Dan laat ik deze aan me voorbij gaan! Bedankt voor het meedenken.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ben daar niet zo goed in, inschatten hoe maten vallen.
Maakt de kleur nog wat uit?quote:
Ik denk dat ik eentje van nijntje heb (wit met kleine gekleurde nijntjes erop in oranje en groen) en een gestreepte grijs/wit (volgens mij) met felgroen aan de binnenkant..quote:Op maandag 24 mei 2010 22:04 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Uhm... welke kleur heb je dan in gedachten?
Klinkt helemaal goed!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eentje van nijntje heb (wit met kleine gekleurde nijntjes erop in oranje en groen) en een gestreepte grijs/wit (volgens mij) met felgroen aan de binnenkant..
Allebei 90 cm, en de nijntje heeft nog drukknoopjes om hem eventueel iets kleiner te maken nog (80 cm gok ik)
Maar ze liggen in Thijs' kamer, dus ik kan pas morgen kijken
Ja, tuurlijk! Kijk ik meteen even of ik er niet stiekem gewoon nog meer hebquote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Klinkt helemaal goed!Ik wacht morgen af! Wil je via pm doen? Dan hoef ik niet steeds te scrollen
Wit shirtje met hondje van c&a en die blauwe van H&M? ik hou ze apart voor je!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:01 schreef Marie79 het volgende:
LL, die laatste 2 shirtjes maat 86 willen we wel
Ik kom ze wel persoonlijk bij je ophalen!
Die bruine met campus erop en de met die dinosaurus erop!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wit shirtje met hondje van c&a en die blauwe van H&M? ik hou ze apart voor je!
Mart is echt een kooltje jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef amaranta het volgende:
Goeiedag Ymme. Wat groeit Mart als kool dan. Fabian gaat nu pas langzaam richting 62![]()
(hoewel noppies vlgens mij wel klein valt)
Ymme; weet je al helemaal zeker dat er geen 2e komt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:00 schreef ymme het volgende:
[..]
Mart is echt een kooltje ja62 past allemaal nog net. Maar ik vind dat niet fijn met aankleden en Mart ook niet. Heb liever dat het allemaal wat losser zit dan net goed.
Die had ik al offline gehaald maar ik heb die jij noemde heb ik apart gehoudenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:49 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Die bruine met campus erop en de met die dinosaurus erop!
die jij noemt staan er niet bij, misschien een andere maat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |