Jupiter's Cockquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:38 schreef Houniet het volgende:
En die gay-scenes mogen er van mij wel uit.
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:38 schreef Houniet het volgende:
Wat mij betreft hebben ze groen licht. Ik vind het lastig om toe te geven maar Batiatus en zijn Ludus vind ik zoveel toevoegen aan de hele serie dat ik me bijna niet meer kan interesseren voor een serie zonder hemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:33 schreef planethugo het volgende:
hij zal iig doodgaan voor het einde van de 6 afleveringen. of zou men hier meer seizoenen van gaan maken totdat het aansluit op de rest?
homofoobquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:38 schreef Houniet het volgende:
Dat staat er niet.quote:
You want to remove scenes with cock in fucking ass?!?!quote:
Het is een gave serie hoor, maar er zit te weing variatie en verhaal in om er iets langlopends van te maken. Na hooguit 3 of 4 seizoenen zal deze serie wel doodbloeden, tenzij ze met een andere insteek komen met andere personages dan Batiatius met zijn ludus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:44 schreef KNAK het volgende:
Als ze slim zijn komt er een sequel van die prequel... dus nog eens 6 (of meer) afleveringen van Gods of Arena (of....andere naam)
Dat orginele Spartacus er niet meer in zit, dat komt wel goed... maar inderdaad zoals hierboven geschreven....als die vent eruit gaat moeten ze echt hun best doen het niveau niet te doen dalen....
Ja, twee vrouwen die elkaar zoenen,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:38 schreef Houniet het volgende:
Als Spartacus ontsnapt is en een enorm slavenleger opbouwt inclusief veldslagen etc, dan kan je het nog wel aardig lang rekken, en heb je niets meer met batiatus en zijn ludus te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef Justinn het volgende:
[..]
Het is een gave serie hoor, maar er zit te weing variatie en verhaal in om er iets langlopends van te maken. Na hooguit 3 of 4 seizoenen zal deze serie wel doodbloeden, tenzij ze met een andere insteek komen met andere personages dan Batiatius met zijn ludus.
Duurt altijd zo lang, Smallville staat er al lang, maar Spartacus komt pas rond de middag heb ik gemerkt. Misschien komt dat omdat Spartacus pas heel laat in de avond wordt uitgezonden? Geen idee.quote:
Nieuwsgroep dan zeker? Ik wacht altijd op EZTVquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb de HDTV en 720p binnen hoor
Letterlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:39 schreef Scorpie het volgende:
Lol, onze vriend Ashur die zijn maatje effe flink naait
De nieuwe afleveringen zijn meteen te downloaden via rapidshare, hotfile, filserve enz enz. Binnen een uur na uitzending zo'n beetje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:47 schreef APK het volgende:
[..]
Via nieuwsgroepen ofzo?
Ik wacht op eztv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |