Ik had zoiets met Ziggo een tijdje terug, schandalig gewoon. Ik heb gewoon twee maanden zonder vaste telefoonaansluiting en internet gezeten! En elke keer was het weer: 'binnen drie werkdagen is het opgelost'. Ik heb inderdaad ook een paar keer gebeld naar zo'n veel te duur 0900-nummer (met mijn mobiel!) en ik kreeg of een gebrekkig Nederlands sprekende Marokkaan aan de lijn of de verbinding werd gewoon verbroken zonder reden. Gelukkig is het nu eindelijk opgelost, ik snap niet dat het allemaal zo moet gaan. Dit kan toch wel gewoon beter geregeld worden?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:48 schreef karr-1 het volgende:
Ik weet dat ik het altijd heb ontkend, maar nu ik pas verhuist ben geef ik jullie allemaal groot gelijk. UPC is een faalbedrijf.
Ik zit nu al bijna anderhalve week zonder televisie, radio, telefoon en internet en om de een of andere reden kunnen of willen ze er niets aan doen.
Alleen bereikbaar via een 0900 nummer zodat de kosten flink oplopen. En dan krijg je een kletsverhaal over " uw huis moet op afstand ingeschakeld worden en dat is nog niet gebeurd, maar binnen 3 werkdagen moet dat gedaan zijn" Nou mooi niet dus......
En tot 2 keer aan toe gooien ze gewoon de hoorn op de haak in een gesprek met de helpdesk, zonder enige aanleiding. Gewoon ineens de verbinding verbroken en dan mag je weer opnieuw bellen.
*zucht* en nu maar afwachten hoe lang het duurt voor het wel werkt......
Omdat sommige mensen met de meest simpele vragen komen en de mensen die grappen maken eruit gefilterd worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:05 schreef karr-1 het volgende:
Waarom moet een helpdesk zich altijd verschuilen achter dure 0900 nummers, mensen in dienst hebben die geen nederlands kunnen en geen idee hebben waar ze het over hebben en een klantvriendelijkheidsniveau van 0 hebben.
De monteur die gisteren bij ons was noemde UPC een stelletje uitzuigers.
Dat zal vanuit het oogpunt van kostenbesparing zijn denk ik. Ik heb zelf een aantal weken voor een niet nader te noemen bank gewerkt (als telemarketeer). Ze hebben mij toen wel een opleiding gegeven van 40 uur maar dat was ook lang niet voldoende om alles te begrijpen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:05 schreef karr-1 het volgende:
Waarom moet een helpdesk zich altijd verschuilen achter dure 0900 nummers, mensen in dienst hebben die geen nederlands kunnen en geen idee hebben waar ze het over hebben en een klantvriendelijkheidsniveau van 0 hebben.
Dan moet je er dus niet gaan werken als je daar niet tegen kunt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen met de meest simpele vragen komen en de mensen die grappen maken eruit gefilterd worden.
Omdat deze werknemers goedkoopzijn.
Omdat ze chagerijnig zijn vanwege de vorige klant die boos gebeld heeft.
Als je slim bent op het gebied van computers en je wilt bijverdienen dan is dit wel mogelijk hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan moet je er dus niet gaan werken als je daar niet tegen kunt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:19 schreef Skonk het volgende:
TS werkte toch bij UPC en werd toen ontslagen omdat hij allemaal informatie op Fok had gezet?
karr-1 >> kastaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:57 schreef Skonk het volgende:
Oh dan was dat iemand anders met ook zo'n stoere UI
Dan moet je er dus geen klant worden als je daar niet tegen kunt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:05 schreef karr-1 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |