En dat met jou usernamequote:Op maandag 17 mei 2010 17:02 schreef strontboer het volgende:
Als het om die functie gaat, dan pas ik
correctquote:Op maandag 17 mei 2010 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
12 euro netto per opdracht?
Dus voor 1 drol uit het water vissen krijg je 12 euro? Zou ik doen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef Leonidas82 het volgende:
Ben recentelijk getipt op een zwart bijbaantje hier in de buurt. Het gaat om de functie medewerker hygiëne, kortom 'keutelvanger' De bedoeling is om met een schepnetje kinderkeutels uit het pierenbadje te vissen. Beloning bedraagt 12 euro netto per opdracht, tis op oproepbasis. Het is dus geen uurloon maar stukloon.
Tja, zouden jullie dat doen? Is de geboden beloning hoog of juist erg laag?
Hoeveel drollen denk je per uur te kunnen vangen?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef Leonidas82 het volgende:
Ben recentelijk getipt op een zwart bijbaantje hier in de buurt. Het gaat om de functie medewerker hygiëne, kortom 'keutelvanger' De bedoeling is om met een schepnetje kinderkeutels uit het pierenbadje te vissen. Beloning bedraagt 12 euro netto per opdracht, tis op oproepbasis. Het is dus geen uurloon maar stukloon.
het is zwart werk, natuurlijk is er dan geen gepubliceerde vacature. Vriend van me, is badmeester daarquote:Op maandag 17 mei 2010 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Doe eens een link naar die vacature of zwembad?
Als die vriend dit topic ziet ligt 'ie helemaal in een deuk gok ik zo.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
het is zwart werk, natuurlijk is er dan geen gepubliceerde vacature. Vriend van me, is badmeester daar
die reacties ookquote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef roelofjan het volgende:
Of je bent gewoon aan het trollen, want niemand is echt zo dom..... toch....?
het is dan ook niet in de blauwe golfquote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb zojuist met 'De Blauwe Golf' in Leeuwarden gebeld, en gevraagd of ze drollenvangers voor zwart in dienst hadden.. na wat gestamel werd er plotseling opgehangen.
Het lijkt dus GEEN hoax te zijn.
Bij de blauwe golf zoeken ze dus ook nog mensenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
het is dan ook niet in de blauwe golf
alsof dat het enige tropisch zwembad is in Friesland
En na afloop thuis aan tafel met zo'n bruine veeg op zijn voorhoofd.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:45 schreef ooge het volgende:
het levert je 12 euro per opdracht op, maar wat verstaan ze onder opdracht. Als ze jouw 1x in de maand 'opdracht' geven heb je kans dat je dus bijv. 3uur langs tientallen drollen aan het opruimen bent voor 12 euro ??
Ha! denk het niet! Voor de duur van het dienstverband mag hij buiten in een tentje bivakkerenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
En na afloop thuis aan tafel met zo'n bruine veeg op zijn voorhoofd.
Ik moet eens eerst gaan lezen en dan pas postenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:55 schreef Radio-silence het volgende:
HAHA ik zal dan het zwembad onderschijten met dunne diarree!!!
Ik wil TS wel diarree zien vangen met zijn netje!!!
Klopt.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:10 schreef geevee het volgende:
Een drollenvanger is dat niet een soort broek?
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:55 schreef Radio-silence het volgende:
HAHA ik zal dan het zwembad onderschijten met dunne diarree!!!
Ik wil TS wel diarree zien vangen met zijn netje!!!
De vergoeding is behoorlijk hoog. Of je de baan zelf wilt is een 2equote:Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef Leonidas82 het volgende:
Je vergeet dat hij zijn pak met een grote D op de borst nog aan moet trekken in een telefooncelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:05 schreef Chanty het volgende:
Meesterlijk topic
Hoe moet ik me dat voorstellen?
TS zit net lekker aan zijn avondeten wanneer de telefoon gaat: er ligt een keutel in het pierenbadje. Dus TS springt op zijn fiets en is 20 minuten later op de plek des onheils. Inmiddels hebben die kindertjes de drol al alle hoeken van het pierenbadje laten zienWie wil er nou een badeendje?
Jum Jum, smakelijk
Heeeeeeele slechte troll.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef Leonidas82 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |