iddquote:Op maandag 17 mei 2010 13:53 schreef TNA het volgende:
http://hookers.nl/forumdisplay.php?f=13
Laat je even weten wie het was, TS?
OMG daar ging m'n colaquote:Op maandag 17 mei 2010 13:51 schreef Banaaninpyama het volgende:
Ze ging boven op me lul zitten en ging kk hard op en neer waardoor mn ballen fokking pijn deden maar ik durfde er niks over te zeggen..
Ik snap dat nagesprek niet zo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:00 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Nou ja voor 50 euro krijg je normaal gezien 20 minuten de tijd , maar ik zat er al een halfuur binnen en toen ze was klaargekomen kreeg ze een minuut later ofzo een korte telefoon van iemand. Toen ze inhaakte , zei ze dat we te lang hebben liggen vrijen en dat ik me wat moest haasten aangezien ik daar nog in me nakie zat en een nagesprek met haar wou hebben LOL
godverquote:Op maandag 17 mei 2010 13:51 schreef Banaaninpyama het volgende:
Ze ging boven op me lul zitten en ging kk hard op en neer waardoor mn ballen fokking pijn deden maar ik durfde er niks over te zeggen..
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:51 schreef Banaaninpyama het volgende:
Ze maakte me stijf en deed een condoom om mijn nog slappe lul zonder de voorhuid ook maar naar achter te trekken..![]()
terwijl ik mezelf aftrekte.![]()
voorderest
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
14 jaar zijn en te blind, naïef, dom of fucked up by the internetz zijn en met je spaargeld naar een vent te gaan die pretendeert vrouw te zijn... dat sowieso.. en dan ook nog door cops eruit gekickt worden... lollerquote:Politie plukt knaap (14) uit bordeel
12/06 In de Antwerpse rosse buurt heeft de politie dinsdag een jongen van amper veertien bij de lurven gevat. De tiener wilde zich in de Vingerlingstraat eens goed laten verwennen door een travestiet.
De twee werden op heterdaad betrapt in een bordeel. De prostituee werd ingerekend omdat ze seks had met een minderjarige. De politie bracht de ouders van de jongen op de hoogte van zijn avontuurtje.
De minimumleeftijd voor een bordeelbezoek bedraagt 18 jaar. Volgens een collega van de opgepakte prostituee is het onmogelijk om elke klant naar zijn identiteitskaart te vragen. "Dat is bad for business."
Doet me denken aan een uitspraak van mezelf in straalbezopen toestand. Meisje was 24, ik zei in een poging charmant te zijn 'dan zie je er nog best goed uit voor je leeftijd'.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:51 schreef Banaaninpyama het volgende:
Ze bleek uit Hongarije te komen en 25 jaar oud te zijn. Was er niet aan af te lezen als ik eerlijk ben.
Dat is dom, op de boulevard in Sunny beach kost een pijpbeurt 5 euro. En als je een hele lekkere hebt dan hoogstens een tientje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik hoorde laatst nog een verhaal van een paar vrienden die vroeger een keer naar Bulgarije op vakantie waren gegaan. Was er een gast bij die wilde daar ook naar de hoeren, maar dat was een beetje een onzeker typje. Ging daar naar een hoer, betaalt ie 125 Euro, heeft ie haar alleen gebeft!![]()
Jaar daarop gingen ze weer, hij ook weer mee, iets minder onzeker, had wel zijn uitwerking, toen kreeg ie voor hetzelfde geld er nog een pijpbeurt bij!
Je daar laten pijpen zonder condoom lijkt me ook geen zekerheidjequote:Op zondag 20 juni 2010 11:22 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is dom, op de boulevard in Sunny beach kost een pijpbeurt 5 euro. En als je een hele lekkere hebt dan hoogstens een tientje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |