Nu kan het nog.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:56 schreef Cantare het volgende:
Haha, dat afzetten tegen het bed viel me juist gisteravond voor het eerst op idd!
Op de baby liggen werkt hier ook kalmerend, geloof ik.![]()
En zingen ook.
ik ga zo weer even verder puzzelen of vanavond ofzo, want durfde niet echt met de stucadoors in de ruimte naast mequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:40 schreef Orea het volgende:Son!!
Dat had ik ook! Heb 2 keer klem gezeten maar das niet gek met de boobs...
jawel! precies zoals in dat filmpje!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ga zo weer even verder puzzelen of vanavond ofzo, want durfde niet echt met de stucadoors in de ruimte naast me
Pessie, nee nog geen baby hier hoorOver een week of 4 mag ie wel komen, maar laat m nu nog maar even zitten
Ik had het over mijn buidelsling![]()
Huup, gaat een bevalling niet zoals in dat filmpje dan![]()
Oooooh, is dát het?!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:06 schreef huuphuup het volgende:
En met knippen bedoelen ze gewoon dat ze soms wat stukjes film aan elkaar moeten knippen en plakken
quote:
oh ik dacht al, waarom moet er nou geknipt wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel! precies zoals in dat filmpje!
En met knippen bedoelen ze gewoon dat ze soms wat stukjes film aan elkaar moeten knippen en plakken
Je kunt de kleine niet meenemen of doel je op een vrijgezellen avond?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef Baldria het volgende:
Lekker hoor Orea, nog een wat langer verlof.
Ik wou dat ik dat ook kon doen, maar dat gaat helaas niet. Als ik met 42 weken beval, is het kindje nog maar 12 weken als ik moet werken. Nu mis ik mijn werk wel een beetje hoor, zit al bijna 6 weken thuis en sta al 8 weken niet meer voor de klas.
Nou ja, het ergste vind ik nog dat ik het kindje, als het ongeveer 6 weken oud is, al een hele avond/nacht bij mijn schoonouders moet achterlaten. Sterker nog: ze komen het zelfs ophalen.... had ik mijn zus maar niet mijn bruidsboeket moeten laten vangen...
Mag ik ook even slikken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha das waar, maar t stond er zo grappig
Kan me ook nog niet voorstellen dat over max 9 weken mijn kind geboren gaat worden...
ja ik! ik denk er ook over naquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:51 schreef Ticootje het volgende:
Zijn er hier mensen die serieus nadenken om stamcellen uit de navelstreng te laten invriezen?
Ik ben me er een beetje over aan het inlezen...
Mag je zelf wetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:50 schreef Shirley het volgende:
Mini mijlpaaltje voor mij, heb net m'n eerste positietruitje van H&M binnengekregen![]()
Wanneer is nou die ''vertel het maar aan iedereen'' fase? Met 12 of 13 weken? Want ik hoor overal verschillende dingen, wil het nu wel eens weten, want donderdag ga ik de 12e week in.
Wat Cantare zegt, je mag het zelf weten... je gaat donderdag je 13e week in overigensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:50 schreef Shirley het volgende:
Mini mijlpaaltje voor mij, heb net m'n eerste positietruitje van H&M binnengekregen![]()
Wanneer is nou die ''vertel het maar aan iedereen'' fase? Met 12 of 13 weken? Want ik hoor overal verschillende dingen, wil het nu wel eens weten, want donderdag ga ik de 12e week in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |