www.rijmwoordenboek.nlquote:Op maandag 17 mei 2010 10:49 schreef vertrouwelijk het volgende:
ik ondekte hier mijn ongekent talent
ik ben een onbekend woordt delinquent, die stellsiglmatig wordt ontkend
alleen omdat ik hier niemand ken, wordt ik nu ook nog eens bedreigt met de ban
neem me niet kwalijk ik weet niet wie ik ben, dus ga ik maar door met wat ik ken
ook al heb ik het net geleerd , ik doe het nog niet zo slecht en verkeerd
want ik ben als een genius geboren maar werdt al gauw straatwijs, niemand krijgt me klein, schoot met me clock op de tijd, maar de wijzers van de klok maakte me met de tijd niet wijzer, werdt alleen maar grijzer maar ben nog steeds een levenskrijger, waardoor ik loop nog steeds met een bivak en wat ijzer een strijder en een kankerlijer maar als je sma me ziet wordt ze blijer en vrijer. En ik wil niet allen maar gangster shit rappen omdat ik heb meer dan dat te zeggen, vele kennen me al lang geleden van me straatdaden 4jaar vastgezeten zonder te praten over vergane daden, nooit iemand verraden, waardoor ik besef dat zogenaamde maten, haten en geen love kunnen geven, alleen maar breed willen leven, maar ook als is je ketting breder, je bent geen vriend niet in dit leven, daarvoor hoef ik geen sterren te lezen, vele zijn eerder een soort van energievreter, weten het altijd beter, weten alles beter, zien ze mij strikken ze snel hun veter, al vanaf een kilometer, ik zeg het je nogmaals je bent geen vriend ook niet vanaf een meter en kom me testen als je wilt, ben een stille kil omdat ik jaag op het grote wild, heb eerder een mens gevilt met me skillz, je trilt omdat je niet weet wat je wilt. Ben een echte ganster dat is iets waar jij al lang naar verlangt, vandaar je neppe aanhang maar gay,s zoeken een achterban, vandaar dat je niet achter me staan kan. Eerst de bendes en de clans nu de clicks en de gangs waarom zeggen dat het anders kan terwijl ik als player en pimp nog niet ben verandert man spitt liever de shit die me raakt, zoals het verloederen van de staat, straat, haat en de neppe daad, en je zegt dat je weet hoe het gaat, maar wanneer hadden is gekomen is hebben te laat, dit is geen code taal maar een taal van de straat
Zuid Afrika, en in bed.quote:
www.blackbandanacrew.nlquote:Op maandag 17 mei 2010 11:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Is dit er eentje van de black bandana?
Als je die vislucht uit je bek hebt verwijderdquote:Op maandag 17 mei 2010 11:17 schreef vertrouwelijk het volgende:
nee man ik ben jullei moeder en wanner komen jullie weer beffen
Ik ben er! Alleen is dit ONZ en daar zit ik liever nie...quote:
Sowieso een pussyquote:Op maandag 17 mei 2010 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je die vislucht uit je bek hebt verwijderd
Maar, je bent dus een chick?
Wacht!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je die vislucht uit je bek hebt verwijderd
Maar, je bent dus een chick?
Nu kan het leuk wordenquote:
Boh, je bent nog minderjarig ook. Was te verwachten eigenlijk, je rijmskills, zinsbouw en vocabulaire staan gelijk aan die van mijn 10-jarige buurjongetjequote:Op maandag 17 mei 2010 11:25 schreef vertrouwelijk het volgende:
Je moeder toch, ben je vergeten dat je incets pleegt gay tyfus pedo
Die is al zo oud. Zal me niets verbazen als dit een van de vriendjes van DuShaury is die een nieuwe poging waagt.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Boh, je bent nog minderjarig ook. Was te verwachten eigenlijk, je rijmskills, zinsbouw en vocabulaire staan gelijk aan die van mijn 10-jarige buurjongetje
En verklaar eens, je moeder en gay in een zin. Mijn moeder is vrouwelijk, gay is mannelijk. Wat ben je nou? Hermafrodiet? Een kasthomo?
Als ik weer wat van je nodig heb. Geld heb je niet, dus het duurt nog wel even voor je me ziet.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:30 schreef vertrouwelijk het volgende:
hahaha sukkels nu ben ik zwart, dan ben ik een chick
terwijl ik je hoerige moeder ben hahahaha
wanneer kom je weer thuis, lieverd, kan je weer an me grote uitgelebberde
schaamlip zuigen hahahahaah sukkels
geef ik morgen weer aan jouw mee naar school verpakt als wikkie drankjequote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik weer wat van je nodig heb. Geld heb je niet, dus het duurt nog wel even voor je me ziet.
Vergeet je niet je stoma te vervangen vanmiddag?
Ik heb ook geen hiphop/rap/R&B ambities, ik heb geen rijmskills nodig. Jij daarentegen, bent helemaal het mannetje/vrouwtje natuurlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
jajaja ik zie jouw niet zoi snel die shit verzinnen, maar je hebt altijd achterlijken die
anderen denken te raken door de interpunctie hahahaha doe dit snel ook dan
kan je niet omdat je nog je pa pijpt, dapper ventje hahahahah
Leer het uitspreken, en ken je klassiekers. En nee, dan heb ik het niet over Cidade de Deus of 8 Mile.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:33 schreef vertrouwelijk het volgende:
Zo praat je niet tegen je moeder elksiel, of debiel hahaha
Welke school? Naar mijn werk bedoel je? En kom je hem dan wel brengen? Ik heb geen zin om om te rijden.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:34 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
geef ik morgen weer aan jouw mee naar school verpakt als wikkie drankje
Nouw nouw dus mijn pa neukt jou moeder, nee wij zijn geen broers of zussen en ik begon met rappen zoals jij het graag benoemd hahahahaha hier net in deze topic, sukkel en ik ben 6 jaar waarom vraag je dat de hele tijd, je bent pedo ook nog bij he, hahahaha wat ben jij triest zegquote:Op maandag 17 mei 2010 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hiphop/rap/R&B ambities, ik heb geen rijmskills nodig. Jij daarentegen, bent helemaal het mannetje/vrouwtje natuurlijk.
Trouwens, hoe reageer jij als ik zeg dat je vader varkens neukt?
Hou oud ben je eigenlijk?
Wicky?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm toch maar even volgen dit.
Het is btw Wicky
Wat denk je zelfquote:Op maandag 17 mei 2010 11:51 schreef Westsidee het volgende:
Is dat gewauwel nog het lezen waard of is het echt zo slecht als het op het eerste gezicht lijkt?
Spam?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:48 schreef kebabkever het volgende:_____________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |