De familie doet niets, zegt ze toch? En het is niet zomaar klikken zonder reden zoals NSB'ers dat deden, maar gewoon persoonlijke mishandeling. Overigens hoef je de broer niet door de hele mallemolen heen te halen, maar laten merken dat je het serieus meent, dus aanklacht en deze later laten vallen, kan vruchten afwerpen.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nonsens.
Je gaat toch niet je eigen broer in de systeemmolen laten komen om iets wat je binnen de familie op kan lossen.
Wat voor fucking NSB'er Stasi's lopen er rond hier man.
ik ben blij dat je inziet dat dit geen normaal gedrag is. heb je al een idee wat je er aan gaat doen?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:43 schreef Samanthavdl het volgende:
Ik weet echt zeker dat het langeuit niet oprecht is.
Hoe ik dat weet?
- Omdat mijn broer een keer een gat van ruim 30 bij 40 cm heeft geslagen in de muur (!) notabene, omdat hij 'maar' twee uur mocht xboxen en daarna niet meer
- Hij me in elkaar heeft geslagen omdat ik mijn boterham liet vallen en ik hem daarna weggooide omdat hij vies was, hij vond dit zonde en sloeg met een vuist in mijn rug
- Ik de huissleutel meenam, die hij blijkbaar ook mee moest nemen terwijl we er maar 1 hebben, en ik daarna meerdere malen werd geslagen
etc.
En ik ben echt geen meisje met een grote mond of die gauw slaat ofzo. Ik ben juist bang om wat te doen en ga daarom altijd gelijk naar mijn kamer.
Foto's van maken en direct naar de politie om de handafdruk in je gezicht te laten zien, aanklacht indienen wegens mishandeling tegen je broer en wegens verwaarlozing tegen je ouders. Klaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Samanthavdl het volgende:
Ik ben ruim 15 jaar oud en echt serieus niet gauw bang.
Nee, ik wil geen fotos van mezelf zo op internet, sorry!
Maar het is echt zo.
Als je voor me staat, heb ik aan de rechterkant op mijn wang een paarse handafdruk.
Wat loop jij voor bullshit te lullen dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nonsens.
Je gaat toch niet je eigen broer in de systeemmolen laten komen om iets wat je binnen de familie op kan lossen.
Wat voor fucking NSB'er Stasi's lopen er rond hier man.
Dat het in sommige culturen gewoon geaccepteerd is en dat zowel wij als de TS het dan ook maar heeft te accepteren.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef jack4ya het volgende:
En dan? Wat maakt het dan uit?
Hij misbruikt je nu ook, alleen niet in je kut maar in je gezicht.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:28 schreef Samanthavdl het volgende:
Als hij me zou misbruiken zou ik direct naar de poltie gaan.
neen, maar je zus in elkaar slaan zonder reden in Nederland is gestoord, en als TS & co allochtoon zijn moeten ze zich aanpassen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat het in sommige culturen gewoon geaccepteerd is en dat zowel wij als de TS het dan ook maar heeft te accepteren.
Wij kunnen iemand toch niet onze normen en waarden opleggen?
Blame it on the videogames!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hoe komt hij zo eigenlijk?
Is hij verwend oid?
Bijster intelligent zal hij niet zijn, wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |