Volgens mij wordt het een seizoen, voor seizoen 1. Dus wat er allemaal voor seizoen 1 heeft afgespeeld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:25 schreef wonderer het volgende:
NiceBen heel benieuwd wat voor verhaallijn ze erin proppen. Moet natuurlijk wel aansluiten op het eerste seizoen.
Ja, maar dan moet het toch aansluiten op wat we al kennen? Kan niet opeens John Hannah (ik ben de naam van zijn personage al weer kwijt) naar Rome laten vertrekken of zo, of zwaargewond laten raken, of iets anders dat we dus eigenlijk in seizoen 1 hadden moeten zien.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het een seizoen, voor seizoen 1. Dus wat er allemaal voor seizoen 1 heeft afgespeeld.
Dus ook geen Whitfield.
Mwa, geld verdienen doe je door je fanbase tevreden te houden. Dan moet je niet aan belangrijke zaken in het verhaal gaan morrelenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:55 schreef wonderer het volgende:
Dat zou je denken ja, maar dat valt vies tegen als er geld verdiend moet worden
Hoe kom je hier bij?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:29 schreef speknek het volgende:
Whitfield schijnt trouwens voor de vervolgserie wel weer terug te komen.
Je snapt het punt van een prequel niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 01:55 schreef PizzaMizza het volgende:
Was die ene gast die al die krijgers in zijn macht had niet in het 1e seizoen vermoord ? Ik zie hem opeens in de trailer van seizoen 2 ook..
ohh sorry.. Wist niet dat het een prequel wasquote:Op woensdag 15 december 2010 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je snapt het punt van een prequel niet?
quote:Op woensdag 15 december 2010 01:52 schreef wonderer het volgende:
Nice. Kom maar op met die schaarsgeklede kerels dames
Same.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:24 schreef BasementDweller het volgende:
Haha, precies na mijn tentamenweek
Jazeker, waar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef Ziewoarut het volgende:
Zijn er hier mensen die soms ook de serie Dexter volgen.
In de trailer van het nieuwe Spartacus seizoen is 'Lila' te zien.
Kijk naar de trailer en zoek. Ik hoorde het al direct aan de stem. Het ene moment is ze blond en de andere keer donker.quote:
Ohnee héquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef Ziewoarut het volgende:
Zijn er hier mensen die soms ook de serie Dexter volgen.
In de trailer van het nieuwe Spartacus seizoen is 'Lila' te zien.
Hmm vond Andy toch een ietwat karakteristieker gezicht hebben maar hopelijk doet hij het goedquote:Op maandag 17 januari 2011 23:38 schreef criminal_mind het volgende:
En dit wordt de nieuwe spartacus, Liam Mcintyre
[ afbeelding ]
http://thefutoncritic.com(...)210/20110117starz01/
heb dr erg veel zin inquote:
quote:Welbekende serie over Spartacus, de gevallen slaaf die zich opwerkt tot kampioen in de arena. Het best te omschrijven als de b--versie Rome met de stagairs die bij 300 de effects mensen assisteerden met het halen van koffie ofzo.
Vooral in de eerste helft van het seizoen gaat het helemaal nergens over. De ene ledemaat na de andere vliegt, of beter gezegd zweeft ivm de slechte effects, in het rond en de acteurs doen zo aan overacting dat het totaal ongeloofwaardig is. Gelukkig gaat zich na een paar afleveringen, waarin het alleen om bloed en tieten draait, een verhaal ontwikkelen dat, hoewel al eerder gezien in o.a. Rome & Gladiator, absoluut vermakelijk is.
Kwa cast is het vrij matig, al zijn Lucy Lawless (Xena) en John Hannah wel op hun plaats en ook de hoofdrolspeler is niet verkeerd. Miscast zijn de vriend van Spartacus en zijn grootste opponent die alleen op de grootte van hun spieren gecast lijken. De serie kijkt gewoon lekker weg als je aan de stijl gewend bent, en bereid bent om langs de minpunten heen te kijken. (CGI)bloed en tieten in overvloed doen het blijkbaar ook bij mij altijd goed
7.0
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:20 schreef Scorpie het volgende:
Alleen de epische tieten van Lucy Lawless zouden al moeten zorgen voor een rating van 9/10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Dus wordt nu echt seizoen 2 of de prequel uitgezonden?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:14 schreef NotYou het volgende:
Oorspronkelijk is de prequel bedacht om de chemotherapie en het herstel van Whitfield te overbruggen. Toen de kanker onverhoopt echter weer de kop opstak, heeft Whitfield zich terug moeten trekken en is de rol (voor het 2e seizoen van Blood and Sand) hercast.
Eerst de prequel, seizoen 2 volgt als het goed is ergens begin 2012.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Dus wordt nu echt seizoen 2 of de prequel uitgezonden?
volgens mij is dr maar 1 uitgezonden..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:48 schreef planethugo het volgende:
vanavond dus de premiere van de prequel in amerika, en zo te zien op http://www.starz.com/ ook meteen 2 afleveringen
Ja.quote:
Inderdaad, maar vlindertjes op schouderblad? Twijfelachtigquote:
Nee maar ik trok wel even eenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:19 schreef wonderer het volgende:
Zaten jullie trouwens ook in spanning te wachten op de eerste "by Jupiter's Cock"?
Ik had een afleverinf gedownload met englese ondertiteling. Dat scheelt welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef BasementDweller het volgende:
Ik moest wel moeite doen om te verstaan wat ze allemaal zeggen. Toch wel wat anders dan normaal engels dit. Wel een epische ep direct weer
ja, duurde langquote:Op zondag 23 januari 2011 00:19 schreef wonderer het volgende:
Zaten jullie trouwens ook in spanning te wachten op de eerste "by Jupiter's Cock"?
Balen voor je!quote:Op zondag 23 januari 2011 02:46 schreef Poepoog het volgende:
Vond het redelijk tegenvallen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |