abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:06:56 #51
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_81615551
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Wat ik zo triest vind is dat zo'n hoer dat jarenlang elke dag kan blijven doen, en toch wel klanten krijgt. Elk persoon wat zulke kwaliteit dienstverlening aanbiedt gaat binnen no time failliet. Maar ja, mensen vertellen nu eenmaal wel op een verjaardag dat ze zulke slechte producten/service hebben gekregen bij de slager om de hoek, maar niet dit soort ervaringen.
Onzin, als je 30 euro hebt betaald dan hoor je te weten dat je ongeveer een kwartier a 20 minuten hebt. Als je dan nog niet klaar bent moet je bijbetalen of gewoon weg. Dat zijn de normale etiquetten van het hoerenlopen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:45:55 #52
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81617340
30 euro? Dan had ze vast een enge ziekte.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:37:16 #53
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_81622472
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:45 schreef goofy_goober het volgende:
30 euro? Dan had ze vast een enge ziekte.
volgens mij is hier in den haag 25 euro normaal voor de ene straat en 50 voor de andere. (uit verschillende betrouwbare bronnen) neem aan dat al die wijven regelmatig gecontroleerd worden...

overigens is het wel een beetje sneu je betaalt al voor seks, en dan lukt het ook nog eens niet
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:29:29 #54
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81625040
25 euro is normaal voor heroinehoertjes ja.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:30:49 #55
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_81628045
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:29 schreef goofy_goober het volgende:
25 euro is normaal voor heroinehoertjes ja.
dat zal je vast heel goed weten, maar je kan er ook voor neuken in de "legale" straten.
pi_81641596
Dit is zoveel faal dat het wint
pi_81641815
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:06 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Onzin, als je 30 euro hebt betaald dan hoor je te weten dat je ongeveer een kwartier a 20 minuten hebt. Als je dan nog niet klaar bent moet je bijbetalen of gewoon weg. Dat zijn de normale etiquetten van het hoerenlopen.
Het gaat me meer om hoe ze met hem bezig is, dat hij niet klaarkomt is logisch met zulk gedrag.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_81897780
TS, hier een kaartje van het gebied:

http://www.hookers.nl/adimg/97/leeuwarden.htm

Waar was het?
pi_81925908
"Ze ging boven op me lul zitten en ging kk hard op en neer waardoor mn ballen fokking pijn deden "

LMAO! TS is held imo
pi_81927423
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:24 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Het zou kicken zijn als jij die hoer klaar zou laten komen.
Deze gozer hier is daar al in geslaagd Had haar al beffend laten klaarkomen nadat zij mij oraal had laten klaarkomen Ik was zeker tien minuten over tijd en heb toen niet moeten bijbetalen , ze was zelf de tijd uit het oog verloren LOL Het duurde niet lang of ze kreeg al een telefoontje van haar 'pooier' , ach ja belangrijkste is dat ze is klaargekomen
Was in Schipperskwartier in Antwerpen overigens.

En ja tip ivm die condooms , raak je lul effe voor min 3 dagen ofzo niet aan behalve om te gaan pissen , dan zal je met condoom ook wel iets voelen hoor
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_81935347
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:50 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:

[..]

Deze gozer hier is daar al in geslaagd Had haar al beffend laten klaarkomen nadat zij mij oraal had laten klaarkomen Ik was zeker tien minuten over tijd en heb toen niet moeten bijbetalen , ze was zelf de tijd uit het oog verloren LOL Het duurde niet lang of ze kreeg al een telefoontje van haar 'pooier' , ach ja belangrijkste is dat ze is klaargekomen
Was in Schipperskwartier in Antwerpen overigens.

En ja tip ivm die condooms , raak je lul effe voor min 3 dagen ofzo niet aan behalve om te gaan pissen , dan zal je met condoom ook wel iets voelen hoor

???????
pi_81935761
Nou ja voor 50 euro krijg je normaal gezien 20 minuten de tijd , maar ik zat er al een halfuur binnen en toen ze was klaargekomen kreeg ze een minuut later ofzo een korte telefoon van iemand. Toen ze inhaakte , zei ze dat we te lang hebben liggen vrijen en dat ik me wat moest haasten aangezien ik daar nog in me nakie zat en een nagesprek met haar wou hebben LOL
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_81936863
ik vroeg me eigenlijk af wat het nut is van een hoer klaarbeffen (ik neem aan dat je geen vaste klant bij haar bent)
pi_81936958
Ik ben er in ieder geval niet vies van en ik houd ervan om aantrekkelijke meisjes en/of vrouwen te beffen.
pi_82036311
Ook als je weet dat er die zelfde dag ( niet te denken aan voorgaande dagen ) misschien wel 30 andere lullen in hebben gehangen?
pi_82036542
Ja, met condoom dus dikke /care!

Awesummm story Nocturnal_Johnny
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_82069464
quote:
Dus...
Daar zit je dan.
pi_82086658
You Sir, have made my day (ja nu al)
"Well, you should've called. I wouldn't have answered, but you coulda left a message, which I would've quickly erased."
pi_82087091
Lemming van welk topic?
pi_82094883
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:09 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Als ik een man was zou ik ook een keer naar de hoeren gaan hoor!

ppssst er zijn ook mannelijke hoeren
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_82095717
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ppssst er zijn ook mannelijke hoeren
Dag, ga toch zeker geen geld betalen om te neuken. DAT KAN GRATIS!
Sowieso is daar geen lol aan. Het is toch een veel leuker idee dat een man zo'n hoertje neemt dan een vrouw die zich laat neuken door een man en er ook nog voor betaalt ?
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_82095741
Vanmiddag maar weer eens langs. Nog goede recensies ergens?
pi_82192623
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:00 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Nou ja voor 50 euro krijg je normaal gezien 20 minuten de tijd , maar ik zat er al een halfuur binnen en toen ze was klaargekomen kreeg ze een minuut later ofzo een korte telefoon van iemand. Toen ze inhaakte , zei ze dat we te lang hebben liggen vrijen en dat ik me wat moest haasten aangezien ik daar nog in me nakie zat en een nagesprek met haar wou hebben LOL
Nagesprek Het reflectieverslag graag over twee weken bij de pooier op de mat .

Maar mooi verhaal hoor ts. Absoluut geen faal wat mij betreft. Baby this ain't gonna work .
pi_82192748
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:44 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Nagesprek Het reflectieverslag graag over twee weken bij de pooier op de mat .

Maar mooi verhaal hoor ts. Absoluut geen faal wat mij betreft. Baby this ain't gonna work .
Zou die hoer met haar pooier ook wel eens een pop gesprek hebben?
pi_82192789
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:51 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Dag, ga toch zeker geen geld betalen om te neuken. DAT KAN GRATIS!
Sowieso is daar geen lol aan. Het is toch een veel leuker idee dat een man zo'n hoertje neemt dan een vrouw die zich laat neuken door een man en er ook nog voor betaalt ?
Wat doet 'het idee' er toe . Doe wat je wil, de beperking hoeft er niet te zijn als je niet wil dat die er is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')