Klopt.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:10 schreef geevee het volgende:
Een drollenvanger is dat niet een soort broek?
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:55 schreef Radio-silence het volgende:
HAHA ik zal dan het zwembad onderschijten met dunne diarree!!!
Ik wil TS wel diarree zien vangen met zijn netje!!!
De vergoeding is behoorlijk hoog. Of je de baan zelf wilt is een 2equote:Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef Leonidas82 het volgende:
Ben recentelijk getipt op een zwart bijbaantje hier in de buurt. Het gaat om de functie medewerker hygiëne, kortom 'keutelvanger' De bedoeling is om met een schepnetje kinderkeutels uit het pierenbadje te vissen. Beloning bedraagt 12 euro netto per opdracht, tis op oproepbasis. Het is dus geen uurloon maar stukloon.
Tja, zouden jullie dat doen? Is de geboden beloning hoog of juist erg laag?
Je vergeet dat hij zijn pak met een grote D op de borst nog aan moet trekken in een telefooncelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:05 schreef Chanty het volgende:
Meesterlijk topic
Hoe moet ik me dat voorstellen?
TS zit net lekker aan zijn avondeten wanneer de telefoon gaat: er ligt een keutel in het pierenbadje. Dus TS springt op zijn fiets en is 20 minuten later op de plek des onheils. Inmiddels hebben die kindertjes de drol al alle hoeken van het pierenbadje laten zienWie wil er nou een badeendje?
Jum Jum, smakelijk
Heeeeeeele slechte troll.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef Leonidas82 het volgende:
Ben recentelijk getipt op een zwart bijbaantje hier in de buurt. Het gaat om de functie medewerker hygiëne, kortom 'keutelvanger' De bedoeling is om met een schepnetje kinderkeutels uit het pierenbadje te vissen. Beloning bedraagt 12 euro netto per opdracht, tis op oproepbasis. Het is dus geen uurloon maar stukloon.
Tja, zouden jullie dat doen? Is de geboden beloning hoog of juist erg laag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |