Bedoel je die 150 uit-supporters die naar Veendam - Go Ahead komen kijken ?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hoeveel onnodige kunstwerken, poppodia en theaters worden wel niet gefinancierd door een stad, 'om ze op de kaart te zetten'....
Zal ik ook naar de Eagles vragen ?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:24 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Ik volg met spanning dit topic..
Willem II zal hun inkomsten ook niet op de uitwedstrijden verdienenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Bedoel je die 150 uit-supporters die naar Veendam - Go Ahead komen kijken ?
Gaarne!quote:
Als dat op de planning staat dan ga ik persoonlijk met de collectebus rond in Tilburg..Nooit Cambuur in de Eredivisie namelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:39 schreef foetre het volgende:
Gewoon de nummer 2 van afgelopen seizoen laten promoveren.
Gewoon logisch nadenken.Seizoen is afgelopen dus play offs tellen ni meer.Neem de ranglijst erbij en dan is cambuur de meeste logische keuze.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:44 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Als dat op de planning staat dan ga ik persoonlijk met de collectebus rond in Tilburg..Nooit Cambuur in de Eredivisie namelijk.
Maradonny kun je sowieso vergeten, dat was een tijdelijke opvanger om het plotselinge vertrek van Reza judas op te vangen.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Gewoon logisch nadenken.Seizoen is afgelopen dus play offs tellen ni meer.Neem de ranglijst erbij en dan is cambuur de meeste logische keuze.![]()
Al heb ik liever de eagles met ubberspits donny de groot in de eredivisie
Genoeg plannen daar inderdaad. Ik weet toevallig dat de gemeente de naastgelegen tennisclub ook graag een stukje wilde opschuiven om daar villa's te plaatsen, dus voor de stadiongrond zal hetzelfde gelden.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is er vast wel een projectontwikkelaar die het wil kopen om er een nieuwbouwwijk uit de grond te stampen.
Na afgelopen seizoen wat mij betreft met stip op plaats 2 van de hate list. Brrrrrrrrrr!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:52 schreef Omnifacer het volgende:
Ach gut, hebben de Eagles-fans ineens een hekel aan Cambuur? Het is wat he, zo'n collectieve identiteit
Ik ben niet zo van de haat jegens andere clubs, vind het eigenlijk zelfs wel een beetje triest, maar zo'n actie als Reza judas heeft uitgevreten en de daarop volgende acties van Cambuur richting ons maakt die club zichzelf niet echt geliefd bij mij en vele andere supporters.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:52 schreef Omnifacer het volgende:
Ach gut, hebben de Eagles-fans ineens een hekel aan Cambuur? Het is wat he, zo'n collectieve identiteit
Omdat het mogelijk is dat er een wedstrijd komt tussen beide degradanten (RKC en Sparta), waarna de winnaar van die ontmoeting(en) alsnog in de eredivisie mag blijven.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:20 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nee waarom ? Die zijn reeds rechtstreeks gedegradeerd . Zal dan tussen de 2 verliezers van de playoffs promotie/degradatie gaan .
Anders kun je Helmond Sport er ook wel weer bij betrekken .
Wat voor acties?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:58 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de haat jegens andere clubs, vind het eigenlijk zelfs wel een beetje triest, maar zo'n actie als Reza judas heeft uitgevreten en de daarop volgende acties van Cambuur richting ons maakt die club zichzelf niet echt geliefd bij mij en vele andere supporters.
Tilburg had ze goed. Deventer fout.quote:
quote:'Fusie met RKC serieuze optie'
Uitgegeven: 17 mei 2010 16:24
TILBURG - Als het aan crisismanager Paul Bottelier van eredivisieclub Willem II ligt, komt een mogelijke fusie met degradant RKC Waalwijk opnieuw op de agenda.
© ANP
''Als je moet kiezen tussen een fusie of een faillissement, lijkt me dat een serieuze optie. De supporters van Willem II moeten er maar eens goed over gaan nadenken'', zei hij maandag tijdens zijn presentatie van de zeer slechte financiële jaarcijfers van de Tilburgse club.
Willem II kampt met een schuld van 4,8 miljoen euro. De Tilburgse club heeft daarnaast bij ongewijzigde omstandigheden een acuut liquiditeitsprobleem van 7 ton in mei en 1,5 miljoen in juni.
Bottelier hoopt van de gemeente Tilburg veel geld terug te krijgen voor rekeningen die volgens hem onterecht door Willem II zijn betaald.
Afdaling
''Ik heb al ergens gelezen dat Willem II beter vrijwillig kan degraderen en dat RKC en Sparta dan een beslissingswedstrijd zouden moeten spelen om onze eredivisieplaats'', gaf Bottelier te kennen.
''Maar een afdaling naar de Jupiler League lost voor Willem II niets op. Dan blijven we toch ook zitten met de huidige tekorten, met bovendien lagere inkomsten en een lagere begroting. Nee, een fusie is zo gek nog niet. Er zijn sowieso al te veel profclubs in Nederland.''
Voor het komende seizoen in de eredivisie heeft Willem II nog een gat op de begroting van 8 ton.
Cambuur heeft op dat vlak een stuk meer potentie dan die Eagles van jou hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 15:44 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Als dat op de planning staat dan ga ik persoonlijk met de collectebus rond in Tilburg..Nooit Cambuur in de Eredivisie namelijk.![]()
Tevens is Cambuur qua financiën het aanstaande Willem II van het noorden dus dat schiet niet op.
De manier waarop hij dat heeft gedaan is nou niet echt om naar huis over te schrijven, zeg maar net tegen het einde van de winterstop terwijl in principe alles al rond was waardoor de club ontzettend benadeeld werd en er zelfs werd gekeken naar gerechtelijke stappen. Daarbij verhinderde cambuur bij alle macht dat er een speler naar ons toe ging en "gunde" hem aan Emmen.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef Omnifacer het volgende:
Hij kon meer poen verdienen bij Cambuur, wat is er verder mis gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |