Moest zostraks even in de stad wezen en aangezien de gedachte om een keer naar de hoeren te gaan al een tijdje door mn hoofd spookte heb ik de stoute schoenen aangetrokken. Na 4 rondjes gelopen te hebben om het "Red light district" van Leeuwarden (lees: de Weaze) ben ik snel een steegje ingedoken waar niemand stond. Daar hing het bord "Het Hofje".
Ik naar binnen toe en gelijk werd ik aangesproken door een super lekker wijf van een jaar of 20. Even over koetjes en kalfjes gepraat en toen maar gevraagd hoeveel ze er voor wou hebben. 35 euro. Aangezien ik maar 30 bij me had was dat ook genoeg omdat ik er wel goed uitzag (19, 2m, 90kg redelijk gespierd..) Ze bleek uit Hongarije te komen en 25 jaar oud te zijn. Was er niet aan af te lezen als ik eerlijk ben. Ik mocht me uitkleden en op haar bed met Cars deken.. Ze maakte me stijf en deed een condoom om mijn nog slappe lul zonder de voorhuid ook maar naar achter te trekken.. Ik was inmiddels zo gespannen als wat en liet het maar even over me heen komen. Ze vroeg welk standje dus ik zei doe maar wat

Ze ging boven op me lul zitten en ging kk hard op en neer waardoor mn ballen fokking pijn deden maar ik durfde er niks over te zeggen.. Ik mocht wel overal aanzitten dus dat was wel een plusje. Ze begon een beetje te pijpen maar met een condoom voel ik daar dus 0,0 van maar liet haar maar haar gang gaan. Ze zij dat de meeste mannen inmiddels wel klaar gekomen waren op dit moment dus ik had inmiddels een kop als biet. Nog maar even cowgirl dan maar het rare was dat ik er echt niet veel van voelde. Ze begon wat te katten dat ik klaar moest komen omdat tijd geld was in het hongaars/engels..
Ze stapte van het bed en ging naast me staan te commanderen dat ik nu echt klaar moest komen. Daar zat ik dan met een half slappe jodokus die niet mee wou werken. Ik vroeg of ik haar kutje maar mocht strelen terwijl ik mezelf aftrekte. Dat mocht wel maar geen vingers naar binnen. Nog niet klaar kunnen komen want ik was gewoon te gespannen en dat kut condoom werkte ook niet mee. Baby baby this aint gonna work riep ze de hele tijd en dat ik maar weg moest gaan omdat ik de klus niet kon klaren
Inmiddels was ze zich al aan het aankleden en liep ik als een gek aan me lul te sjorren maar het wou maar niet. Uiteindelijk maar de moed opgegeven en 30 euro lichter. Heel ongemakkelijk mn kleren weer aangetrokken en hele tijd niks gezegd terwijl zij zichzelf alweer klaar stond te maken voor de volgende.. Maar weer gegaan met een dikke kk fail op zak en een paar blauwe ballen. Ik hou het weer lekker bij de breezers die op zaterdag met een baco bij de bar staan.
Kutzooi