Je hebt me door.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:08 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is te lelijk om een meisje te versieren
Als ik een man was zou ik ook een keer naar de hoeren gaan hoor!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:08 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is te lelijk om een meisje te versieren
quote:
Zij deed het prima, het was meer mijn lul die niet meewerkt dankzij de stress.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Voor 35 Euro kan je natuurlijk niet verwachten dat het een topwip wordt...
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef Opdekop het volgende:
Seks gaat toch ook helemaal niet om klaarkomen jongens......
Je kan toch niet klaarkomen in haar mond dus dan is het de moeite ook niet waard!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:19 schreef mesk het volgende:
Binnen een relatie misschien niet altijd
[..]
binnen een relatie misschien niet altijd
maar als je naar de hoeren gaat en er dus geld voor neerlegt wil je toch zeker wel klaarkomen
Maar zo te horen was ze nou ook niet echt behulpzaam daarin.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:13 schreef Banaaninpyama het volgende:
[..]
Zij deed het prima, het was meer mijn lul die niet meewerkt dankzij de stress.
Niet echt nee, daarom was het ongemakkelijk en daarom werkte die niet mee. Het is een vicieuze circelquote:Op maandag 17 mei 2010 14:28 schreef eleusis het volgende:
[..]
Maar zo te horen was ze nou ook niet echt behulpzaam daarin.
Hoezo? Ze was toch duidelijk zat? Nu klaarkomen, lul!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:30 schreef Banaaninpyama het volgende:
[..]
Niet echt nee, daarom was het ongemakkelijk en daarom werkte die niet mee. Het is een vicieuze circelGeen lemming btw.
Zit je ons hier nou een beetje voor te liegen?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:51 schreef Banaaninpyama het volgende:
Ze maakte me stijf en deed een condoom om mijn nog slappe lul
Hij zegt alleen maar dat ie een kleine penis heeft. TS is wel eerlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zit je ons hier nou een beetje voor te liegen?
Klein? Ik zie de contradicterende kwalificaties 'stijf' en 'slap' na elkaar staan. Heeft dat met formaat te maken?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Hij zegt alleen maar dat ie een kleine penis heeft.
Door een hoer.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:37 schreef Banaaninpyama het volgende:
Werd onderdrukt door de gigantische deuk in mn ego die ik opgelopen heb.
Tja.. zo zie je maar weer dat mannen alleen aan hun tralala denken... Als je wat slimmer was had je kunnen weten dat het alleen maar om het geld gingquote:Op maandag 17 mei 2010 13:51 schreef Banaaninpyama het volgende:
Moest zostraks even in de stad wezen en aangezien de gedachte om een keer naar de hoeren te gaan al een tijdje door mn hoofd spookte heb ik de stoute schoenen aangetrokken. Na 4 rondjes gelopen te hebben om het "Red light district" van Leeuwarden (lees: de Weaze) ben ik snel een steegje ingedoken waar niemand stond. Daar hing het bord "Het Hofje".
Ik naar binnen toe en gelijk werd ik aangesproken door een super lekker wijf van een jaar of 20. Even over koetjes en kalfjes gepraat en toen maar gevraagd hoeveel ze er voor wou hebben. 35 euro. Aangezien ik maar 30 bij me had was dat ook genoeg omdat ik er wel goed uitzag (19, 2m, 90kg redelijk gespierd..) Ze bleek uit Hongarije te komen en 25 jaar oud te zijn. Was er niet aan af te lezen als ik eerlijk ben. Ik mocht me uitkleden en op haar bed met Cars deken.. Ze maakte me stijf en deed een condoom om mijn nog slappe lul zonder de voorhuid ook maar naar achter te trekken.. Ik was inmiddels zo gespannen als wat en liet het maar even over me heen komen. Ze vroeg welk standje dus ik zei doe maar wat
Ze ging boven op me lul zitten en ging kk hard op en neer waardoor mn ballen fokking pijn deden maar ik durfde er niks over te zeggen.. Ik mocht wel overal aanzitten dus dat was wel een plusje. Ze begon een beetje te pijpen maar met een condoom voel ik daar dus 0,0 van maar liet haar maar haar gang gaan. Ze zij dat de meeste mannen inmiddels wel klaar gekomen waren op dit moment dus ik had inmiddels een kop als biet. Nog maar even cowgirl dan maar het rare was dat ik er echt niet veel van voelde. Ze begon wat te katten dat ik klaar moest komen omdat tijd geld was in het hongaars/engels..
Ze stapte van het bed en ging naast me staan te commanderen dat ik nu echt klaar moest komen. Daar zat ik dan met een half slappe jodokus die niet mee wou werken. Ik vroeg of ik haar kutje maar mocht strelen terwijl ik mezelf aftrekte. Dat mocht wel maar geen vingers naar binnen. Nog niet klaar kunnen komen want ik was gewoon te gespannen en dat kut condoom werkte ook niet mee. Baby baby this aint gonna work riep ze de hele tijd en dat ik maar weg moest gaan omdat ik de klus niet kon klaren
Inmiddels was ze zich al aan het aankleden en liep ik als een gek aan me lul te sjorren maar het wou maar niet. Uiteindelijk maar de moed opgegeven en 30 euro lichter. Heel ongemakkelijk mn kleren weer aangetrokken en hele tijd niks gezegd terwijl zij zichzelf alweer klaar stond te maken voor de volgende.. Maar weer gegaan met een dikke kk fail op zak en een paar blauwe ballen. Ik hou het weer lekker bij de breezers die op zaterdag met een baco bij de bar staan.
Kutzooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef Ferdii het volgende:
zie het als een compliment dat jij niet binnen 2 min klaarkomt bij een hoer
hahahaquote:Ze ging boven op me lul zitten en ging kk hard op en neer waardoor mn ballen fokking pijn deden
Moet je op de goeie verjaardag komen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Wat ik zo triest vind is dat zo'n hoer dat jarenlang elke dag kan blijven doen, en toch wel klanten krijgt. Elk persoon wat zulke kwaliteit dienstverlening aanbiedt gaat binnen no time failliet. Maar ja, mensen vertellen nu eenmaal wel op een verjaardag dat ze zulke slechte producten/service hebben gekregen bij de slager om de hoek, maar niet dit soort ervaringen.
Waarom hield je in vredesnaam het condoom om toen je je ging aftrekkenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:51 schreef Banaaninpyama het volgende:
Ik vroeg of ik haar kutje maar mocht strelen terwijl ik mezelf aftrekte. Dat mocht wel maar geen vingers naar binnen. Nog niet klaar kunnen komen want ik was gewoon te gespannen en dat kut condoom werkte ook niet mee.
Lekker makkelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom hield je in vredesnaam het condoom om toen je je ging aftrekken
Onzin, als je 30 euro hebt betaald dan hoor je te weten dat je ongeveer een kwartier a 20 minuten hebt. Als je dan nog niet klaar bent moet je bijbetalen of gewoon weg. Dat zijn de normale etiquetten van het hoerenlopen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Wat ik zo triest vind is dat zo'n hoer dat jarenlang elke dag kan blijven doen, en toch wel klanten krijgt. Elk persoon wat zulke kwaliteit dienstverlening aanbiedt gaat binnen no time failliet. Maar ja, mensen vertellen nu eenmaal wel op een verjaardag dat ze zulke slechte producten/service hebben gekregen bij de slager om de hoek, maar niet dit soort ervaringen.
volgens mij is hier in den haag 25 euro normaal voor de ene straat en 50 voor de andere. (uit verschillende betrouwbare bronnen) neem aan dat al die wijven regelmatig gecontroleerd worden...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:45 schreef goofy_goober het volgende:
30 euro? Dan had ze vast een enge ziekte.
dat zal je vast heel goed weten, maar je kan er ook voor neuken in de "legale" straten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:29 schreef goofy_goober het volgende:
25 euro is normaal voor heroinehoertjes ja.
Het gaat me meer om hoe ze met hem bezig is, dat hij niet klaarkomt is logisch met zulk gedrag.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:06 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Onzin, als je 30 euro hebt betaald dan hoor je te weten dat je ongeveer een kwartier a 20 minuten hebt. Als je dan nog niet klaar bent moet je bijbetalen of gewoon weg. Dat zijn de normale etiquetten van het hoerenlopen.
Deze gozer hier is daar al in geslaagdquote:Op maandag 17 mei 2010 14:24 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Het zou kicken zijn als jij die hoer klaar zou laten komen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:50 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Deze gozer hier is daar al in geslaagdHad haar al beffend laten klaarkomen nadat zij mij oraal had laten klaarkomen
Ik was zeker tien minuten over tijd en heb toen niet moeten bijbetalen , ze was zelf de tijd uit het oog verloren LOL Het duurde niet lang of ze kreeg al een telefoontje van haar 'pooier' , ach ja belangrijkste is dat ze is klaargekomen
![]()
Was in Schipperskwartier in Antwerpen overigens.
En ja tip ivm die condooms , raak je lul effe voor min 3 dagen ofzo niet aan behalve om te gaan pissen , dan zal je met condoom ook wel iets voelen hoor
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:09 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik ook een keer naar de hoeren gaan hoor!
Dag, ga toch zeker geen geld betalen om te neuken. DAT KAN GRATIS!quote:
Nagesprekquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:00 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Nou ja voor 50 euro krijg je normaal gezien 20 minuten de tijd , maar ik zat er al een halfuur binnen en toen ze was klaargekomen kreeg ze een minuut later ofzo een korte telefoon van iemand. Toen ze inhaakte , zei ze dat we te lang hebben liggen vrijen en dat ik me wat moest haasten aangezien ik daar nog in me nakie zat en een nagesprek met haar wou hebben LOL
Zou die hoer met haar pooier ook wel eens een pop gesprek hebben?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:44 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
NagesprekHet reflectieverslag graag over twee weken bij de pooier op de mat
.
Maar mooi verhaal hoor ts. Absoluut geen faal wat mij betreft. Baby this ain't gonna work.
Wat doet 'het idee' er toequote:Op zondag 30 mei 2010 12:51 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dag, ga toch zeker geen geld betalen om te neuken. DAT KAN GRATIS!
Sowieso is daar geen lol aan. Het is toch een veel leuker idee dat een man zo'n hoertje neemt dan een vrouw die zich laat neuken door een man en er ook nog voor betaalt ?
iddquote:Op maandag 17 mei 2010 13:53 schreef TNA het volgende:
http://hookers.nl/forumdisplay.php?f=13
Laat je even weten wie het was, TS?
OMG daar ging m'n colaquote:Op maandag 17 mei 2010 13:51 schreef Banaaninpyama het volgende:
Ze ging boven op me lul zitten en ging kk hard op en neer waardoor mn ballen fokking pijn deden maar ik durfde er niks over te zeggen..
Ik snap dat nagesprek niet zo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:00 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Nou ja voor 50 euro krijg je normaal gezien 20 minuten de tijd , maar ik zat er al een halfuur binnen en toen ze was klaargekomen kreeg ze een minuut later ofzo een korte telefoon van iemand. Toen ze inhaakte , zei ze dat we te lang hebben liggen vrijen en dat ik me wat moest haasten aangezien ik daar nog in me nakie zat en een nagesprek met haar wou hebben LOL
godverquote:Op maandag 17 mei 2010 13:51 schreef Banaaninpyama het volgende:
Ze ging boven op me lul zitten en ging kk hard op en neer waardoor mn ballen fokking pijn deden maar ik durfde er niks over te zeggen..
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:51 schreef Banaaninpyama het volgende:
Ze maakte me stijf en deed een condoom om mijn nog slappe lul zonder de voorhuid ook maar naar achter te trekken..![]()
terwijl ik mezelf aftrekte.![]()
voorderest
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
14 jaar zijn en te blind, naïef, dom of fucked up by the internetz zijn en met je spaargeld naar een vent te gaan die pretendeert vrouw te zijn... dat sowieso.. en dan ook nog door cops eruit gekickt worden... lollerquote:Politie plukt knaap (14) uit bordeel
12/06 In de Antwerpse rosse buurt heeft de politie dinsdag een jongen van amper veertien bij de lurven gevat. De tiener wilde zich in de Vingerlingstraat eens goed laten verwennen door een travestiet.
De twee werden op heterdaad betrapt in een bordeel. De prostituee werd ingerekend omdat ze seks had met een minderjarige. De politie bracht de ouders van de jongen op de hoogte van zijn avontuurtje.
De minimumleeftijd voor een bordeelbezoek bedraagt 18 jaar. Volgens een collega van de opgepakte prostituee is het onmogelijk om elke klant naar zijn identiteitskaart te vragen. "Dat is bad for business."
Doet me denken aan een uitspraak van mezelf in straalbezopen toestand. Meisje was 24, ik zei in een poging charmant te zijn 'dan zie je er nog best goed uit voor je leeftijd'.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:51 schreef Banaaninpyama het volgende:
Ze bleek uit Hongarije te komen en 25 jaar oud te zijn. Was er niet aan af te lezen als ik eerlijk ben.
Dat is dom, op de boulevard in Sunny beach kost een pijpbeurt 5 euro. En als je een hele lekkere hebt dan hoogstens een tientje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik hoorde laatst nog een verhaal van een paar vrienden die vroeger een keer naar Bulgarije op vakantie waren gegaan. Was er een gast bij die wilde daar ook naar de hoeren, maar dat was een beetje een onzeker typje. Ging daar naar een hoer, betaalt ie 125 Euro, heeft ie haar alleen gebeft!![]()
Jaar daarop gingen ze weer, hij ook weer mee, iets minder onzeker, had wel zijn uitwerking, toen kreeg ie voor hetzelfde geld er nog een pijpbeurt bij!
Je daar laten pijpen zonder condoom lijkt me ook geen zekerheidjequote:Op zondag 20 juni 2010 11:22 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is dom, op de boulevard in Sunny beach kost een pijpbeurt 5 euro. En als je een hele lekkere hebt dan hoogstens een tientje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |