abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:55:28 #51
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_81564639
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:53 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

Blame it on the videogames!

niet echt dus, maar ik ben er wel van overtuigd dat iemand met een gameverslaving (en hij valt in de doelgroep) erop achteruit gaat qua sociale vaardigheden. Het gaten in de muur slaan en fysiek geweld uitoefenen op naasten lijkt mij het gevolg van een hysterie die eventueel te relateren is aan zijn gameverslaving gecombineerd met de puberteit.
waarmee ik niet wil zeggen dat games aanzetten tot geweld... don't even go there.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:55:57 #52
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_81564651
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:55 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

waarmee ik niet wil zeggen dat games aanzetten tot geweld... don't even go there.
jezelf quoten

ik ga ff COD spelen..
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:58:39 #53
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_81564708
Verder is het denk ik een troll. Meisjes van 15 zeggen geen 'materieel' en die x'jes zijn nogal nep.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_81564716
Je eigen familie bij scotoe aangeven
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:05:30 #55
297335 ElectraPlectra
I am Electra Plectra.
pi_81564822
Koop een gun, schiet hem door zijn knieschijf. Rechter knieschijf. Ik denk dat hij je dan voor de rest wel met rust laat.
Chill Out by The KLF and Adventures Beyond The Ultraworld by The Orb, on an early summer night, alone, stoned. Best experience ever.
pi_81564937
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef jack4ya het volgende:
Ik weet ook niet of het waar is, maar te zwaar voor Fok lijkt me een non argument.

Voor (mogelijk toekomstige) anderen leek het me sowieso wel even zinvol om te reageren.

Het is nu aan TS.
Dus je denkt echt dat de mensen op fok om kunnen gaan met een situatie waar er sprake is van thuis situatie waarin geweld plaats vind? (en voor je antwoord geeft, kijk even naar dergelijke reacties boven die van mij ) Waarin een 15 jarige haar leven niet zeker is naar eigen gevoel? Lijkt mij eerder iets voor de huisarts, vertrouwenspersoon of misschien wel voor de psych. Lekker knus met het hele gezin op de bank.

Of TS is ziek en denkt een joke te moeten uithalen of is aandacht ziek, of broertje lief heeft een kronkel in zijn kop. In ieder geval niet iets om door een legioen aan amateur doktortjes te laten analyseren.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2010 01:14:31 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:17:03 #57
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81564984
Politie, kindertelefoon, vertrouwenspersoon, huisarts. Voldoende opties lijkt me zo.
Tics van je petten.
pi_81565290
Als je alles vertelt aan je huisarts komt niemand wat te weten als jij dat niet wilt.
Als je alles vertelt aan iedereen die om jou en je broer geeft , ben je niet fout : het is ook beter voor
je broer dat hij geconfronteerd wordt met zijn daden , hij is nog nog jong ,
toen hij zo oud was als jij was hij nog niet sterk genoeg , toch?
Het moet geen gewoonte worden , jij kunt m helpen.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_81565395
Schaf Blast Knuckles aan: http://www.sportsmansguide.com/net/cb/cb.aspx?a=347620&kwtid=245392

Als ie 950000 Volt door zijn flikker krijgt, slaat ie niet meer!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:27:11 #60
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_81566984
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:13 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Dus je denkt echt dat de mensen op fok om kunnen gaan met een situatie waar er sprake is van thuis situatie waarin geweld plaats vind? (en voor je antwoord geeft, kijk even naar dergelijke reacties boven die van mij ) Waarin een 15 jarige haar leven niet zeker is naar eigen gevoel? Lijkt mij eerder iets voor de huisarts, vertrouwenspersoon of misschien wel voor de psych. Lekker knus met het hele gezin op de bank.
En daarom zijn die achterlijk reacties ook weggemod. Sommigen mensen op Fok! kunnen wel degelijk advies geven en kan TS (onder)steunen. Ik ben wel met je eens dat ná het Fok! advies er meer moet gebeuren, Want idd alleen een OP plaatsen en achterover gaan zitten helpt niet.
quote:
Of TS is ziek en denkt een joke te moeten uithalen of is aandacht ziek, of broertje lief heeft een kronkel in zijn kop. In ieder geval niet iets om door een legioen aan amateur doktortjes te laten analyseren.
Of TS een grap uithaalt weet ik niet, kan best. Dat weet ze zelf of dat zo is of niet. En dan weet ze ook wat ze moet doen.

(Overigens, er zitten niet alleen maar puistige pubers op Fok! , maar ik snap je punt wel hoor. )
pi_81567192
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 02:02 schreef swollywood het volgende:
Schaf Blast Knuckles aan: http://www.sportsmansguide.com/net/cb/cb.aspx?a=347620&kwtid=245392

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als ie 950000 Volt door zijn flikker krijgt, slaat ie niet meer!
Het gaat niet om he voltage he.... stop anders even een paar spijkers in een 220 volt stopcontactje

TS: http://www.kindertelefoon.nl/vragenkast/9115?ug=27
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:13:44 #62
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_81575993
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je eigen familie bij scotoe aangeven
Je eigen familie mishandelen
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_81577804
Door de politie te bellen kom je niet alleen voor jezelf op, maar heb je kans dat je broer ook wordt geholpen met zijn bijzonder ongepaste gedrag.

Alternatief: Jeukpoeder in al zijn ondergoed doen.
pi_81579748
Ga naar de huisarts en bespreek het daar. Ik neem aan dat je broer dezelfde huisarts heeft, dan kan er op die manier misschien hulp voor hem gezocht worden. Ik denk dat hij problemen met agressie heeft, zeker gezien de gaten die hij in dingen slaat enzo.

Aangifte doen is ook een goede stap, maar dat lijkt me lastig bij familie, maar misschien is dat de enige optie.

Praat er nog een keer over met je ouders en opper deze opties ook, dan weten ze dat het echt serieus is.

Het lijkt me sterk dat jouw broer alleen thuis zo is, dus andere mensen van zijn omgeving zouden het ook gemerkt moeten hebben.

Veel sterkte ermee iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')