Op maandag 17 mei 2010 10:49 schreef vertrouwelijk het volgende:ik ondekte hier mijn ongekent talent
ik ben een onbekend woordt delinquent, die stellsiglmatig wordt ontkend
alleen omdat ik hier niemand ken, wordt ik nu ook nog eens bedreigt met de ban
neem me niet kwalijk ik weet niet wie ik ben, dus ga ik maar door met wat ik ken
ook al heb ik het net geleerd , ik doe het nog niet zo slecht en verkeerd
want ik ben als een genius geboren maar werdt al gauw straatwijs, niemand krijgt me klein, schoot met me clock op de tijd, maar de wijzers van de klok maakte me met de tijd niet wijzer, werdt alleen maar grijzer maar ben nog steeds een levenskrijger, waardoor ik loop nog steeds met een bivak en wat ijzer een strijder en een kankerlijer maar als je sma me ziet wordt ze blijer en vrijer. En ik wil niet allen maar gangster shit rappen omdat ik heb meer dan dat te zeggen, vele kennen me al lang geleden van me straatdaden 4jaar vastgezeten zonder te praten over vergane daden, nooit iemand verraden, waardoor ik besef dat zogenaamde maten, haten en geen love kunnen geven, alleen maar breed willen leven, maar ook als is je ketting breder, je bent geen vriend niet in dit leven, daarvoor hoef ik geen sterren te lezen, vele zijn eerder een soort van energievreter, weten het altijd beter, weten alles beter, zien ze mij strikken ze snel hun veter, al vanaf een kilometer, ik zeg het je nogmaals je bent geen vriend ook niet vanaf een meter en kom me testen als je wilt, ben een stille kil omdat ik jaag op het grote wild, heb eerder een mens gevilt met me skillz, je trilt omdat je niet weet wat je wilt. Ben een echte ganster dat is iets waar jij al lang naar verlangt, vandaar je neppe aanhang maar gay,s zoeken een achterban, vandaar dat je niet achter me staan kan. Eerst de bendes en de clans nu de clicks en de gangs waarom zeggen dat het anders kan terwijl ik als player en pimp nog niet ben verandert man spitt liever de shit die me raakt, zoals het verloederen van de staat, straat, haat en de neppe daad, en je zegt dat je weet hoe het gaat, maar wanneer hadden is gekomen is hebben te laat, dit is geen code taal maar een taal van de straat