ja heyquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef Stiemie het volgende:
Ze vallen aardig gewoon volgens mij. En ze valllen in de categorie functioneelZe blinken dus niet uit in schattigheid helaas. Ik ga zo even foto's maken
Best wel haast! Lucie heeft echt een nieuw bed nodig en het lijkt me goed als ze de overgang zsm maakt. Dan is ze iig aan de nieuwe slaapsituatie gewend voor ze na de zomervakantie naar school gaat. Dus bedankt voor het aanbod, maar het komt qua tijd (en afstand ook) jammergenoeg niet goed uit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:06 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Per wanneer heb je hem nodig? Mikael heeft er namelijk 1 maar die moet weg als we een ander huis hebben. Dus weet niet hoeveel haast je ermee hebt?
Bedoel je zo'n doek (http://www.pacco.nl/Pacco-inbakerdoeken.html) of echt een soort inbakerslaapzakje? Zoeen als op het plaatje, maar dan de allereerste (vanaf dag 1) heb ik hier liggen en de opvolger ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:10 schreef DJRandall het volgende:
Gezocht:
Pacco Piccolo inbakeringszak. Iemand?
Deze dus:quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n doek (http://www.pacco.nl/Pacco-inbakerdoeken.html) of echt een soort inbakerslaapzakje? Zoeen als op het plaatje, maar dan de allereerste (vanaf dag 1) heb ik hier liggen en de opvolger ook
Ik kan anders een foto maken?
Huup de pyjama's gaan het hem vandaag niet worden vrees ik. Ik had er 1 nog even gewassen en zag dat de print echt niet meer zo mooi was en een andere heb ik eerst gewassen en die zit nu dus in de was![]()
Ja die heb ik voor je. En de categorie daarna. Alleen heeft de kleinste versie van ons strikjes in plaats van klittenband. Wij hebben 'm voor Linde gebruikt. Voor Esmee was het niet nodigquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:52 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Deze dus:
http://paccowebshop.nl/webshop/shop/35583/35585/65997
De Piccolo is voor 4-7 kg.
Ik bedoel dus geen Puckababy of iets dergelijks...
Ik wil toch wel heel graag die met de klittenband. Ik zoek nog even verder, maar houd jouw aanbod wel in mijn achterhoofd. Wat zou je er voor willen hebben?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja die heb ik voor je. En de categorie daarna. Alleen heeft de kleinste versie van ons strikjes in plaats van klittenband. Wij hebben 'm voor Linde gebruikt. Voor Esmee was het niet nodig
Ik ga morgen even kijken welk type die doeken nou precies zijn. Volgens mij liggen de boekjes bij Linde in haar kamer. Iets van 15 euro per stuk?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:29 schreef DJRandall het volgende:
Ik wil toch wel heel graag die met de klittenband. Ik zoek nog even verder, maar houd jouw aanbod wel in mijn achterhoofd. Wat zou je er voor willen hebben?
Niet meer nodig. Ik heb zojuist bij mij in de buurt een Pacco op kunnen halen, met klittenband. Kan ik morgen meteen beginnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken welk type die doeken nou precies zijn. Volgens mij liggen de boekjes bij Linde in haar kamer. Iets van 15 euro per stuk?
Nee da's een heel dun broekje en niet gevoerd ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Happy, dat noppies setje rood/wit, is dat broekje erg dik of niet??
stuur je me even een pm dan waar ik het heen kan sturenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh dan wil ik m wel
(met t shirtje ook)
Hebbuh!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, da's wel een zomer slaapzakje, dubbele stof maar wel dunne stof.
herkenbaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef Orea het volgende:
Je riep me toch![]()
Liet even aan de meneer zien en die keek alleen maar met een schuin oog met wenkbrauw opgetrokken![]()
Yessssss, 80-86!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Is er interesse in jongenskleertjes 74/86? Dan ga ik morgen of overmorgen wat fotootjes maken.
Mijn kereltje is zomaar groot aan het worden
Je kunt er natuurlijk ook nog een automatische afschrijving van maken en dan iedere maand iets uitkiezenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ja hallo Huup![]()
![]()
Had even gezegd dat je ook nog bronzen schoentjes had voor bij Isabeau d'r feestjurk
![]()
(gelukkig denk ik dat ze toch te klein zijn, hoewel Isabeau wel mini-voetjes heeft... enniewee.. ik heb jouw rekeningnummer iets te vaak voorbij zien komen de laatste tijd, dus ZE ZIJN TE KLEIN)
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook nog een automatische afschrijving van maken en dan iedere maand iets uitkiezen
74-80!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Is er interesse in jongenskleertjes 74/86? Dan ga ik morgen of overmorgen wat fotootjes maken.
Mijn kereltje is zomaar groot aan het worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |