Je snapt het punt van een prequel niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 01:55 schreef PizzaMizza het volgende:
Was die ene gast die al die krijgers in zijn macht had niet in het 1e seizoen vermoord ? Ik zie hem opeens in de trailer van seizoen 2 ook..
ohh sorry.. Wist niet dat het een prequel wasquote:Op woensdag 15 december 2010 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je snapt het punt van een prequel niet?
quote:Op woensdag 15 december 2010 01:52 schreef wonderer het volgende:
Nice. Kom maar op met die schaarsgeklede kerels dames
Same.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:24 schreef BasementDweller het volgende:
Haha, precies na mijn tentamenweek
Jazeker, waar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef Ziewoarut het volgende:
Zijn er hier mensen die soms ook de serie Dexter volgen.
In de trailer van het nieuwe Spartacus seizoen is 'Lila' te zien.
Kijk naar de trailer en zoek. Ik hoorde het al direct aan de stem. Het ene moment is ze blond en de andere keer donker.quote:
Ohnee héquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef Ziewoarut het volgende:
Zijn er hier mensen die soms ook de serie Dexter volgen.
In de trailer van het nieuwe Spartacus seizoen is 'Lila' te zien.
Hmm vond Andy toch een ietwat karakteristieker gezicht hebben maar hopelijk doet hij het goedquote:Op maandag 17 januari 2011 23:38 schreef criminal_mind het volgende:
En dit wordt de nieuwe spartacus, Liam Mcintyre
[ afbeelding ]
http://thefutoncritic.com(...)210/20110117starz01/
heb dr erg veel zin inquote:
quote:Welbekende serie over Spartacus, de gevallen slaaf die zich opwerkt tot kampioen in de arena. Het best te omschrijven als de b--versie Rome met de stagairs die bij 300 de effects mensen assisteerden met het halen van koffie ofzo.
Vooral in de eerste helft van het seizoen gaat het helemaal nergens over. De ene ledemaat na de andere vliegt, of beter gezegd zweeft ivm de slechte effects, in het rond en de acteurs doen zo aan overacting dat het totaal ongeloofwaardig is. Gelukkig gaat zich na een paar afleveringen, waarin het alleen om bloed en tieten draait, een verhaal ontwikkelen dat, hoewel al eerder gezien in o.a. Rome & Gladiator, absoluut vermakelijk is.
Kwa cast is het vrij matig, al zijn Lucy Lawless (Xena) en John Hannah wel op hun plaats en ook de hoofdrolspeler is niet verkeerd. Miscast zijn de vriend van Spartacus en zijn grootste opponent die alleen op de grootte van hun spieren gecast lijken. De serie kijkt gewoon lekker weg als je aan de stijl gewend bent, en bereid bent om langs de minpunten heen te kijken. (CGI)bloed en tieten in overvloed doen het blijkbaar ook bij mij altijd goed
7.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |