En hoeveel jongens?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef mark-EUR het volgende:
Beste FOK'ers
Met hoeveel verschillende personen hebben jullie het gedaan?
om het spits af te bijten:
12 meisjes
Dan hou ik nog 0,33 chicks overquote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef genakt het volgende:
american pie regeling 12 gedeeld door 3 dus
ts maar met 4
En nog nooit gaan vervelen?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Hoevaak is met 10 jaar niet meer bij te houden![]()
En hoeveel? 1
Sja, vervelen... Ik weet niet beter, ik weet niet of een ander beter is ja of nee, Het gaat goed zo, al tien jaar nu, de seks is ook nog steeds primaquote:Op maandag 17 mei 2010 16:06 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
En nog nooit gaan vervelen?Tenminste.. ik ben ook monogaam maar wil toch eerst wel het e.e.a. 'getest' hebben.
En nu ben je 19 en 2 maanden?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:14 schreef TheaTraal het volgende:
Met 9, vanaf m'n 19e niet langer dan 2 maanden droog gestaan.
Komt wel goed, gewoon blijven oefenenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef melanie_x het volgende:
1. Nou ik moet er waarschijnlijk nog achter komen wat geweldige seks is.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:39 schreef kwiwi het volgende:
2 personen maar
en het aantal keren niet bijgehouden
Maagd dus?quote:
Bweheh. Nou dan tussen de 10 en de 20. Waarvan de helft eenmalig was of heel kort duurde en de rest allemaal langere relaties waren en ik dus geen idee heb hoe vaak ik in totaal geneukt heb. Maar volgens mij is dat ook iets wat je je alleen afvraagt als je net een jaartje ontmaagd bent ofzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:38 schreef Adolecens het volgende:
Je mag vast wel een fouttolerantie van 10 hebben hoor
Oh, dan wordt het bij mij 10~30quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:38 schreef Adolecens het volgende:
Je mag vast wel een fouttolerantie van 10 hebben hoor
Nee ook dan nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bweheh. Nou dan tussen de 10 en de 20. Waarvan de helft eenmalig was of heel kort duurde en de rest allemaal langere relaties waren en ik dus geen idee heb hoe vaak ik in totaal geneukt heb. Maar volgens mij is dat ook iets wat je je alleen afvraagt als je net een jaartje ontmaagd bent ofzo.
Nou ja niet dat je zit te turven, maar ik heb geloof ik wel eens met een meisje uit de klas er over gepraat. Ik had een vriendje dus vanaf ontmaagden 1-2x per week seks. Zij deed het met jongens die niet haar vriendje waren, en ik had in een onaardige bui gezegd dat ik dat slettig vond (we waren 14 he) en toen zei ze dat ik een grotere slet was omdat ik vaker seks had want zij deed het maar eens per twee weken ongeveerquote:
Wel exact wat met wie, maar niet hoe vaakquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef heiden6 het volgende:
Hoe vaak?![]()
Er zijn vast mensen die dat exact bijhouden...![]()
D'r was toch ooit een topic hier van een gast die dat deed? Die zat serieus al op 'zo-en-zo-veel en-een-half' omdat-ie één te zat was om wat te doen maar het toch vond tellenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef heiden6 het volgende:
Hoe vaak?![]()
Er zijn vast mensen die dat exact bijhouden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |