SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef internal het volgende:
[..]
Omdat het een vuile linkse hond is. Hij profiteerd alleen maar.
Ik profiteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij profiteert
Hij profiteert
n00b.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Serieus..waarom is hij nog niet opgerot? Na valse beloftes dat hij niet meer zou posten na verschillende topic's en FB Klaagbaak zie ik zijn rotkop elke keer weer verschijnen na een korte tijd op dit forum. Houden moderators niet aan hun ban-termijn. Hij begint mij vreselijk te irriteren met zijn verzonnen kuttopics.
AP, doe mij en anderen alsjeblieft een lol en kruip even terug in die streep van je moeder.Moderators kunnen niet bannen. Dat doen de FA's en de admins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moderators kunnen niet bannen. Dat doen de FA's en de admins.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik profiteer
Jij profiteert
Hij profiteert
n00b.
Iedereen haatte hem al voordat ie geregistreerd was.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:35 schreef mirved het volgende:
Ik haatte AP al lang voordat jullie dat deden!
ja jij weet nix mi'mangquote:
Zo hoort dat!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:40 schreef B3nn0 het volgende:
Heb nog geen post van hem gezien, maar krijg nu al een teringhekel aan hem.
Maar alle bekendheden hebben ook fans, ziedaar het verschil.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Alle bekendheden hebben haters. Daarom zijn ze ook bekend.
Die zijn bekend omdat ze geliefd zijn. En jij bent zeker niet geliefd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Alle bekendheden hebben haters. Daarom zijn ze ook bekend.
Ik heb ook fans.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maar alle bekendheden hebben ook fans, ziedaar het verschil.
Ik ben geen kloonquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben bekender dan al jullie newbs bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |