SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, nu begint het topic kwaliteit te krijgenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:09 schreef vertrouwelijk het volgende:
ik rapper?
hahaha
let op, ik doe een bericht in het zicht van de mod
het voelt verplicht maar ik krijg een slot,
zie de mod zijn gezicht smeert snel snot op zijn mouw
wow hij is oud en douwt en vouw rouw je chikie in der spleet
het is te rauw
dus ik spug want ze is lauw, ooo shit het de mod zijn vrouw
maar wat is ze oud en dik, een foto van haar weegt al 50 kilo
ze heeft geen stilo en ik krijg er tranen van gast
niet van haar stijl maar van haar uienleren jas
Best knap dat je dat zo snel kunt verzinnenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:09 schreef vertrouwelijk het volgende:
ik rapper?
hahaha
het is te rauw
grammaticaal faal je anders ook keihardquote:Op maandag 17 mei 2010 10:12 schreef vertrouwelijk het volgende:
sommige letten op schrijftaal, maar dat zegt niets over hoe ik neem je sma anaal
MAG IK JE AANRAKEN?! MAG IK!? MAG IK?!quote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef Fapperdefap het volgende:
Ik heb hier gepost voordat Biogarde het topic ziet!
Een fake wigger klinkt zo achterlijkquote:
nee. dat nooitquote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook, maar maakt jou dat slimmer dan mij ofzo?
Alleen als je een vrouw bent, mits lekker en slankquote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
MAG IK JE AANRAKEN?! MAG IK!? MAG IK?!
Jammer. Ik ben dik, lelijk, met een baard en een bos okselhaar waar een shagroker U van zegt. Sorryquote:Op maandag 17 mei 2010 10:18 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Alleen als je een vrouw bent, mits lekker en slank
hou nu je harses maar weerquote:Op maandag 17 mei 2010 10:21 schreef vertrouwelijk het volgende:
ik weet ik spitt verrot maar toch nog snel voor et gaat op slot
het is toch te zot, het voelt als een complot, vandaar weer een zinloos schot
niet eens richting de roos, maar gewoon in de richting die ik niet koos
weet niet of je het al wist maar het
symbool van Apollo Apollyon, de zoon van satan = de antichrist
waarom verheelijke je als g het geweld van je gang
ben je vergeten te vechten tegen de klu klus clan
die duivel in een witte dress doet ons bedonderen man
er is geen herstel, banen of hervormingsplan
dus sta op en doe wat je kan
want we worden gefucked, geeirireetrd
zoals het nu wordt gepresenteerd
is de hele bevolking een deel van het afbetalingsysteem
zie hoe je normen en waarden je worden ontrvreemd
voor de tot standkoming van een fucking één-wereldsysteem
eerst financieel en economisch, later ook politiek en religieus.
ongelovig zijn is nu nog een eigen keus
en er wordt gekeken naar huidskleur als het gaat om tereur
dat is het plan dat vooral verwarring en synthetishe chaos behelst
daarom werken labiranten in door de staat gesponserde cosmetiche drugskartels
Goeie. "KLB-falen voor beginners."quote:Op maandag 17 mei 2010 10:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze zouden hier een sticky van moeten maken.
Doe maar. Kindergarden is de andere kant opquote:Op maandag 17 mei 2010 10:28 schreef vertrouwelijk het volgende:
KLB-falen voor beginners."
maar hoe moet ik dan ooit de winst innen
ik zet me zinnen om een topic te beginnen
maar kreeg vrij vlot een comlpeet slot
maar zelfs voor de hemel poort sta ik met een breekijzer
en kom binnen, niet om wat te winnen.
Ik stop maar, ben tevreden met niets
hahahahahaha doeiiiiii
www.rijmwoordenboek.nlquote:Op maandag 17 mei 2010 10:49 schreef vertrouwelijk het volgende:
ik ondekte hier mijn ongekent talent
ik ben een onbekend woordt delinquent, die stellsiglmatig wordt ontkend
alleen omdat ik hier niemand ken, wordt ik nu ook nog eens bedreigt met de ban
neem me niet kwalijk ik weet niet wie ik ben, dus ga ik maar door met wat ik ken
ook al heb ik het net geleerd , ik doe het nog niet zo slecht en verkeerd
want ik ben als een genius geboren maar werdt al gauw straatwijs, niemand krijgt me klein, schoot met me clock op de tijd, maar de wijzers van de klok maakte me met de tijd niet wijzer, werdt alleen maar grijzer maar ben nog steeds een levenskrijger, waardoor ik loop nog steeds met een bivak en wat ijzer een strijder en een kankerlijer maar als je sma me ziet wordt ze blijer en vrijer. En ik wil niet allen maar gangster shit rappen omdat ik heb meer dan dat te zeggen, vele kennen me al lang geleden van me straatdaden 4jaar vastgezeten zonder te praten over vergane daden, nooit iemand verraden, waardoor ik besef dat zogenaamde maten, haten en geen love kunnen geven, alleen maar breed willen leven, maar ook als is je ketting breder, je bent geen vriend niet in dit leven, daarvoor hoef ik geen sterren te lezen, vele zijn eerder een soort van energievreter, weten het altijd beter, weten alles beter, zien ze mij strikken ze snel hun veter, al vanaf een kilometer, ik zeg het je nogmaals je bent geen vriend ook niet vanaf een meter en kom me testen als je wilt, ben een stille kil omdat ik jaag op het grote wild, heb eerder een mens gevilt met me skillz, je trilt omdat je niet weet wat je wilt. Ben een echte ganster dat is iets waar jij al lang naar verlangt, vandaar je neppe aanhang maar gay,s zoeken een achterban, vandaar dat je niet achter me staan kan. Eerst de bendes en de clans nu de clicks en de gangs waarom zeggen dat het anders kan terwijl ik als player en pimp nog niet ben verandert man spitt liever de shit die me raakt, zoals het verloederen van de staat, straat, haat en de neppe daad, en je zegt dat je weet hoe het gaat, maar wanneer hadden is gekomen is hebben te laat, dit is geen code taal maar een taal van de straat
Zuid Afrika, en in bed.quote:
www.blackbandanacrew.nlquote:Op maandag 17 mei 2010 11:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Is dit er eentje van de black bandana?
Als je die vislucht uit je bek hebt verwijderdquote:Op maandag 17 mei 2010 11:17 schreef vertrouwelijk het volgende:
nee man ik ben jullei moeder en wanner komen jullie weer beffen
Ik ben er! Alleen is dit ONZ en daar zit ik liever nie...quote:
Sowieso een pussyquote:Op maandag 17 mei 2010 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je die vislucht uit je bek hebt verwijderd
Maar, je bent dus een chick?
Wacht!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je die vislucht uit je bek hebt verwijderd
Maar, je bent dus een chick?
Nu kan het leuk wordenquote:
Boh, je bent nog minderjarig ook. Was te verwachten eigenlijk, je rijmskills, zinsbouw en vocabulaire staan gelijk aan die van mijn 10-jarige buurjongetjequote:Op maandag 17 mei 2010 11:25 schreef vertrouwelijk het volgende:
Je moeder toch, ben je vergeten dat je incets pleegt gay tyfus pedo
Die is al zo oud. Zal me niets verbazen als dit een van de vriendjes van DuShaury is die een nieuwe poging waagt.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Boh, je bent nog minderjarig ook. Was te verwachten eigenlijk, je rijmskills, zinsbouw en vocabulaire staan gelijk aan die van mijn 10-jarige buurjongetje
En verklaar eens, je moeder en gay in een zin. Mijn moeder is vrouwelijk, gay is mannelijk. Wat ben je nou? Hermafrodiet? Een kasthomo?
Als ik weer wat van je nodig heb. Geld heb je niet, dus het duurt nog wel even voor je me ziet.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:30 schreef vertrouwelijk het volgende:
hahaha sukkels nu ben ik zwart, dan ben ik een chick
terwijl ik je hoerige moeder ben hahahaha
wanneer kom je weer thuis, lieverd, kan je weer an me grote uitgelebberde
schaamlip zuigen hahahahaah sukkels
geef ik morgen weer aan jouw mee naar school verpakt als wikkie drankjequote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik weer wat van je nodig heb. Geld heb je niet, dus het duurt nog wel even voor je me ziet.
Vergeet je niet je stoma te vervangen vanmiddag?
Ik heb ook geen hiphop/rap/R&B ambities, ik heb geen rijmskills nodig. Jij daarentegen, bent helemaal het mannetje/vrouwtje natuurlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
jajaja ik zie jouw niet zoi snel die shit verzinnen, maar je hebt altijd achterlijken die
anderen denken te raken door de interpunctie hahahaha doe dit snel ook dan
kan je niet omdat je nog je pa pijpt, dapper ventje hahahahah
Leer het uitspreken, en ken je klassiekers. En nee, dan heb ik het niet over Cidade de Deus of 8 Mile.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:33 schreef vertrouwelijk het volgende:
Zo praat je niet tegen je moeder elksiel, of debiel hahaha
Welke school? Naar mijn werk bedoel je? En kom je hem dan wel brengen? Ik heb geen zin om om te rijden.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:34 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
geef ik morgen weer aan jouw mee naar school verpakt als wikkie drankje
Nouw nouw dus mijn pa neukt jou moeder, nee wij zijn geen broers of zussen en ik begon met rappen zoals jij het graag benoemd hahahahaha hier net in deze topic, sukkel en ik ben 6 jaar waarom vraag je dat de hele tijd, je bent pedo ook nog bij he, hahahaha wat ben jij triest zegquote:Op maandag 17 mei 2010 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hiphop/rap/R&B ambities, ik heb geen rijmskills nodig. Jij daarentegen, bent helemaal het mannetje/vrouwtje natuurlijk.
Trouwens, hoe reageer jij als ik zeg dat je vader varkens neukt?
Hou oud ben je eigenlijk?
Wicky?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm toch maar even volgen dit.
Het is btw Wicky
Wat denk je zelfquote:Op maandag 17 mei 2010 11:51 schreef Westsidee het volgende:
Is dat gewauwel nog het lezen waard of is het echt zo slecht als het op het eerste gezicht lijkt?
Spam?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:48 schreef kebabkever het volgende:_____________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHAT THE FUCK.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:09 schreef vertrouwelijk het volgende:
ik rapper?
hahaha
het is te rauw
Nee. Dat is niet het enigste.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:54 schreef vertrouwelijk het volgende:
kk dom ik schrijf wikkie inverband met flikkie
natuurlijk heet dat wicky maar is dat het enigste?
dan doe ik het nog redelijk knap zeg
Jezelf een varken noemenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:41 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Nouw nouw dus mijn pa neukt jou moeder, nee wij zijn geen broers of zussen en ik begon met rappen zoals jij het graag benoemd hahahahaha hier net in deze topic, sukkel en ik ben 6 jaar waarom vraag je dat de hele tijd, je bent pedo ook nog bij he, hahahaha wat ben jij triest zeg
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:44 schreef vertrouwelijk het volgende:
als ik zeg dat jij morgen door bliksem wordt geraakt
ga je er nog op in ook, niemand die ooit op dit forum is geweest is dommer dan jij
tering zeg, wat een puistenkop heb je toch ook, iedereen werkt nu al na de vakantie
alleen jij niet, wat dacht je van me te weten te komen, dat ik rapper wil worden
hahahahaa ja hoor elastiekof eksiel o, nee debiel was het hahaha
Wat een mooi autobiografisch stukje weerquote:Op maandag 17 mei 2010 11:56 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
vele praten maar het begrip is achter gelaten, ze gaan op zoek naar woorden
die de indentieteit verraden, om zich zo te kunnen vermaken, je bent geen dader
omdat je draagt het bloed van je vader, want je bent een pleegkind
ja, sorry dat ik daar over begin, ga uit me gezicht met die puist op je kin
het is net een tweede hoofd, ooooo schit weer eens met een paar lijnen
je grote hoofd verdoofd, en dat zonder dat je snuift, tja dat komt ervan als je pik kluift
zielig ventje achter het station buk je voor een centje, terwijl iedereen kent je
maar je schaamt je niet, want je rookt te veel wiet, en nu wachtend op zinnen die je te binnen schiet
maar het eenigste wat er bij jouw naar binnen schiet, is een pik van een grote neger
eentje met vet veel wax, samen met hem kijk je naar ajax, alleen lig jij plat
hij penetreerd je gat, je haalt nu je schouders op van Ja, so what
leg eens hoger die lat, want je onderschat, ligt onder-schat
als schat van die grote neger, veelpleger die je anaal bezegend
quote:
Ajax won wel masterlijk toenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:10 schreef vertrouwelijk het volgende:
Ik zag je laatst wel bij ajax, jampot glazen en puisten
gebalde vuisten, terwijl je broertje graaide in beide kruisen
dat noem jij fuiven, gay partys af struinen om je te laten kluiven
terwijl je moeder je baft, nee nee dit is geen grap
maar een laaste trap.
Jij hebt zeker geen voorliefde voor muziek uit de jaren 50?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:41 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Nouw nouw dus mijn pa neukt jou moeder, nee wij zijn geen broers of zussen en ik begon met rappen zoals jij het graag benoemd hahahahaha hier net in deze topic, sukkel en ik ben 6 jaar waarom vraag je dat de hele tijd, je bent pedo ook nog bij he, hahahaha wat ben jij triest zeg
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:07 schreef vertrouwelijk het volgende:
hahaha volgens mij ben jij echt kk dom
en neemt het echt tot je op, wat ik hier lul
welk nivo ben jij ook al weer
want ik kan me met een varken vergelijken, is niets mis mee
maar dat jij jezelf, tot een pedo neukende broertje en moeder laat
vernederen, is vele malen erger.
Gast. Jouw woorden zijn nog minder waard dan een gebruikt WC papiertje, ga maar weer terug naar PP2G. Misschien dat je daar nog wat aan je 'status' kan doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:10 schreef vertrouwelijk het volgende:
Ik zag je laatst wel bij ajax, jampot glazen en puisten
gebalde vuisten, terwijl je broertje graaide in beide kruisen
dat noem jij fuiven, gay partys af struinen om je te laten kluiven
terwijl je moeder je baft, nee nee dit is geen grap
maar een laaste trap.
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:23 schreef appeltjap het volgende:
TS zijn nick is vertrouwelijk,
dat maakt hem nog al vrouwelijk.
Komt hier met een grote bek,
kent duidelijk niet zijn ware plek.
Deze man een ware internet held,
hier met loze woorden scheld.
...
Teveel moeite te weinig tijd
...
Tjappie met jou was ik al klaar voor je dacht dat je iets kon doen of zeggen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Gast. Jouw woorden zijn nog minder waard dan een gebruikt WC papiertje, ga maar weer terug naar PP2G. Misschien dat je daar nog wat aan je 'status' kan doen.
Ik vond het in ieder geval vermakelijk.
Vent waarom zou ik de moeite nemen om jou "taal" te gaan spreken? Ga een opleiding volgen en voeg wat toe aan de maatschappij ipv er all1 maar tegen aan te schoppen!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:24 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen, maar jij kan het beter toch!!! doe dan sukkel
kijk wat je dan ook als voorbeeld neemt, een zogenaamde diss in jouw termen,
want blijkbaar ben jij hier de rapper, kerel doe dan, dan kunnen we zien hoe
jou zkillz zijn ofzo toch, ik durf wel, ik zie het als een grap, ben deze topic niet begonnen
om zogenaamd te rappen, maar omdat een andere topic gewoon weg, binnen 1 minuut was gesloten
terwijl ik niets geks vermelden, dit is namelijk de klaag bank, maar als je klaagt bepalen de modjes
of de topic mag blijven bestaan, ieder zijn recht, maar doe dan rappertje
quote:
...
jij bent de enigste.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:29 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Tjappie met jou was ik al klaar voor je dacht dat je iets kon doen of zeggen.
De hele tijd dom reageren en als iemand je kraakt, want jij begon overgens.
Ga je nu zogenaamd vowassen doen, donder op man, ik ben hier niet voor status.
Heb ik namelijk niet nodig. Lees alles terug en je ziet hoe dom en kinderachtig, jij ook deed.
Dus niet doen of je nu in twee minuten, de redelijkheid in jezelf hebt gevonden.
Ik heb je gewoon gekraakt in dit topic dus doeieieieie elastiek of ezleliek, o nee debiel was het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:31 schreef appeltjap het volgende:
[..]
jij bent de enigste.Niet de enige?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:30 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
diep respect man, en kijk verder wie je joint hahahaha
quote:
Jij bent echt te vermakelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 12:29 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Tjappie met jou was ik al klaar voor je dacht dat je iets kon doen of zeggen.
De hele tijd dom reageren en als iemand je kraakt, want jij begon overgens.
Ga je nu zogenaamd vowassen doen, donder op man, ik ben hier niet voor status.
Heb ik namelijk niet nodig. Lees alles terug en je ziet hoe dom en kinderachtig, jij ook deed.
Dus niet doen of je nu in twee minuten, de redelijkheid in jezelf hebt gevonden.
Ik heb je gewoon gekraakt in dit topic dus doeieieieie elastiek of ezleliek, o nee debiel was het
hahahahahahaquote:Op maandag 17 mei 2010 12:35 schreef appeltjap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naar het niveau van TS zelf.
Je hanteert wel degelijjk interpunctie, alleen doe je het op zo'n wazige manier waardoor ik bij elke zin ga kijken of de vorige zin rijmde.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:39 schreef vertrouwelijk het volgende:
kanker dom, nu is het mijn taal
wat is er? ga je nu zeggen dat ik geen opleiding heb hahahaha
hoe weet jij dat? door het geen gebruik van interpunctie of grammatica.
Zie je wel, jij bent zo,n sukkel die erg paradoxaal is.
Jij bent begonnen mij proberen te beledegen en nu zou ik geen opleiding hebben,
jochie je meot echt een beter mensenkennis op doen en beter je best doen op
de hbo opleiding die je volgt.
Dus jij bent een slimmer persoon omdat ik geen interpunctie hanteer.
Weet je blijf maar lekker dat denken, het gaat niet om hoe iemand schrijft
maar wat hij schrijft en niet terug refereren naar die domme gedichten,
waar jij bloed serieus op inging.
Een diploma zegt alleen wat je doet, maar niet wat je kan en competenties
zijn gemeten aan een groep mensen, dus zijn ze er om mensen in hokjes te plaatsen, zo van die kan dit niet en die kan dat niet, terwijl competenties niet eens vast liggen en dus altijd aangeleerd kunne worden.
Ik werk liever resultaat gericht en wat denk je, kijk eens naar hoeveel berichten jij allleen maar al post.
Dus ik heb bereikt wat ik wou, vergeet jezelf niet he, kijk is in de spiegel voor je denkt deze een ander voor te kunnen houden, want echt slim kom jij op mij niet over.
Jij bent hellemaal een loser, met je possie, waarom geen clan of bende.quote:
Zie je nu, het rijmt voor geen meterquote:Op maandag 17 mei 2010 12:42 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Jij bent hellemaal een loser, met je possie, waarom geen clan of bende.
Jij bent het type die nu teksten doorleest, om er later echt een rap van te maken.
Wat is jou helle inbreng tot nu toe, niet eens gedist of gerapt, alleen maar kontjes likken
of ben jij zijn broertje hahaha ja he aaaaahahahahaha
I, am Oldscool , sorry.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je hanteert wel degelijjk interpunctie, alleen doe je het op zo'n wazige manier waardoor ik bij elke zin ga kijken of de vorige zin rijmde.
Samenvatting: Succes zonder diploma.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:39 schreef vertrouwelijk het volgende:
kanker dom, nu is het mijn taal
wat is er? ga je nu zeggen dat ik geen opleiding heb hahahaha
hoe weet jij dat? door het geen gebruik van interpunctie of grammatica.
Zie je wel, jij bent zo,n sukkel die erg paradoxaal is.
Jij bent begonnen mij proberen te beledegen en nu zou ik geen opleiding hebben,
jochie je meot echt een beter mensenkennis op doen en beter je best doen op
de hbo opleiding die je volgt.
Dus jij bent een slimmer persoon omdat ik geen interpunctie hanteer.
Weet je blijf maar lekker dat denken, het gaat niet om hoe iemand schrijft
maar wat hij schrijft en niet terug refereren naar die domme gedichten,
waar jij bloed serieus op inging.
Een diploma zegt alleen wat je doet, maar niet wat je kan en competenties
zijn gemeten aan een groep mensen, dus zijn ze er om mensen in hokjes te plaatsen, zo van die kan dit niet en die kan dat niet, terwijl competenties niet eens vast liggen en dus altijd aangeleerd kunne worden.
Ik werk liever resultaat gericht en wat denk je, kijk eens naar hoeveel berichten jij allleen maar al post.
Dus ik heb bereikt wat ik wou, vergeet jezelf niet he, kijk is in de spiegel voor je denkt deze een ander voor te kunnen houden, want echt slim kom jij op mij niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |