Uhmzz als je een lapo post is het juist de bedoeling dat je zelf het nieuwe topic maaktquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voordat mensen gaan denken: waarom opent HIJ een nieuw topic (ondanks de lapo): ik heb een sexrelatie met een vrouw van 37 terwijl ik zelf 26 ben
Uhu, maar in sommige reeksen word je raar aangekeken als je het nieuwe topic maakt als nieuweling in de reeks, ookal had je de lapoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz als je een lapo post is het juist de bedoeling dat je zelf het nieuwe topic maakt
Troll of serieus? Als het serieus is, wie is die leraresquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:30 schreef danx-x het volgende:
Soms trek ik me af met de gedachtte dat een oude 40+ lerares mij verkracht. Ik moet eerlijk toegeven, ik kom vrij snel klaar.
Ik weet dat het eigenlijk wel ranzig is enzo, maar het geeft mij gewoon een geile gedachtte dat een ervaren 40+ wijffie mij aftrekt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Troll of serieus? Als het serieus is, wie is die lerares
aftrekken of verkrachten? ik weet wel, alles zonder toestemming en/of onder dwang is verkrachting maar heb bij de twee toch een ander beeldquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:34 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik weet dat het eigenlijk wel ranzig is enzo, maar het geeft mij gewoon een geile gedachtte dat een ervaren 40+ wijffie mij aftrekt.
Nou dat een paar 40+ leraressen mij zegmaar vast houden, en dat eentje mij heel lekker aftrekt. Godverdomme nu heb ik een stijve...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
aftrekken of verkrachten? ik weet wel, alles zonder toestemming en/of onder dwang is verkrachting maar heb bij de twee toch een ander beeld
ik was zelf 27 toen ik mijn vrouw leerde kennen die toen 34 was..nooit geen problemen mee gehad en wat betreft de sex....misschien nu niet zo spetterend en kinky als toen we 20 waren maar waarschijnlijk wel met meer hartstocht en passiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:42 schreef sonicboom het volgende:
Ik stem voor sex met oudere vrouwen, 33 t/m 42, kben zelf 27.
Voel er meer genegenheid bij en ik vind ze er vaak mooier uitzien dat het prut van mijn leeftijd, vooral toen ik nog wat jonger was
Maar wanneer is een man oud(er)? Als hij er zo uitziet of als zijn leeftijd een bepaalde waarde overschrijdt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Interessant topic.
Sex met oudere mannen is waardeloos trouwens.
Welke leeftijd hebben we het dan over?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Interessant topic.
Goed geregeldquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voordat mensen gaan denken: waarom opent HIJ een nieuw topic (ondanks de lapo): ik heb een sexrelatie met een vrouw van 37 terwijl ik zelf 26 ben
Misschien zijn die juist wel jonger dan Ratelslangetje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke leeftijd hebben we het dan over?
Want de mannen van mijn leeftijd zijn allesbehalve waardeloos.
Nou ja in princpe weet je dat natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:32 schreef japanserodeleger het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ik weet niet wat ik er mee moet.
Nou ja vandaar dat ik het vraagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:31 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Misschien zijn die juist wel jonger dan Ratelslangetje.
Ik vroeg het ook al. Dus wachten we maar op het antwoord.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef japanserodeleger het volgende:
Thuis zit ik altijd te fantaseren over een leuke oudere vrouw verwennen, maar als ik ter plekke er eentje zie. Vandaag smorgens eentje van 45, dan ben ik te zenuwachtig om te denken hoe ik ermee om moet gaan. Ik ben zo zenuachtig dat ik geef eens een knipoogje kan geven, wat ik van te voren bedacht heb.
Ook altijd tegen vrienden he, ja lekker kapot neuken die weifen en dit en dat. Maar als je er recht tegen over staat is het toch een ander verhaal.
Die reclame op fok.nl is wel zalig trouwens, alleenstaande mama's
quote:
Ach, dat valt best mee: meneer heeft al 25 milfjes gehad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:53 schreef trovey het volgende:
[..]
....
op je hoofdje, zo'n verlegen ventje.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ach, dat valt best mee: meneer heeft al 25 milfjes gehad.
Maar ben jij wellicht in de stelling van dit topic niet eerder de 'oudere' dan de 'jongere' ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Interessant topic.
wishfull thinkingquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shit, ik moest effe een paar dagen ervan bij komen. I´m fucked.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon niet de goede getroffenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Interessant topic.
vonden we onszelf niet allemaal heel wijs toen we 17 waren....quote:Omdat ik nogal wijs was voor mijn leeftijd vond ik dat ik maar niet iemand van mijn eigen leeftijd moest hebben en viel dus altijd op oudere mannen. Toen ik 17 was eens
Ja of course en een deel van ons was het ook echt omdat ze veel meer dingen hadden meegemaakt dan de rest.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vonden we onszelf niet allemaal heel wijs toen we 17 waren....
Dat had ik ook, tot hij iets té leuk bleek te zijn. Nu kom ik er niet meer vanaf.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:05 schreef mr_t88 het volgende:
Heb nu een heerlijke (seks)relatie met iemand van 8 jaar ouder! Zelf 21... Bevalt uitstekend!
Ik begrijp wat je bedoelt... Maar beiden willen we geen liefdesrelatie. Hoewel we het wel heel goed met elkaar kunnen vinden...quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:25 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat had ik ook, tot hij iets té leuk bleek te zijn. Nu kom ik er niet meer vanaf.![]()
Gewoon per toeval, ik iig welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef htctouch2 het volgende:
Hoe ontmoeten jullie oudere vrouwen?
Ben zelf 29, zou best eens in contact willen komen met iemand van begin 40 of eind 30.
De meisjes die ik normaal tegenkom zijn nooit ouder dan mij. gemiddeld 22-23 ofzo.
Ga naar feesten met jaren 80 muziek daar is de kans erg groot dat je ze daar tegen komt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef htctouch2 het volgende:
Hoe ontmoeten jullie oudere vrouwen?
Ben zelf 29, zou best eens in contact willen komen met iemand van begin 40 of eind 30.
De meisjes die ik normaal tegenkom zijn nooit ouder dan mij. gemiddeld 22-23 ofzo.
???quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu ook ervaring mee alleen kwam ik er pas in het ziekenhuis achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |