Jup, en de beide films.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heb je ook de boxset met alle afleveringen?
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:34 schreef Yankee het volgende:
benicassim --> Spanje?
toch bedanktquote:Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef De_Hertog het volgende:
Ach, dat was de enige moeilijke, denk dat Yankee die andere ook wel kende. Ik vond het niet echt Spaans klinken, maar met die stomme moren daar weet je het nooit
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:08 schreef nightcowboy het volgende:
Esculaap
quote:
De elementen in het hokje met het nucleaire symbooltje indiceert dat het element instabiel is, en uit elkaar valt. Hierbij worden diverse soorten straling uitgezonden. De elementen vallen uit elkaar in lood. Verder zijn enkele van deze elementen kunstmatig gemaakt.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Hermes
[ afbeelding ]
Zie hier het periodiek systeem der elementen. Wat geeft het nuleaire symbooltje aan op deze plaat?
Moeilijker dan ik dacht dan!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:03 schreef PhysicsRules het volgende:
Nog geen correct antwoord. Bijna alle elementen zijn in meer of mindere mate instabiel. Radioactiviteit is het gevolg van instabiliteit en dus ook niet goed.
Ja, het lijken idd wel voornamelijk metalen te zijn. Maar ze vragen wat het logootje betekent he, en niet wat overeenkomend is tussen die metalen, buiten het radioactieve logootje.quote:
Uranium wordt in de natuur gevonden, vaak bij loodmijnen. Dit kan dan naar plutonium verrijkt worden. Maargoed, ik stop wel met baggeren.quote:
Klopt, alhoewel fonsoy gelijk heeft dat Uranium wel degelijk in de natuur voorkomt. Foutje in het plaatjequote:Op maandag 17 mei 2010 17:12 schreef ScottTracy het volgende:
Ze komen niet in de vrije natuur voor
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:30 schreef Neleos het volgende:
Zidane?
Stand # 1963:quote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef Yankee het volgende:
Graham Poll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |