Lijkt me ook. FC Brabant (NAC, Willem II, RKC) zou qua begroting in de middenmoot mee moeten kunnen draaien. Maar wil men dat? Er zou dan veel clubhistorie verloren gaan. Bovendien draait NAC nog vrij redelijk. Al moesten die jaren geleden ook flink door de gemeente geholpen worden, en staan ze er financieel nu ook niet goed voor.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:30 schreef Winner_Taco het volgende:
Dr zullen hoe dan ook clubs moeten fuseren
NAC draait toch goed verder ? Die hebben veel fans uit bijvoorbeeld Dordrecht wat ook een aardig grote gemeente is .quote:Op maandag 17 mei 2010 14:34 schreef Gulo het volgende:
[..]
Lijkt me ook. FC Brabant (NAC, Willem II, RKC) zou qua begroting in de middenmoot mee moeten kunnen draaien. Maar wil men dat? Er zou dan veel clubhistorie verloren gaan. Bovendien draait NAC nog vrij redelijk. Al moesten die jaren geleden ook flink door de gemeente geholpen worden, en staan ze er financieel nu ook niet goed voor.
geloof maar niet dat de gemeente dat bevestigtquote:Op maandag 17 mei 2010 14:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
11 miljoen voor de gemeente, puur door het stadion te kopen en te verhuren.
Geografisch gezien, is Oss niet logisch. Ik geloof dat NAC er financieel gezien ook niet best voorstaat hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:36 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
NAC draait toch goed verder ? Die hebben veel fans uit bijvoorbeeld Dordrecht wat ook een aardig grote gemeente is .
Denk RKC Oss en Willem 2 sowieso .
Daar zitten Acer en Bavaria toch voor veel geld in ?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:37 schreef Gulo het volgende:
[..]
Geografisch gezien, is Oss niet logisch. Ik geloof dat NAC er financieel gezien ook niet best voorstaat hoor.
edit: Klik hier voor een bericht over de financiële situatie van nac op een nac-website
Brabant heeft 9 (!, een halve competitie dus) aan BVO's: RBC, RKC, NAC, Willem II, PSV, Eindhoven, Helmond Sport, FC Oss, Den Bosch. Lijkt me een beetje teveel van het goede.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:36 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
NAC draait toch goed verder ? Die hebben veel fans uit bijvoorbeeld Dordrecht wat ook een aardig grote gemeente is .
Denk RKC Oss en Willem 2 sowieso .
Ja dat zei deze kerel net ook al . Zo van in Zuid Holland heb je ADO en dan Exelsior/Feyenoord , Sparta en AdO met 2x meer potentieel aan sponsors en in Brabant de helft en 9 clubs .quote:Op maandag 17 mei 2010 14:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Brabant heeft 9 (!, een halve competitie dus) aan BVO's: RBC, RKC, NAC, Willem II, PSV, Eindhoven, Helmond Sport, FC Oss, Den Bosch. Lijkt me een beetje teveel van het goede.
aardsrivalen in noordbrabantquote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja dat zei deze kerel net ook al . Zo van in Zuid Holland heb je ADO en dan Exelsior/Feyenoord , Sparta en AdO met 2x meer potentieel aan sponsors en in Brabant de helft en 9 clubs .
Maarja denk echt niet dat Willem II met Nac gaat werken . Dat zijn toch aartsrivalen ?
In Rotterdam heb je alleen al drie maar mét potentie en eigen identiteit.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Brabant heeft 9 (!, een halve competitie dus) aan BVO's: RBC, RKC, NAC, Willem II, PSV, Eindhoven, Helmond Sport, FC Oss, Den Bosch. Lijkt me een beetje teveel van het goede.
Geef Jonker, die momenteel grote successen viert met Bayern München, ook maar een lintje.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef tong80 het volgende:
Krijgt Hennie van der Vegt nog een lintje ?
marokko wil zo graag sparta in de eredivisiequote:Op maandag 17 mei 2010 09:31 schreef o.us het volgende:
Damn. Had ik niet verwacht, wou al bijna een topic openen.
Voor een fusie heb je twee clubs nodig die dat willen.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef Gulo het volgende:
Als dit het einde van Willem II is, hebben ze in ieder geval een memorabele wedstrijd gespeeld.
NAC en Willem II zijn idd rivalen, dus fuseren lijkt mij uitgesloten.
RKC ziet Willem II ook als aartsrivaal, maar dat is niet helemaal wederzijds. Fusie hier lijkt dus iets makkelijker, maar dan nog, ik denk dat dat op korte termijn ook geen soelaas biedt.
Bron dat Marokko zo graag Sparta in de Eredivisie wilt?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:51 schreef Turmoil het volgende:
[..]
marokko wil zo graag sparta in de eredivisiewie zegt dat niet de #2 van de eerste divisie promoveert?
Dacht ik ook met dat gedoe rond FC Limburg . Schijnt gevoelig te liggenquote:
Zie jij als het slecht gaat met Schalke en Dortmund dat ze gaan fuseren ?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:53 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dacht ik ook met dat gedoe rond FC Limburg . Schijnt gevoelig te liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |