SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Dus wordt nu echt seizoen 2 of de prequel uitgezonden?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:14 schreef NotYou het volgende:
Oorspronkelijk is de prequel bedacht om de chemotherapie en het herstel van Whitfield te overbruggen. Toen de kanker onverhoopt echter weer de kop opstak, heeft Whitfield zich terug moeten trekken en is de rol (voor het 2e seizoen van Blood and Sand) hercast.
Eerst de prequel, seizoen 2 volgt als het goed is ergens begin 2012.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Dus wordt nu echt seizoen 2 of de prequel uitgezonden?
volgens mij is dr maar 1 uitgezonden..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:48 schreef planethugo het volgende:
vanavond dus de premiere van de prequel in amerika, en zo te zien op http://www.starz.com/ ook meteen 2 afleveringen
Ja.quote:
Inderdaad, maar vlindertjes op schouderblad? Twijfelachtigquote:
Nee maar ik trok wel even eenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:19 schreef wonderer het volgende:
Zaten jullie trouwens ook in spanning te wachten op de eerste "by Jupiter's Cock"?
Ik had een afleverinf gedownload met englese ondertiteling. Dat scheelt welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef BasementDweller het volgende:
Ik moest wel moeite doen om te verstaan wat ze allemaal zeggen. Toch wel wat anders dan normaal engels dit. Wel een epische ep direct weer
ja, duurde langquote:Op zondag 23 januari 2011 00:19 schreef wonderer het volgende:
Zaten jullie trouwens ook in spanning te wachten op de eerste "by Jupiter's Cock"?
Balen voor je!quote:Op zondag 23 januari 2011 02:46 schreef Poepoog het volgende:
Vond het redelijk tegenvallen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |