quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:08 schreef voorvocht het volgende:
heb ik niet, ik ga vrijwilliger worden in een bejaardentehuis..
misschien krijg ik dan nog een booty call
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:08 schreef voorvocht het volgende:
heb ik niet, ik ga vrijwilliger worden in een bejaardentehuis..
misschien krijg ik dan nog een booty call
Weet je het zeker dat je niet een te laag testosteron niveau hebt? Er moet bij mij wel heel wat meer gebeuren dan een paar pukkeltjes om een vrouw onaantrekkelijk te vinden. Ik ken jonge vrouwen met veel pukkeltjes, vlekjes en die worden echt niet minder aantrekkelijk. Ik vind het eerlijk gezegd ook wel wat hebben. Sproetjes, moedervlekken. Het is misschien nog wel aantrekkelijker dan volledig egaal. Misschien moet jij een paintbrush setje bij de hand houden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:51 schreef halo1 het volgende:
[..]
Bij die tweede foto valt toch al gelijk het zwakkere punt op bij veel van die oudere vrouwen.. die pukkelige borststreek. daardoor moet ik dan meteen aan mn moeder denken en hopla.. een slappeZe kijkt wel erg lekker uit haar ogen, dus de ogenstand is okay, nou de boezemstand nog een beetje uppen en dan doen we net of we die verrotte pukkels niet zien.
...
Ik vraag me ook nog steeds af wat er met halo1 is... Misschien is hij homo? Een vrouw? Ik weet het niet...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je niet een te laag testosteron niveau hebt? Er moet bij mij wel heel wat meer gebeuren dan een paar pukkeltjes om een vrouw onaantrekkelijk te vinden. Ik ken jonge vrouwen met veel pukkeltjes, vlekjes en die worden echt niet minder aantrekkelijk. Ik vind het eerlijk gezegd ook wel wat hebben. Sproetjes, moedervlekken. Het is misschien nog wel aantrekkelijker dan volledig egaal. Misschien moet jij een paintbrush setje bij de hand houden.
Borsten die wat hangen...ook zoiets. Goede borsten hangen nu eenmaal. De vorm die de zwaartekracht aan een natuurlijk borst geeft is juist onweerstaanbaar.
Het oog wil ook watquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je niet een te laag testosteron niveau hebt? Er moet bij mij wel heel wat meer gebeuren dan een paar pukkeltjes om een vrouw onaantrekkelijk te vinden. Ik ken jonge vrouwen met veel pukkeltjes, vlekjes en die worden echt niet minder aantrekkelijk. Ik vind het eerlijk gezegd ook wel wat hebben. Sproetjes, moedervlekken. Het is misschien nog wel aantrekkelijker dan volledig egaal. Misschien moet jij een paintbrush setje bij de hand houden.
Borsten die wat hangen...ook zoiets. Goede borsten hangen nu eenmaal. De vorm die de zwaartekracht aan een natuurlijk borst geeft is juist onweerstaanbaar.
quote:Op zondag 7 maart 2010 02:47 schreef Adolecens het volgende:
Zullen we het topic wat breder trekken?![]()
"Sex met oudere vrouwen/mannen" ?
PM maarquote:Op zondag 7 maart 2010 13:19 schreef seasushi het volgende:
[..]
Laten we er dan ook sex met jongere mannen van maken....
Ja maar dan heb je met speelse jonge playertjes gesext. Je kunt natuurlijk ook voor de wat intelligentere jongeman gaan die niet de hele dag hoeft te horen hoe goed hij is.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:32 schreef seasushi het volgende:
Om eerlijk te zijn, ben ik een soort omgekeerde Halo1. Ik vind sex met jongere mannen niks. Oke, de sex is misschien wel leuk, maar bij de ervaringen die ik ermee heb, wilden ze steeds bevestiging hoe goed ze waren of hoe goed het uithoudingsvermogen wel niet was.Sorry, dan maak je pas dat ik me oud voel. Als ik schouderklopjes en complimentjes moet gaan uitdelen
De jongens zijn leergierig, durven meer en houden het langer vol, wat is daar op tegenquote:Op zondag 7 maart 2010 13:32 schreef seasushi het volgende:
Om eerlijk te zijn, ben ik een soort omgekeerde Halo1. Ik vind sex met jongere mannen niks. Oke, de sex is misschien wel leuk, maar bij de ervaringen die ik ermee heb, wilden ze steeds bevestiging hoe goed ze waren of hoe goed het uithoudingsvermogen wel niet was.Sorry, dan maak je pas dat ik me oud voel. Als ik schouderklopjes en complimentjes moet gaan uitdelen
Hoi Loedertje!quote:Op zondag 7 maart 2010 13:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De jongens zijn leergierig, durven meer en houden het langer vol, wat is daar op tegen
Impulsief, vrijpostiger, lief, geil etc.
Ik heb niets tegen op sex met jongere mannen.
Hier kan ik me helemaal in vinden.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De jongens zijn leergierig, durven meer en houden het langer vol, wat is daar op tegen
Impulsief, vrijpostiger, lief, geil etc.
Ik heb niets tegen op sex met jongere mannen.
Precies. Verandering van spijs doet eten toch? Je wil toch weten wat er te koop is?quote:Op zondag 7 maart 2010 13:52 schreef mspoez het volgende:
Het heeft beide zijn charmes. Ik kan me erg laten verleiden door een man dieweet wat hij wil en dat ook gewoon met me doet en aan de andere kant vind ik het ook fijn om een minder ervaren jongetjete laten ervaren wat er meer is dan een 25jarige ... zeg maar.
En hoe oud ben je?quote:Op zondag 7 maart 2010 13:59 schreef mspoez het volgende:
Het past bij mijn lentegevoel, zo'n lekker jong ding in mijn bed af en toe. Ik geniet er van hoor! Grote voordeel is dat je de typisch vrouwelijke meerdanalleensexgevoelens bij zulke jonge mannen kunt herkennen voor wat ze zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |