abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78820540
Discuseer hier verder over seks met oudere vrouwen.
kanker
pi_78820678
Ik zwaai naar dieren.
pi_78820807
heb ik niet, ik ga vrijwilliger worden in een bejaardentehuis..

misschien krijg ik dan nog een booty call
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:51:08 #4
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_78822340
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:08 schreef voorvocht het volgende:

Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:09:25 #5
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78822975
over de eerdere reactie van Halo, sex met oudere mannen.
Als het een aantrekkelijke man is zeker geen moeite mee hoor, er zijn heel veel knappe oudere mannen.

Leuk voorbeeld.

Gearge Clooney (49 jaar)

of

Richard Gere ( 61 jaar)

of

James Hugh Laurie (51 jaar)

En mijn persoonlijke favoriet.'
Jeffrey dean morgan (44 jaar)

Die zou ik dus echt mijn bed niet uitschoppen.

allemaal aantrekkelijke oudere mannen die vast wel wat ouderdomskwaaltjes zullen heb, maar daar zou ik me dan niet druk om maken.

[ Bericht 24% gewijzigd door snakelady op 06-03-2010 19:18:21 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_78824084
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:08 schreef voorvocht het volgende:

zaterdag 6 maart 2010 @ 20:31:25 #7
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78825733
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:51 schreef halo1 het volgende:

[..]

Bij die tweede foto valt toch al gelijk het zwakkere punt op bij veel van die oudere vrouwen.. die pukkelige borststreek. daardoor moet ik dan meteen aan mn moeder denken en hopla.. een slappe Ze kijkt wel erg lekker uit haar ogen, dus de ogenstand is okay, nou de boezemstand nog een beetje uppen en dan doen we net of we die verrotte pukkels niet zien. ...
Weet je het zeker dat je niet een te laag testosteron niveau hebt? Er moet bij mij wel heel wat meer gebeuren dan een paar pukkeltjes om een vrouw onaantrekkelijk te vinden. Ik ken jonge vrouwen met veel pukkeltjes, vlekjes en die worden echt niet minder aantrekkelijk. Ik vind het eerlijk gezegd ook wel wat hebben. Sproetjes, moedervlekken. Het is misschien nog wel aantrekkelijker dan volledig egaal. Misschien moet jij een paintbrush setje bij de hand houden.

Borsten die wat hangen...ook zoiets. Goede borsten hangen nu eenmaal. De vorm die de zwaartekracht aan een natuurlijk borst geeft is juist onweerstaanbaar.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zondag 7 maart 2010 @ 01:26:51 #8
288142 mr_t88
Legen...wait for it...DARY!
pi_78835671
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:31 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Weet je het zeker dat je niet een te laag testosteron niveau hebt? Er moet bij mij wel heel wat meer gebeuren dan een paar pukkeltjes om een vrouw onaantrekkelijk te vinden. Ik ken jonge vrouwen met veel pukkeltjes, vlekjes en die worden echt niet minder aantrekkelijk. Ik vind het eerlijk gezegd ook wel wat hebben. Sproetjes, moedervlekken. Het is misschien nog wel aantrekkelijker dan volledig egaal. Misschien moet jij een paintbrush setje bij de hand houden.

Borsten die wat hangen...ook zoiets. Goede borsten hangen nu eenmaal. De vorm die de zwaartekracht aan een natuurlijk borst geeft is juist onweerstaanbaar.
Ik vraag me ook nog steeds af wat er met halo1 is... Misschien is hij homo? Een vrouw? Ik weet het niet...
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
pi_78837531
Zullen we het topic wat breder trekken?

"Sex met oudere vrouwen/mannen" ?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_78837664
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:31 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Het oog wil ook wat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78844387
blijft een leuke herinnering van me.
pi_78844434
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:47 schreef Adolecens het volgende:
Zullen we het topic wat breder trekken?

"Sex met oudere vrouwen/mannen" ?

Laten we er dan ook sex met jongere mannen van maken....
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_78844660
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:19 schreef seasushi het volgende:

[..]

Laten we er dan ook sex met jongere mannen van maken....
PM maar
Ik zwaai naar dieren.
pi_78844866
Om eerlijk te zijn, ben ik een soort omgekeerde Halo1. Ik vind sex met jongere mannen niks. Oke, de sex is misschien wel leuk, maar bij de ervaringen die ik ermee heb, wilden ze steeds bevestiging hoe goed ze waren of hoe goed het uithoudingsvermogen wel niet was. Sorry, dan maak je pas dat ik me oud voel. Als ik schouderklopjes en complimentjes moet gaan uitdelen
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  zondag 7 maart 2010 @ 13:39:37 #15
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78845138
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:32 schreef seasushi het volgende:
Om eerlijk te zijn, ben ik een soort omgekeerde Halo1. Ik vind sex met jongere mannen niks. Oke, de sex is misschien wel leuk, maar bij de ervaringen die ik ermee heb, wilden ze steeds bevestiging hoe goed ze waren of hoe goed het uithoudingsvermogen wel niet was. Sorry, dan maak je pas dat ik me oud voel. Als ik schouderklopjes en complimentjes moet gaan uitdelen
Ja maar dan heb je met speelse jonge playertjes gesext. Je kunt natuurlijk ook voor de wat intelligentere jongeman gaan die niet de hele dag hoeft te horen hoe goed hij is.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
  † In Memoriam † zondag 7 maart 2010 @ 13:41:48 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_78845218
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:32 schreef seasushi het volgende:
De jongens zijn leergierig, durven meer en houden het langer vol, wat is daar op tegen
Impulsief, vrijpostiger, lief, geil etc.
Ik heb niets tegen op sex met jongere mannen.
  zondag 7 maart 2010 @ 13:52:31 #17
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_78845639
Het heeft beide zijn charmes. Ik kan me erg laten verleiden door een man dieweet wat hij wil en dat ook gewoon met me doet en aan de andere kant vind ik het ook fijn om een minder ervaren jongetje te laten ervaren wat er meer is dan een 25jarige ... zeg maar.
Prrrrr
  zondag 7 maart 2010 @ 13:56:15 #18
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78845781
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:41 schreef Loedertje het volgende:

[..]

De jongens zijn leergierig, durven meer en houden het langer vol, wat is daar op tegen
Hoi Loedertje!
pi_78845798
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:41 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hier kan ik me helemaal in vinden.
Het enige minpuntje is dat ze soms verwachten dat ik ze van alles zal leren
  zondag 7 maart 2010 @ 13:57:46 #20
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78845836
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:52 schreef mspoez het volgende:
Het heeft beide zijn charmes. Ik kan me erg laten verleiden door een man dieweet wat hij wil en dat ook gewoon met me doet en aan de andere kant vind ik het ook fijn om een minder ervaren jongetje te laten ervaren wat er meer is dan een 25jarige ... zeg maar.
Precies. Verandering van spijs doet eten toch? Je wil toch weten wat er te koop is?
  zondag 7 maart 2010 @ 13:59:03 #21
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_78845889
Het past bij mijn lentegevoel, zo'n lekker jong ding in mijn bed af en toe. Ik geniet er van hoor! Grote voordeel is dat je de typisch vrouwelijke meerdanalleensexgevoelens bij zulke jonge mannen kunt herkennen voor wat ze zijn.
Prrrrr
pi_78846104
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:59 schreef mspoez het volgende:
Het past bij mijn lentegevoel, zo'n lekker jong ding in mijn bed af en toe. Ik geniet er van hoor! Grote voordeel is dat je de typisch vrouwelijke meerdanalleensexgevoelens bij zulke jonge mannen kunt herkennen voor wat ze zijn.
En hoe oud ben je?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 7 maart 2010 @ 14:06:07 #23
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_78846182
38
Prrrrr
pi_78846431
En je jonge bikkels?
  zondag 7 maart 2010 @ 14:12:34 #25
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_78846458
Momenteel 22.
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')