Komt wel goed schatje. Hij stopt er ooit wel mee.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Samanthavdl het volgende:
Ik ben ruim 15 jaar oud en echt serieus niet gauw bang.
Nee, ik wil geen fotos van mezelf zo op internet, sorry!
Maar het is echt zo.
Als je voor me staat, heb ik aan de rechterkant op mijn wang een paarse handafdruk.
dat zei ik dus alquote:Op maandag 17 mei 2010 17:00 schreef NJ het volgende:
Reacties verwijderd en topic naar R&P.
En ontopic:
Als je ouders niets ondernemen is het het beste om het op school bij een vertrouwenspersoon bespreekbaar te maken en in overleg met hem waarschijnlijk aangifte te doen.
je broer klinkt als een shitload of troubles. als hij niet stopt en je ouders ondernemen geen actie kan het zelfs een zaak voor de kinderbescherming worden.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:00 schreef Samanthavdl het volgende:
Ik meen het echt dat mijn ouders hier niets aan doen.
Ik lieg hier echt niet over, daarom heb ik ook een ander account dan normaal aangezien ik me er voor schaam...
Ik denk dat mijn ouders niet weten wat ze moeten doen.
Mijn broer heeft ook op de eerste verdieping een flink gat in de muur geslagen omdat ie boos was en op zolder heeft hij een gat in de deur geschopt omdat hij niet mocht xboxen van me moeder.
En inderdaad, ik zou graag van familie ruilen.
Dat meen ik.
Materieel gezien heb ik het meer dan prima voor mekaar, maar qua relatie absoluut niet...
Het is raar om het niet te doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:04 schreef Samanthavdl het volgende:
Dit klinkt misschien dom;
maar is de politie niet overdreven?
het is wel erg wat mijn broer doet, maar het lijkt me zo raar om die op te bellen ofzo en te zeggen dat mn broer me in elkaar slaat.
of is dat niet raar?
het is wel rigoreus, maar dreigen kan altijd. geef de ernst van de zaak ook aan bij je ouders. en dan niet ff tussen neus en lippen door, maar neem ze apart en de tijd.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:04 schreef Samanthavdl het volgende:
Dit klinkt misschien dom;
maar is de politie niet overdreven?
het is wel erg wat mijn broer doet, maar het lijkt me zo raar om die op te bellen ofzo en te zeggen dat mn broer me in elkaar slaat.
of is dat niet raar?
Nonsens.quote:
ermee dreigen kan wel eens heel goed werken. en anders zoals ripley zegt naar een vertrouwenspersoon.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nonsens.
Je gaat toch niet je eigen broer in de systeemmolen laten komen om iets wat je binnen de familie op kan lossen.
Wat voor fucking NSB'er Stasi's lopen er rond hier man.
De familie doet niets, zegt ze toch? En het is niet zomaar klikken zonder reden zoals NSB'ers dat deden, maar gewoon persoonlijke mishandeling. Overigens hoef je de broer niet door de hele mallemolen heen te halen, maar laten merken dat je het serieus meent, dus aanklacht en deze later laten vallen, kan vruchten afwerpen.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nonsens.
Je gaat toch niet je eigen broer in de systeemmolen laten komen om iets wat je binnen de familie op kan lossen.
ik ben blij dat je inziet dat dit geen normaal gedrag is. heb je al een idee wat je er aan gaat doen?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:43 schreef Samanthavdl het volgende:
Ik weet echt zeker dat het langeuit niet oprecht is.
Hoe ik dat weet?
- Omdat mijn broer een keer een gat van ruim 30 bij 40 cm heeft geslagen in de muur (!) notabene, omdat hij 'maar' twee uur mocht xboxen en daarna niet meer
- Hij me in elkaar heeft geslagen omdat ik mijn boterham liet vallen en ik hem daarna weggooide omdat hij vies was, hij vond dit zonde en sloeg met een vuist in mijn rug
- Ik de huissleutel meenam, die hij blijkbaar ook mee moest nemen terwijl we er maar 1 hebben, en ik daarna meerdere malen werd geslagen
etc.
En ik ben echt geen meisje met een grote mond of die gauw slaat ofzo. Ik ben juist bang om wat te doen en ga daarom altijd gelijk naar mijn kamer.
Foto's van maken en direct naar de politie om de handafdruk in je gezicht te laten zien, aanklacht indienen wegens mishandeling tegen je broer en wegens verwaarlozing tegen je ouders. Klaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Samanthavdl het volgende:
Ik ben ruim 15 jaar oud en echt serieus niet gauw bang.
Nee, ik wil geen fotos van mezelf zo op internet, sorry!
Maar het is echt zo.
Als je voor me staat, heb ik aan de rechterkant op mijn wang een paarse handafdruk.
Wat loop jij voor bullshit te lullen dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nonsens.
Omdat ik anders denk dat TS een allochtoon isquote:
Dat het in sommige culturen gewoon geaccepteerd is en dat zowel wij als de TS het dan ook maar heeft te accepteren.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef jack4ya het volgende:
En dan? Wat maakt het dan uit?
Hij misbruikt je nu ook, alleen niet in je kut maar in je gezicht.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:28 schreef Samanthavdl het volgende:
Als hij me zou misbruiken zou ik direct naar de poltie gaan.
neen, maar je zus in elkaar slaan zonder reden in Nederland is gestoord, en als TS & co allochtoon zijn moeten ze zich aanpassen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat het in sommige culturen gewoon geaccepteerd is en dat zowel wij als de TS het dan ook maar heeft te accepteren.
Wij kunnen iemand toch niet onze normen en waarden opleggen?
Blame it on the videogames!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hoe komt hij zo eigenlijk?
Is hij verwend oid?
Bijster intelligent zal hij niet zijn, wel?
waarmee ik niet wil zeggen dat games aanzetten tot geweld... don't even go there.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:53 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Blame it on the videogames!![]()
niet echt dus, maar ik ben er wel van overtuigd dat iemand met een gameverslaving (en hij valt in de doelgroep) erop achteruit gaat qua sociale vaardigheden. Het gaten in de muur slaan en fysiek geweld uitoefenen op naasten lijkt mij het gevolg van een hysterie die eventueel te relateren is aan zijn gameverslaving gecombineerd met de puberteit.
jezelf quotenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:55 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
waarmee ik niet wil zeggen dat games aanzetten tot geweld... don't even go there.
Dus je denkt echt dat de mensen op fok om kunnen gaan met een situatie waar er sprake is van thuis situatie waarin geweld plaats vind? (en voor je antwoord geeft, kijk even naar dergelijke reacties boven die van mijquote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef jack4ya het volgende:
Ik weet ook niet of het waar is, maar te zwaar voor Fok lijkt me een non argument.
Voor (mogelijk toekomstige) anderen leek het me sowieso wel even zinvol om te reageren.
Het is nu aan TS.
En daarom zijn die achterlijk reacties ook weggemod. Sommigen mensen op Fok! kunnen wel degelijk advies geven en kan TS (onder)steunen. Ik ben wel met je eens dat ná het Fok! advies er meer moet gebeuren, Want idd alleen een OP plaatsen en achterover gaan zitten helpt niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dus je denkt echt dat de mensen op fok om kunnen gaan met een situatie waar er sprake is van thuis situatie waarin geweld plaats vind? (en voor je antwoord geeft, kijk even naar dergelijke reacties boven die van mij) Waarin een 15 jarige haar leven niet zeker is naar eigen gevoel? Lijkt mij eerder iets voor de huisarts, vertrouwenspersoon of misschien wel voor de psych. Lekker knus met het hele gezin op de bank.
Of TS een grap uithaalt weet ik niet, kan best. Dat weet ze zelf of dat zo is of niet. En dan weet ze ook wat ze moet doen.quote:Of TS is ziek en denkt een joke te moeten uithalen of is aandacht ziek, of broertje lief heeft een kronkel in zijn kop. In ieder geval niet iets om door een legioen aan amateur doktortjes te laten analyseren.
Het gaat niet om he voltage he.... stop anders even een paar spijkers in een 220 volt stopcontactjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:02 schreef swollywood het volgende:
Schaf Blast Knuckles aan: http://www.sportsmansguide.com/net/cb/cb.aspx?a=347620&kwtid=245392
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ie 950000 Volt door zijn flikker krijgt, slaat ie niet meer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |