Lul niet zo slap man.quote:
Hij regelt echt alles achter de schermen, hijs onze penniemeester en goed dat ie het kanquote:Op zondag 30 mei 2010 14:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man.En waarom is NJ mod hier als hij er niet vaak is?
Ik ben daar ook kei goed in.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef murp het volgende:
[..]
Hij regelt echt alles achter de schermen, hijs onze penniemeester en goed dat ie het kan
Hoeveel hebben we nog in onze zuipkas? Hopelijk genoeg voor de volgende 'vergadering'.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef murp het volgende:
[..]
Hij regelt echt alles achter de schermen, hijs onze penniemeester en goed dat ie het kan
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoeveel hebben we nog in onze zuipkas? Hopelijk genoeg voor de volgende 'vergadering'.
Het vervolg is er inmiddels, en met dat verkankeren valt het wel mee, dus ik zie het sealtje tegemoet, SWJ.quote:Op zondag 30 mei 2010 08:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het topic is bijna vol. Mocht er een nieuw deel komen, en mocht men zich kunnen inhouden betreffende de 'heksenjacht' en het posten van prive-gegevens, dan wil ik misschien wel overwegen om er een sealtje aan toe te kennen.
Een verkapte doodverwensing!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die zijn bekend omdat ze geliefd zijn. En jij bent zeker niet geliefd.
Jammer dat we in Nederland geen bergen hebben. Of een beste afgrond.
Stop dan ook met het openen van topicsquote:
Omdat dat soort goorheid niet funny is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:09 schreef Zith het volgende:
Waarom is dat filmpje van die man die op een spoor staat te dansen tot oppeens een trein hem raakt in 'funny links' topic weggehaald??
Heb je het filmpje bekeken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat dat soort goorheid niet funny is.
Ik durfde niet te klikkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Heb je het filmpje bekeken?
pro-tip: Je faalt erg hard en als je het filmpje eens afkijkt zie je waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |