abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81710333
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:48 schreef karr-1 het volgende:
Ik weet dat ik het altijd heb ontkend, maar nu ik pas verhuist ben geef ik jullie allemaal groot gelijk. UPC is een faalbedrijf.

Ik zit nu al bijna anderhalve week zonder televisie, radio, telefoon en internet en om de een of andere reden kunnen of willen ze er niets aan doen.

Alleen bereikbaar via een 0900 nummer zodat de kosten flink oplopen. En dan krijg je een kletsverhaal over " uw huis moet op afstand ingeschakeld worden en dat is nog niet gebeurd, maar binnen 3 werkdagen moet dat gedaan zijn" Nou mooi niet dus......

En tot 2 keer aan toe gooien ze gewoon de hoorn op de haak in een gesprek met de helpdesk, zonder enige aanleiding. Gewoon ineens de verbinding verbroken en dan mag je weer opnieuw bellen.

*zucht* en nu maar afwachten hoe lang het duurt voor het wel werkt......
Ik had zoiets met Ziggo een tijdje terug, schandalig gewoon. Ik heb gewoon twee maanden zonder vaste telefoonaansluiting en internet gezeten! En elke keer was het weer: 'binnen drie werkdagen is het opgelost'. Ik heb inderdaad ook een paar keer gebeld naar zo'n veel te duur 0900-nummer (met mijn mobiel!) en ik kreeg of een gebrekkig Nederlands sprekende Marokkaan aan de lijn of de verbinding werd gewoon verbroken zonder reden. Gelukkig is het nu eindelijk opgelost, ik snap niet dat het allemaal zo moet gaan. Dit kan toch wel gewoon beter geregeld worden?
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:05:55 #52
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_81710552
Waarom moet een helpdesk zich altijd verschuilen achter dure 0900 nummers, mensen in dienst hebben die geen nederlands kunnen en geen idee hebben waar ze het over hebben en een klantvriendelijkheidsniveau van 0 hebben.

De monteur die gisteren bij ons was noemde UPC een stelletje uitzuigers.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_81710700
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:05 schreef karr-1 het volgende:
Waarom moet een helpdesk zich altijd verschuilen achter dure 0900 nummers, mensen in dienst hebben die geen nederlands kunnen en geen idee hebben waar ze het over hebben en een klantvriendelijkheidsniveau van 0 hebben.
Omdat sommige mensen met de meest simpele vragen komen en de mensen die grappen maken eruit gefilterd worden.

Omdat deze werknemers goedkoopzijn.

Omdat ze chagerijnig zijn vanwege de vorige klant die boos gebeld heeft.
pi_81710720
quote:

Dat zal vanuit het oogpunt van kostenbesparing zijn denk ik. Ik heb zelf een aantal weken voor een niet nader te noemen bank gewerkt (als telemarketeer). Ze hebben mij toen wel een opleiding gegeven van 40 uur maar dat was ook lang niet voldoende om alles te begrijpen.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
pi_81711417
Tiefus Upc die steeds vaker uitvalt
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:31:34 #56
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_81711636
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:10 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen met de meest simpele vragen komen en de mensen die grappen maken eruit gefilterd worden.

Omdat deze werknemers goedkoopzijn.

Omdat ze chagerijnig zijn vanwege de vorige klant die boos gebeld heeft.
Dan moet je er dus niet gaan werken als je daar niet tegen kunt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_81711694
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:31 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dan moet je er dus niet gaan werken als je daar niet tegen kunt.
Als je slim bent op het gebied van computers en je wilt bijverdienen dan is dit wel mogelijk hoor
pi_81905914
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:19 schreef Skonk het volgende:
TS werkte toch bij UPC en werd toen ontslagen omdat hij allemaal informatie op Fok had gezet?
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:57 schreef Skonk het volgende:
Oh dan was dat iemand anders met ook zo'n stoere UI
karr-1 >> kasta
UPC >> @home

en dan klopt het
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_81905921
TVP

ik ga al deze sjjtt niet lezen nu... 3 pagina's volgepompt zelfs

maar morgen wel, het is hier nu 22.25 ....zie jullie weer morguhhhh
pi_81905926
quote:

Dan moet je er dus geen klant worden als je daar niet tegen kunt.

Het is je eigen keuze, je hoeft niet met UPC in zee te gaan.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 26 mei 2010 @ 07:08:02 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_81906173
Schijtbedrijf is dat idd. Om alle redenen die je kan bedenken die in het verleden gebeurd zijn en nooit zijn opgelost.

Het wordt tijd dat de kabelmarkt wordt opengezet en je in oorsprokelijk upc gebied ook bijvoorbeeld sicko kan kiezen. Misschien dat dat de concurrentie op scherp zet en de prijzen naar beneden gaan en de service omhoog.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')