En hoeveel jongens?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef mark-EUR het volgende:
Beste FOK'ers
Met hoeveel verschillende personen hebben jullie het gedaan?
om het spits af te bijten:
12 meisjes
Dan hou ik nog 0,33 chicks overquote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef genakt het volgende:
american pie regeling 12 gedeeld door 3 dus
ts maar met 4
En nog nooit gaan vervelen?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Hoevaak is met 10 jaar niet meer bij te houden![]()
En hoeveel? 1
Sja, vervelen... Ik weet niet beter, ik weet niet of een ander beter is ja of nee, Het gaat goed zo, al tien jaar nu, de seks is ook nog steeds primaquote:Op maandag 17 mei 2010 16:06 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
En nog nooit gaan vervelen?Tenminste.. ik ben ook monogaam maar wil toch eerst wel het e.e.a. 'getest' hebben.
En nu ben je 19 en 2 maanden?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:14 schreef TheaTraal het volgende:
Met 9, vanaf m'n 19e niet langer dan 2 maanden droog gestaan.
Komt wel goed, gewoon blijven oefenenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef melanie_x het volgende:
1. Nou ik moet er waarschijnlijk nog achter komen wat geweldige seks is.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:39 schreef kwiwi het volgende:
2 personen maar
en het aantal keren niet bijgehouden
Maagd dus?quote:
Bweheh. Nou dan tussen de 10 en de 20. Waarvan de helft eenmalig was of heel kort duurde en de rest allemaal langere relaties waren en ik dus geen idee heb hoe vaak ik in totaal geneukt heb. Maar volgens mij is dat ook iets wat je je alleen afvraagt als je net een jaartje ontmaagd bent ofzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:38 schreef Adolecens het volgende:
Je mag vast wel een fouttolerantie van 10 hebben hoor
Oh, dan wordt het bij mij 10~30quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:38 schreef Adolecens het volgende:
Je mag vast wel een fouttolerantie van 10 hebben hoor
Nee ook dan nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bweheh. Nou dan tussen de 10 en de 20. Waarvan de helft eenmalig was of heel kort duurde en de rest allemaal langere relaties waren en ik dus geen idee heb hoe vaak ik in totaal geneukt heb. Maar volgens mij is dat ook iets wat je je alleen afvraagt als je net een jaartje ontmaagd bent ofzo.
Nou ja niet dat je zit te turven, maar ik heb geloof ik wel eens met een meisje uit de klas er over gepraat. Ik had een vriendje dus vanaf ontmaagden 1-2x per week seks. Zij deed het met jongens die niet haar vriendje waren, en ik had in een onaardige bui gezegd dat ik dat slettig vond (we waren 14 he) en toen zei ze dat ik een grotere slet was omdat ik vaker seks had want zij deed het maar eens per twee weken ongeveerquote:
Wel exact wat met wie, maar niet hoe vaakquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef heiden6 het volgende:
Hoe vaak?![]()
Er zijn vast mensen die dat exact bijhouden...![]()
D'r was toch ooit een topic hier van een gast die dat deed? Die zat serieus al op 'zo-en-zo-veel en-een-half' omdat-ie één te zat was om wat te doen maar het toch vond tellenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef heiden6 het volgende:
Hoe vaak?![]()
Er zijn vast mensen die dat exact bijhouden...![]()
Ja oke, zo zou ik nog wel terug kunnen tellen en een schatting kunnen maken. Maar kan niet zeggen dat ik dat echt interessant vind.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou ja niet dat je zit te turven, maar ik heb geloof ik wel eens met een meisje uit de klas er over gepraat. Ik had een vriendje dus vanaf ontmaagden 1-2x per week seks. Zij deed het met jongens die niet haar vriendje waren, en ik had in een onaardige bui gezegd dat ik dat slettig vond (we waren 14 he) en toen zei ze dat ik een grotere slet was omdat ik vaker seks had want zij deed het maar eens per twee weken ongeveer
23 en maagd?quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:59 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben nog maagd.
Ik masturbeer wel dagelijks.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:02 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb de tel niet meer bijgehouden, volgens mij een stuk of 12
Als je met 12 al een afgelebberde boterham bent...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
@ afgelebberde boterhammen.
Oja en ik weerleg meteen de oh zo vaak gehoorde "maar als jongens het vaak doen dan..." blabla
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je met 12 al een afgelebberde boterham bent...![]()
Mensen die zich daar druk om maken hebben issues.
quote:
Het kan toch? Ik heb mijn eerste vriendinnetje ontmaagd toen ze zo oud was (ik was 16 en ook maagd).quote:
Wat lief.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het kan toch? Ik heb mijn eerste vriendinnetje ontmaagd toen ze zo oud was (ik was 16 en ook maagd).
Nou, zo goed was ze niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat lief.
Jij wist ook wel dat ouder beter was dus..
Oftewel, vrouwen mogen niet genieten van hun seksualiteit. Een mening die je deelt met andere mannen die hun onvermogen in bed proberen te idealiseren met behulp van misogynisme. Nice.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef Kikopuz het volgende:
Oja en ik weerleg meteen de oh zo vaak gehoorde "maar als jongens het vaak doen dan..." blabla
[ afbeelding ]
Ik bedoel überhaupt. Niet de eerste keer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
BAM.
Wat had je dan verwacht. 1e keer enzo.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oftewel, vrouwen mogen niet genieten van hun seksualiteit. Een mening die je deelt met andere mannen die hun onvermogen in bed proberen te idealiseren met behulp van misogynisme. Nice.
Jeweettoch, master keysquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oftewel, vrouwen mogen niet genieten van hun seksualiteit. Een mening die je deelt met andere mannen die hun onvermogen in bed proberen te idealiseren met behulp van misogynisme. Nice.
Hij is nog jong. Cut him some slackquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Aii. Ach, soms moet het gewoon klikken op dat vlak. Misschien vond ze je niet mans genoegquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoel überhaupt. Niet de eerste keer.
Ze was gristelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Aii. Ach, soms moet het gewoon klikken op dat vlak. Misschien vond ze je niet mans genoeg
'nuff said.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke, dan weerhoud ik me bij deze van verdere repliek, ik duid het aan met 1 klein geel ding:
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij is nog jong. Cut him some slackHij weet niet beter.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jeweettoch, master keys
Dit soort gevatte en ludieke plaatjes worden gemaakt door maagden die hun toompje kapot gerukt hebben.
Dat mogen ze wel, maar niet met tientallenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef Dipkip het volgende:
Niet dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:29 schreef Seven. het volgende:
Jeweettoch, master keys
Dit soort gevatte en ludieke plaatjes worden gemaakt door maagden die hun toompje kapot gerukt hebben.
Misschien denk ik er op een andere manier over?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:31 schreef friekin_ het volgende:
Hij is nog jong. Cut him some slackHij weet niet beter.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je denkt toch niet dat ik geloof dat jij ooit seks gehad hebt? Afgezien misschien autofellatio, maar dat valt niet onder seks vind ik.quote:
Sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd.quote:
Met 3,1415926535897932384626433832795x personen?quote:
Nou, dan mag je (zeggen zequote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:47 schreef Lysdexie het volgende:
met 1 meisje, ben 19 jaar.
Nog geen vaginale seks gehad na 3 jaar.
Bijna grappigquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik geloof dat jij ooit seks gehad hebt? Afgezien misschien autofellatio, maar dat valt niet onder seks vind ik.
Geen zorgen m'n beste jong, als jij er ooit 20 tegen de grond weet te trekken, dan zul je wel snappen waar masterkeys en shitty locks écht over gaan.
jij bent gewoon een stoeptegelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:33 schreef Kruger het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd hoe oud de meesten hier nou zijn.... of ben ik (en de rest) gewoon "players/ofietsindietrant"
24 hierquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:33 schreef Kruger het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd hoe oud de meesten hier nou zijn.... of ben ik (en de rest) gewoon "players/ofietsindietrant"
Ga na huist gast, je hebt ook een lul van 33 cm?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:12 schreef Kruger het volgende:
-50
4 jaar een relatie gehad , daarna los gegaan miss wat te los...achteraf gezien.
Dan wil ik je niet van je troon stoten, maar dan gaat straks 1 van jullie vreemd. Ik heb helaas nog nooit gezien dat deze regel niet op is gegaan. Als je met maar 1 iemand de liefde hebt bedreven, dan gaat dat later aan je knagen. Je moet eerst een beetje de wilde haren verliezen voordat je een serieuze relatie aangaat.. Hij of jij zal de 1e misstap maken en ik denk hijquote:Op maandag 17 mei 2010 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Hoevaak is met 10 jaar niet meer bij te houden![]()
En hoeveel? 1
Wat een bullshitquote:Op zondag 23 mei 2010 13:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dan wil ik je niet van je troon stoten, maar dan gaat straks 1 van jullie vreemd. Ik heb helaas nog nooit gezien dat deze regel niet op is gegaan. Als je met maar 1 iemand de liefde hebt bedreven, dan gaat dat later aan je knagen. Je moet eerst een beetje de wilde haren verliezen voordat je een serieuze relatie aangaat.. Hij of jij zal de 1e misstap maken en ik denk hij
Wat een projectie heerlijk!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dan wil ik je niet van je troon stoten, maar dan gaat straks 1 van jullie vreemd. Ik heb helaas nog nooit gezien dat deze regel niet op is gegaan. Als je met maar 1 iemand de liefde hebt bedreven, dan gaat dat later aan je knagen. Je moet eerst een beetje de wilde haren verliezen voordat je een serieuze relatie aangaat.. Hij of jij zal de 1e misstap maken en ik denk hij
Ach, hij zal het je nooit vertellen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat een bullshit
31 jaar oud, 14 jaar samen met huidige partner, ook meteen mijn enige bedpartner![]()
Hoe vaak kan ik echt niet meer tellen.
Hij heeft er trouwens 2 gehad.
Hij is helemaal niet dat type. Ik vind het knap dat jij dat op afstand zo kan beoordelen.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, hij zal het je nooit vertellen.
Ik heb het helaas nog niet anders gezien. Ik begrijp dat er een hoop mensen naief zijn, maar ga er maar eens over nadenken.
Je snapt toch ook wel dat dit enkel jouw ervaring is en dus geen feit?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, hij zal het je nooit vertellen.
Ik heb het helaas nog niet anders gezien. Ik begrijp dat er een hoop mensen naief zijn, maar ga er maar eens over nadenken.
Ik zei ook precies hetzelfde over mijn 1e vriendin. Absoluut niet het type. Ik wist het echt 100% zeker. Daarom was die klap ook super hard. Hard, maar goede klap. Daarna gingen mijn ogen open en was die vraagtekens die ik steeds had, uiteraard beantwoord. Nu wist ik hoe het zou zijn met meerdere mensen. 100x beter dan de 1e partner. Daar kom je pas achter als je er meerdere hebt gehadquote:Op zondag 23 mei 2010 14:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet dat type. Ik vind het knap dat jij dat op afstand zo kan beoordelen.
Ik zie mezelf nog eerder vreemd gaan. En die kans schat ik op 0.1%.
Tja, vervelend voor jou. Maar dat is jouw ervaring. Niet de mijne. Er is bij mij nog nooit iets gaan knagen. Over hem kan ik dat niet beoordelen. Maar zoals gezegd, acht ik de kans dat het bij gebeurd nog net iets groter, dan bij hem.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik zei ook precies hetzelfde over mijn 1e vriendin. Absoluut niet het type. Ik wist het echt 100% zeker. Daarom was die klap ook super hard. Hard, maar goede klap. Daarna gingen mijn ogen open en was die vraagtekens die ik steeds had, uiteraard beantwoord. Nu wist ik hoe het zou zijn met meerdere mensen. 100x beter dan de 1e partner. Daar kom je pas achter als je er meerdere hebt gehad
Ligt eraan. Als het een knap persoon is, dan kan je je borst natmaken. Iemand die aandacht krijgt van andere mooie mensen zal je toch moeten delen als het zijn of haar 1e echt liefde isquote:Op zondag 23 mei 2010 14:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat dit enkel jouw ervaring is en dus geen feit?
Er zijn genoeg mensen die niet de behoefte hebben om vreemd te gaan en dus hun (eerste) partner gewoon trouw blijven.
Ik begrijp echt niet dat je dat kan zeggen. Dat jij denkt dat de kans bij jou groter is dan bij hem. Dat weet je niet en dat zal je ook niet weten ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, vervelend voor jou. Maar dat is jouw ervaring. Niet de mijne. Er is bij mij nog nooit iets gaan knagen. Over hem kan ik dat niet beoordelen. Maar zoals gezegd, acht ik de kans dat het bij gebeurd nog net iets groter, dan bij hem.
Ik ken hem al even he? En mezelf nog iets langer.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:21 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat je dat kan zeggen. Dat jij denkt dat de kans bij jou groter is dan bij hem. Dat weet je niet en dat zal je ook niet weten ook.
Zei ik ook en dacht ik ook. Zoals velen met ons.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ken hem al even he? En mezelf nog iets langer.
Tja, nooit is een groot woord. Dat ben ik best met je eens. Maar ik ben er vrij zeker van dat de omstandigheden wel heel apart moeten zijn, wil een van ons twee toch vreemd gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zei ik ook en dacht ik ook. Zoals velen met ons.
Het is vaak de persoon van wie je het het minst verwacht.
Wel op jouw (of zijn) sterfbed even een berichtje posten op Fok of draaijer gelijk kreeg of nietquote:Op zondag 23 mei 2010 14:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
. Ik wacht in spanning tot wanneer je toch nog gelijk krijgt
Dit dus. Puur opsomtopic.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:59 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van dit topic?
Niemand gaat dat bijhouden, maar je kunt wel schatten. En dan lijkt mij duizenden een veel te hoge schatting.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Hoe vaak heb ik niet bijgehouden, zal wel in de duizenden lopen. Met hoeveel een stuk of 20 meiden. Als we het over all the way hebben. Daarnaast nog het betere hand en mond werk met een aantal meiden en jongens.
Duizenden, ik denk het dus niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:06 schreef inthemirror het volgende:
Met 7 mannen all the way, hand- en mondwerk bij iets meer.
Hoevaak? Geen flauw idee, in de duizenden keren.. nooit langer dan 2 maanden 'droog' gestaan, en in al mijn relaties toch eigenlijk wel elke dag seks.
Bullshit. Mijn ouders waren elkaars eersten, hebben ze mij verteld. En mijn ouders zijn echt geen mensen die daar over liegen en zijn 25 jaar getrouwd. En ik denk dat zij niet de enigen zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hier betrouwbaar onderzoek naar is gedaan. Heb ooit wel eens gehoord dat een gemiddelde man in zijn leven met 6 of 8 (weet ik niet meer) vrouwen naar bed gaat. Lijkt me wel interessant om te weten hoe dat zit, of dat veranderd is ten opzichte van vroeger, en of het bijvoorbeeld klopt dat de verschillen bij mannen zo extreem zijn als ze lijken, net als (volgens mij) bij een hoop andere diersoorten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:28 schreef Jaja.. het volgende:
[..]
Bullshit. Mijn ouders waren elkaars eersten, hebben ze mij verteld. En mijn ouders zijn echt geen mensen die daar over liegen en zijn 25 jaar getrouwd. En ik denk dat zij niet de enigen zijn.
Ikzelf heb een vriendin, zij is mijn enige. We hebben nu ongeveer een jaar seks, denk dat 't rond de 200 keer zit ofzo? Geen flauw idee eigenlijk, er zaten weken tussen waarin zij of ik op vakantie waren, 'r zaten ook weken tussen dat we elkaar 4/5 keer per week zagen en 't meerdere keren per dag deden.
Om nog even terug te komen op 't punt dat draaijer maakte: ik denk wel dat het zeldzaam is dat mensen maar met 1 persoon seks hebben in hun leven, en dat 't ook afhankelijk is van opvoeding en omgeving. In een zwaar christelijke opvoeding/omgeving is zoiets toch zwaar uit den boze, in een vrijere omgeving wordt het natuurlijk wel geaccepteerd.
De verschillen in aantal bedpartners hoeven in de mensen wereld wel niet perse op dominantie te duidenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hier betrouwbaar onderzoek naar is gedaan. Heb ooit wel eens gehoord dat een gemiddelde man in zijn leven met 6 of 8 (weet ik niet meer) vrouwen naar bed gaat. Lijkt me wel interessant om te weten hoe dat zit, of dat veranderd is ten opzichte van vroeger, en of het bijvoorbeeld klopt dat de verschillen bij mannen zo extreem zijn als ze lijken, net als (volgens mij) bij een hoop andere diersoorten.
Dat is denk ik ook wat scherp en simpel gesteld, en meer een oordeel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:38 schreef solaire het volgende:
[..]
De verschillen in aantal bedpartners hoeven in de mensen wereld wel niet perse op dominantie te duiden
me dunkt
het is bere-interessant, nutteloos en totaal niet vergelijkbaar, maar ik moest het toch even vermeldt hebben, voordat je ons dadelijk als een stel chimps neer gaat zettenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wat scherp en simpel gesteld, en meer een oordeel.
Zo'n topic als dit laat zien dat mensen daar wel nieuwsgierig naar zijn. En eerlijk gezegd heeft het buiten dat toch geen noemenswaardige informatief karakter?
Daar lijken we meer op dan we zouden willen, maar ik begrijp wel wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:00 schreef solaire het volgende:
[..]
het is bere-interessant, nutteloos en totaal niet vergelijkbaar, maar ik moest het toch even vermeldt hebben, voordat je ons dadelijk als een stel chimps neer gaat zetten
Je zegt het hier zelf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hier betrouwbaar onderzoek naar is gedaan. Heb ooit wel eens gehoord dat een gemiddelde man in zijn leven met 6 of 8 (weet ik niet meer) vrouwen naar bed gaat.
35,5 is wel wat veel hè.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je zegt het hier zelf.
Sommige gaan met 70 of meer vrouwen naar bed, de andere met 1. Tadaa, daar is je gemiddelde.
Ohja. Want 50% van de mannen in Nederland is met meer dan 70 vrouwen naar bed geweest?quote:
Nu leef je in andere tijden. We zien in en bij de kerk hoe ze sex interpreteren en dat ze er een stuk vrijer zijn dan wat je graag zou willen geloven.. Ook de mensen met een geloof hebben verlangens. Alleen zullen ze (aanname) daar minder over praten, maar het gebeurt zeer zeker en misschien wel net zoveel of meerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:28 schreef Jaja.. het volgende:
[..]
Bullshit. Mijn ouders waren elkaars eersten, hebben ze mij verteld. En mijn ouders zijn echt geen mensen die daar over liegen en zijn 25 jaar getrouwd. En ik denk dat zij niet de enigen zijn.
Ikzelf heb een vriendin, zij is mijn enige. We hebben nu ongeveer een jaar seks, denk dat 't rond de 200 keer zit ofzo? Geen flauw idee eigenlijk, er zaten weken tussen waarin zij of ik op vakantie waren, 'r zaten ook weken tussen dat we elkaar 4/5 keer per week zagen en 't meerdere keren per dag deden.
Om nog even terug te komen op 't punt dat draaijer maakte: ik denk wel dat het zeldzaam is dat mensen maar met 1 persoon seks hebben in hun leven, en dat 't ook afhankelijk is van opvoeding en omgeving. In een zwaar christelijke opvoeding/omgeving is zoiets toch zwaar uit den boze, in een vrijere omgeving wordt het natuurlijk wel geaccepteerd.
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, nooit is een groot woord. Dat ben ik best met je eens. Maar ik ben er vrij zeker van dat de omstandigheden wel heel apart moeten zijn, wil een van ons twee toch vreemd gaan.
Bij mij zit altijd bij één en dezelfde partner zijn en blijven in de familie. Mijn ouders zijn al 35 jaar elkaars eerste en enige. Mijn broer en schoonzusje al 15 jaar. Ik wacht in spanning tot wanneer je toch nog gelijk krijgt
ik denk inderdaad dat dat voor veel mensen geldt, maar natuurlijk zijn er ook mensen die geen behoefte hebben aan andere ervaringenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
boh dan ben je echt goedkoop:Pquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:27 schreef Ferdiroko het volgende:
heb met 56 verschillende meiden het bed gedeeld.
Maar ik moet zeggen dat het wel een hobby is
Dat laatste geldt voor mij ook, maar vooralsnog zit ik denk ik tussen de 45 en de 50.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:27 schreef Ferdiroko het volgende:
heb met 56 verschillende meiden het bed gedeeld.
Maar ik moet zeggen dat het wel een hobby is
Nee maar het tegendeel moet nog bewezen worden. Om mij heen zie ik niks anders gebeuren. Iedereen die met z'n 1e serieuze liefde een aantal jaar samen is, gaan 1) kapot of 2) het blijft goed gaan omdat 1 van beide vreemd gaatquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat dat voor veel mensen geldt, maar natuurlijk zijn er ook mensen die geen behoefte hebben aan andere ervaringen
dat jouw vriendin anders was dan jij had gedacht wil niet zeggen dat automatisch iedereen zo is
In een christelijke omgeving is het uit den boze, maar daar gebeurt het net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:28 schreef Jaja.. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het net zo makkelijk gebeurt, die mensen hebben immers naast alle morele bezwaren (die voor niet religieuze mensen ook tellen) ook nog te maken met religieuze bezwaren. Mijn ouders zijn ook erg christelijk en al jaren bij elkaar, soms niet altijd even gelukkig. Toch denk ik niet dat één van mijn ouders ooit is vreemdgegaan dat zou gewoon teveel botsen met hun geloofsovertuiging, dat soort dingen kunnen ze voor zichzelf niet rechtbreien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
In een christelijke omgeving is het uit den boze, maar daar gebeurt het net zo makkelijk. Denk je dat je ouders het elkaar zouden vertellen wanneer ze vreemd zijn gegaan? Ik denk het niet, omdat er teveel op het spel staat. Als ze het elkaar niet vertellen, denk je dan dat ze het jou wel zouden vertellen? Nope, ik denk voor beide situaties dat ze het niet zouden zeggen.
Hoe sneu ook, ik denk dat jou relatie ook niet voor de rest van je leven is of dat jullie elkaar trouw zulen blijven. Sommige mensen gaan niet vreemd omdat ze gewoon geen aandacht van anderen krijgen dankzij zijn of haar uiterlijkmaar goed, daar wil je zelf dan ook geen relatie mee lijkt me
Daarom is pedofilie en verkrachting een hot topic in de kerk. Onlangs de vader van een collega van mij (voorganger in de kerk) vreemd gegaan en heeft hij zijn zieke vrouw zaken laten ondertekenen wat ze eigenlijk niet had moeten doen etc.. Serieus het gebeurt overal, echt overal!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het net zo makkelijk gebeurt, die mensen hebben immers naast alle morele bezwaren (die voor niet religieuze mensen ook tellen) ook nog te maken met religieuze bezwaren. Mijn ouders zijn ook erg christelijk en al jaren bij elkaar, soms niet altijd even gelukkig. Toch denk ik niet dat één van mijn ouders ooit is vreemdgegaan dat zou gewoon teveel botsen met hun geloofsovertuiging, dat soort dingen kunnen ze voor zichzelf niet rechtbreien.
Ik zeg niet dat het nooit gebeurt, maar ik denk niet dat je kan stellen dat het net zo makkelijk gebeurt.
Mijn ouders doen bijna alles samen. Er is echt geen sprake van dat die ooit vreemd zijn gegaan. Het zijn ook barslechte leugenaars. Een vervelende eigenschap die ik zelf ook heb geërfd. Jij kunt gewoon niet accepteren dat er toch echt genoeg relaties zijn waarbij het wel gewoon goed blijft gaan. Dat is echt heel jammer voor jou.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
In een christelijke omgeving is het uit den boze, maar daar gebeurt het net zo makkelijk.
Denk je dat je ouders het elkaar zouden vertellen wanneer ze vreemd zijn gegaan? Ik denk het niet, omdat er teveel op het spel staat. Als ze het elkaar niet vertellen, denk je dan dat ze het jou wel zouden vertellen? Nope, ik denk voor beide situaties dat ze het niet zouden zeggen.
Hoe sneu ook, ik denk dat jou relatie ook niet voor de rest van je leven is of dat jullie elkaar trouw zulen blijven. Sommige mensen gaan niet vreemd omdat ze gewoon geen aandacht van anderen krijgen dankzij zijn of haar uiterlijkmaar goed, daar wil je zelf dan ook geen relatie mee lijkt me
Uiteraard wel. Ik hoop ook dat ik er genadeloos naast zit en dat het tegendeel bewezen zal worden. Ik heb ook al een aantal jaar een hele fijne relatie en uiteraard hoop ik dat die ook nooit over zal gaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn ouders doen bijna alles samen. Er is echt geen sprake van dat die ooit vreemd zijn gegaan. Het zijn ook barslechte leugenaars. Een vervelende eigenschap die ik zelf ook heb geërfd. Jij kunt gewoon niet accepteren dat er toch echt genoeg relaties zijn waarbij het wel gewoon goed blijft gaan. Dat is echt heel jammer voor jou.
dat komt omdat zij vreemdgaat, je theorie klopt dus welquote:Op zondag 20 juni 2010 10:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Ik hoop ook dat ik er genadeloos naast zit en dat het tegendeel bewezen zal worden. Ik heb ook al een aantal jaar een hele fijne relatie en uiteraard hoop ik dat die ook nooit over zal gaan.
tja, je weet het natuurlijk nooit zeker. Ook ik denk dat zij dit soort zaken niet verborgen kan houden.. Maar goed mensen zitten er wel vaker naastquote:Op zondag 20 juni 2010 10:55 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
dat komt omdat zij vreemdgaat, je theorie klopt dus wel
Ik denk dat je wel gelijk hebt dat het vaak fout gaat hoor. Maar ik geloof ook zeer zeker dat er genoeg uitzonderingen zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 10:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Ik hoop ook dat ik er genadeloos naast zit en dat het tegendeel bewezen zal worden. Ik heb ook al een aantal jaar een hele fijne relatie en uiteraard hoop ik dat die ook nooit over zal gaan.
Een paar honderd keer in 4,5 jaar relatie is niet veel..quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
ik ook met 1
hoe vaak weet ik niet, ik heb 4.5 jaar een relatie dus ik denk wel een paar honderd keer
En nog wel over je nek gaan bij het beffenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:40 schreef belangerijk1 het volgende:
ik ben 16 en heb al 16 meisjes gehad
dus wat lullen jullie dan, is toch onze eigen levens![]()
geniet ervan heeeeeeeeuj
WTFquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:49 schreef tamaartjeislief het volgende:
24 jongens 2 meisjes, maar ben dan ook wel al actief vanaf mijn 14e
Ik red dat wel hoor, in den duizenden.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Niemand gaat dat bijhouden, maar je kunt wel schatten. En dan lijkt mij duizenden een veel te hoge schatting.
Ga maar na. Jij bent 32 jaar, en laten we aannemen dat je vanaf je 18e serieus begonnen bent. Voor "duizenden" nemen we voor het gemak 3500 ; dan kom je op 250 keer per jaar.
1. Als je een lange relatie hebt gehad zakt het gemiddelde echt wel in. Het gemiddelde van vijf keer per week ga je dan niet meer halen. Ik niet, ten minste.
2. De tijden dat je géén relatie hebt, die drukken het gemiddelde ook behoorlijk. Stel dat je een maandje niets hebt, dan moet je de week daarna met een nieuwe vlam al snel 30 keer in een week om het gemiddelde weer op niveau te brengen..
Nee, de 1999 keer haal je volgens mij niet.. dus duizenden - helaas
[..]
Duizenden, ik denk het dus niet.
Een frequentie van vijf keer per week na 13 jaar nog steeds, dat is een knappe prestatie - en staat erg ver af van het gemiddelde in Nederland !quote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik red dat wel hoor, in den duizenden.
Alleen met mijn man ga ik er al overheen, we zijn 13 jaar samen, hebben gemiddeld 5x in de week seks, de eerste jaren was dat gemiddeld iedere dag of meerdere keren per dag.
Actief vanaf m'n 13e en deze week 4 vrouwen(weten van elkaar), in m'n leven geen idee.... Ruwe schatting: 75/85quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:49 schreef tamaartjeislief het volgende:
24 jongens 2 meisjes, maar ben dan ook wel al actief vanaf mijn 14e
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Actief vanaf m'n 13e en deze week 4 vrouwen(weten van elkaar), in m'n leven geen idee.... Ruwe schatting: 75/85
Hand- en spandiensten +/- 150
Aantal keren: Loopt in de duizendtallen, alhoewel ik tegenwoordig toch voornamelijk voor de duur er van ga.
Record: 22 uur nonstop met alleen eet- en drinkpauzes (waarbij overigens ook gewoon nog met de hand verder gegaan werd.
En dat terwijl ik al een jaartje of 5 eigenlijk helemaal niet meer zo seksgericht ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Jij bent erg geloofwaardig.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:40 schreef japanserodeleger het volgende:
25 milfjes, en hard he. Van achter.
Ja inderdaad...quote:
quote:
gatver, ik lig hier inderdaad bijna zum kotzenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:17 schreef Boomvorm het volgende:
ITT: mensen op het internet die elkaar vertellen hoevaak en met hoeveel mensen ze seks hebben gehad
![]()
Als jij dat zelf vindt zal het vast wel zo zijn.quote:
Goed verwoord, kan ik me in vinden.quote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef psychosomatic het volgende:
30-40 vrouwen schat ik. Niet trots op, maar ook geen spijt van. It is what it is.
Niks mee mis, toch?quote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef Hoogheid het volgende:
Nou, hier hoor ik duidelijk niet bij. 6 verschillende meisjes, waarvan 3 zomer- en wintersport- vakantieneukertjes
Nouja goed, je leest bij sommigen het 10-voudige, dat zullen ook wel leuke/spannende ervaringen zijn, op een andere manierquote:
Dude, dit is fok. Daar is iedereen een absolute heerser in bed, dat is alom bekend.quote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Nouja goed, je leest bij sommigen het 10-voudige, dat zullen ook wel leuke/spannende ervaringen zijn, op een andere manier
Nicequote:Op maandag 11 april 2011 07:13 schreef Wegwerphandschoen het volgende:
2 meiden. Ongeveer 400x waarvan 100 keer met het susje van mn vriendin :$
Alsin: Maandag bijna, dinsdag bijna, woensdag bijna, donderdag b...quote:Op woensdag 13 april 2011 09:50 schreef allenamenzijningebruik het volgende:
met slecht 1....en wij doen het nog steeds bijna elke dag
haha moest ff nadenke maar hijs goed verzonnequote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alsin: Maandag bijna, dinsdag bijna, woensdag bijna, donderdag b...
... en oud.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:30 schreef Wegwerphandschoen het volgende:
[..]
haha moest ff nadenke maar hijs goed verzonne
Nee absoluut niet. Ik ben pas ontmaagd op 18e of 19e ofzo. Daarna ging het snel. Nu weer even rustig (geen relatie, maar ook niet echt veel behoefte aan dates usw).quote:
Er wordt niet gevraagd hoeveel kiddo's je hebt geworpenquote:
Volgens mij betekend het eerder dat ze bi isquote:Op maandag 18 april 2011 08:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er wordt niet gevraagd hoeveel kiddo's je hebt geworpen
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 18 april 2011 09:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgens mij betekend het eerder dat ze bi is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |