar voor 5.99 hangen), maar ik heb ze niet voor die prijs gezien en wat er hing was gewatteerd: beetje warm....
Je hebt pm terugquote:
Je hebt een GMK in actie gezien. En die vallen volgens mij niet zo klein hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:33 schreef Keshet het volgende:
[..]
Gezien! Ik heb er zelfs 1 in actie gezien.
Ik vind ze prachtig, maar ben op zoek naar GMK omdat die nogal klein vallen.
Meer geschikt voor 2700 gram en 42,5 centimer zeg maar.![]()
Jongensrompersquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:59 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb trouwens nog zowel meisjes- als jongensrompers in maat 74/80. Bij interesse maak ik foto's
In mijn link staan ook nog rompersquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Jongensrompers![]()
Als je dus foto's wilt maken, graag.
ja ik; alleen staat er op beide Eviequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:20 schreef Keshet het volgende:
Ik ben op zoek naar GoodMoodKid jumpsuitjes in maat 50/56.
Heeft iemand er nog wat liggen?
Dat verandert de zaak! Als je 'm nog hebt wil ik die knalgroene we! Ik PM je morgen even.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:18 schreef Webkim het volgende:
[..]
Je hebt een GMK in actie gezien. En die vallen volgens mij niet zo klein hoor.
Deze wel: Morris heeft ze niet aangekund, alleen met gapende drukkers tussen zijn benen.
Ik vind persoonlijk dat ze voor een jongen te strak zitten. De oudste heeft ze veel gedragen tijdens het zindelijk worden. Maar ik zou mijn kind er niet in mee na buiten nemen zeg maar!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:29 schreef bodpa09 het volgende:
Ik bedoel die broekjes die Lenaatje aanbiedt in maat 86. Die van joggingbroekachtige stof. Als het een recht model is, vind ik ze ideaal als zomerbroek.
deze vallen wel iets ruimer maar als ik eerlijk ben vind ik het wel meisjes achtig. zal eens kijken of ik een foto kan vinden waar mahre er eentje aan heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:29 schreef bodpa09 het volgende:
Ik bedoel die broekjes die Lenaatje aanbiedt in maat 86. Die van joggingbroekachtige stof. Als het een recht model is, vind ik ze ideaal als zomerbroek.
je hebt pm!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:36 schreef cattie het volgende:
Lenaatje, mag ik van jou:
Rok maat 86 (Die witte)
Spijkerjurkje maat 86
wikkelvest met shirt maat 86
Wat wil je er voor hebben? Verder via pm?
Ik vind wel dat die voor een jongentje kunnen, het zijn die basics van de Hema.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
Lenaatje, die shirtjes maat 86-92 (groen en wit), kunnen die ook voor een jongetje?
En dat hemdje met die hartjes, maat 98, valt die groot of niet?
Okidoki, dan slaan we het even over. Dankjewel voor je antwoord!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
deze vallen wel iets ruimer maar als ik eerlijk ben vind ik het wel meisjes achtig. zal eens kijken of ik een foto kan vinden waar mahre er eentje aan heeft.
Dan PM ik je evenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:39 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Ik vind wel dat die voor een jongentje kunnen, het zijn die basics van de Hema.
Het hemdje met hartjes valt naar mijn idee normaal
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:09 schreef easy-going het volgende:
Ik kreeg net een witte envelop, maar de postbode had hem voor de brievenbus laten liggen, hij blafte
Ik kreeg net een witte envelop, maar de postbode had hem voor de brievenbus laten liggen, hij blafte
Ik vind 'm leukquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond net deze nog, maatje 68:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 euro excl. verzenden, andere suggesties zijn welkom
Hij is voor jou!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vind 'm leukIk stuur je 'n pm als hij nog niet weg is tenminste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |