abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2010 @ 13:47:36 #51
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81532566
Stomme stagiaire... Ze zal wel vaker langs een huis moeten met hond.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81532607
Baldria, gewoon goed dat he gebelt hebt! Nu ben je gerust gesteld en geen twijfel meer!! Een blaasontsteking zou goed kunnen.. Had ik bij Shenaya ook en het plassen deed me toen ook geen pijn! Weer verder rommelen en afwachten dus...

Ik heb ook nog even een verhaal want heb een nachtje achter de rug.. komt ie!

Gister een super dag gehad maar al wel wat gerommel in de buik...
Ben naar bedje gegaan en heerlijk in slaap gevallen.. Toen Henk na een uur er ook bij kwam liggen was ik al best wel wakker en ben ik maar eens naar de gegaan.. Verloor beetje slijm maar daar kijk ik eigenlijk niet eens van op!

De rest van de nacht heb ik overal in huis staan, liggen, zitten puffen van de weeen en uiteindelijk heb ik Shenaya bij Henk in bed gelegd en ben ik in haar bed gaan liggen puffen.. Toen ik Henk wakker wou gaan maken was het al bijna half 8 dus heb het uurtje vol gehouden tot ik de praktijk kon bellen...

Was vreselijk onrustig en dat baarde me zorgen..

Ik mocht gelukkig om 10.45 uur al even langskomen en maakte gelijk weer kennis met een nieuwe verloskundige !
Mijn bloeddruk was normaal en het kindje deed het helemaal goed.. Hartje gehoord en ze kon haar goed voelen bewegen! Wel bijna volledig ingedaald dus daarom wou ze toch even een inwendig onderzoek doen.

Het is heel minimaal open maar niks om je zorgen om te maken dus het vermoeden bestaat dat ik weer een blaasontsteking heb.

Als ik vannacht weer zo rommel dan moet ik de dienstdoende verloskundige gewoon bellen en dan gaan ze kijken of er verandering zit in de uitgang voor de baby.. zo ja dan moet ik naar het ziekenhuis, zo niet dan heb ik waarschijnlijk een hele gevoelige buik!

Gelukkig lijkt het er tot nu toe op dat de kleine dame nog even heerlijk blijft zitten want het is nog wel erg vroeg!
Altijd blijven lachen... :)
pi_81532752
quote:
Op maandag 17 mei 2010 13:47 schreef Ticootje het volgende:
Stomme stagiaire... Ze zal wel vaker langs een huis moeten met hond.
ja idd...

Lies, jeetje wat een nacht
Idd nog een beetje vroeg, dus hopelijk was het eenmalig!
pi_81532982
Nou ik heb ben weer lek geprikt. 5 buisjes bloed en extra in de gaten houden hoe het met mijn suiker zit.
Deze nieuwe vk is denk ik heel fijn mijn vorige praktijk waren ze met zn 2en en 1 hele stomme waarneemster.
Deze praktijk zijn ze met 3en en ook nog 1 waarneemster dacht ik.
Ze had al wel gezegd dat we het nog over mijn bevalling moeten hebben omdat het de vorige keer zo snel ging.
Ik heb tot nu toe wel vertrouwen in ze

Ik ging net weer babykleding kopen en ik kreeg weer de vraag of het een cadeautje is
Misschien omdat ze me zo jong schatten
  maandag 17 mei 2010 @ 14:02:14 #55
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81533100
Ik werd in St. Tropez nog verwezen naar de grotere maten omdat Jen niet meer in de maatjes zou passen waar ik stond te kijken... Ze zal wel een bril nodig gehad hebben..
pi_81533202
quote:
Op maandag 17 mei 2010 13:59 schreef Pvoesss het volgende:
Nou ik heb ben weer lek geprikt. 5 buisjes bloed en extra in de gaten houden hoe het met mijn suiker zit.
Deze nieuwe vk is denk ik heel fijn mijn vorige praktijk waren ze met zn 2en en 1 hele stomme waarneemster.
Deze praktijk zijn ze met 3en en ook nog 1 waarneemster dacht ik.
Ze had al wel gezegd dat we het nog over mijn bevalling moeten hebben omdat het de vorige keer zo snel ging.
Ik heb tot nu toe wel vertrouwen in ze

Ik ging net weer babykleding kopen en ik kreeg weer de vraag of het een cadeautje is
Misschien omdat ze me zo jong schatten
Die vraag kreeg ik nog met 28/29 weken ofzo (mijn zus was iets duidelijker zwanger dan ik )
En toen ik nee zei was t ook nog zo dat mijn zus t toch al gezien had en het daarom niet hoefde

Maar fijn dat je vertrouwen in deze praktijk heb!
pi_81533435
Ze schatten me soms 16. Prima verder maar de blikken zijn dan erg leuk.
En sommige vragen ook of ik wel weet wie de vader is enzo, en hoe mijn moeder dat vind zo met een kleinkind in huis.Ik ben benieuwd wat ik nu allemaal weer ga horen..
  maandag 17 mei 2010 @ 14:18:47 #58
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81533734
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ze schatten me soms 16. Prima verder maar de blikken zijn dan erg leuk.
En sommige vragen ook of ik wel weet wie de vader is enzo, en hoe mijn moeder dat vind zo met een kleinkind in huis.Ik ben benieuwd wat ik nu allemaal weer ga horen..
De brutaliteit... Echt he, waar bemoeien mensen zich mee...
pi_81533829
Je maakt het wel spannend Baldria!! En nog een gefeliciteerd voor Draakje!!!!

Hier een nierbekkenontsteking, wat doet dat een pijn zeg! Ik wist ook niet of ik nou de huisarts moest bellen of de verloskundige. Was een klein momentje heel even bang dat het weeën waren, zo'n rare krampen waren het die ik nog nooit eerder gevoeld had. maar het deed tijdens het plassen pijn, dus ik gokte op een blaasontsteking ofzo en toch maar voor de huisarts gegaan. Hoop dat het snel over is...
  maandag 17 mei 2010 @ 14:46:32 #60
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_81534817
Bij ons vragen ze heel vaak "Hoe komt het dat Yade zo blond is eigenijk?" Zo'n rare vraag. Kortom.. is ze gadopteerd/andere man/andere moeder? ofzo... Nou Kenneth en ik waren beiden spierwit als kindjes, qua haar en ik ben nogsteeds blond, alleen verf ik het tegenwoordig.

Nierbekkenontsteking doet vreselijk pijn ja. Ik dacht toen ik weeen had dat het dat was namelijk. Heb alleen rugweeen gehad, die komen dus NIET in golfjes maar aan een stuk door als je pech hebt.

Baldria, ik heb ooit een gelezen dat ver in je zwangerschap je tijdens een blaasontsteking de pijn niet of nauwelijks nog voelt.
  maandag 17 mei 2010 @ 15:08:26 #61
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81535599
Lies dat is wel heel vervelend zeg! Ze moet nog een paar weekjes blijven zitten! Red je het een beetje met een peuter in huis na een nacht niet slapen?

Pvoess waar bemoeit iemand zich mee als diegene vraagt of je moeder het leuk vind met kind en kleinkind onder een dak?!

Troeta, auw! Supervervelend!

En leguanen... Dat zijn toch die beesten die heel langzaam bewegen en planten eten? Lijkt me minder eng dan een hond van 80 cm...
pi_81536071
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:08 schreef pessie het volgende:

En leguanen... Dat zijn toch die beesten die heel langzaam bewegen en planten eten? Lijkt me minder eng dan een hond van 80 cm...
Langzaam niet echt, maar wel planten eten.

En inderdaad, een blaasontsteking schijn je niet echt te voelen aan het eind van de zwangerschap. Maar aangezien ik wel goed plas (veel enzo) leek het wel weer een beetje onwaarschijnlijk.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81536617
Pvoess leuke vragen Wat mensen allemaal niet durven te vragen

Vriendinnetje belde net, had een echo voor de geslachtsbepaling gehad en ze krijgt ook een jongetje Zo leuk!
pi_81536923
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
Lies dat is wel heel vervelend zeg! Ze moet nog een paar weekjes blijven zitten! Red je het een beetje met een peuter in huis na een nacht niet slapen?

Pvoess waar bemoeit iemand zich mee als diegene vraagt of je moeder het leuk vind met kind en kleinkind onder een dak?!

Troeta, auw! Supervervelend!

Ja goede vraag! ik woon 20 km van mijn moeder af trouwens En we hebben nooit bij haar gewoond of iets dergelijks. Schijnbaar omdat ik jong ben is het onmogelijk om te bedenken dat ik het wel oke geregeld heb.
Ook toen ik mijn nieuwe keuken, wc en badkamer ging uitzoeken.. Kreeg ik ook blikken zo van bepaal jij dat.
Ja het is mijn huis Ik kan er nu wel om lachen zeker als ze me dan heel jong schatten en stamelen hoe oud ben je als de baby komt.. 23 en mijn dochter is dan 2,5

Ik had bij mijn vorige zwangerschap veel blaasontstekingen maar geen pijn verder. Plassen ging ook prima
pi_81537462
Jeetje Liesz, wat naar zo'n nacht. Maar hebben ze dan nu niet gelijk geckecht of je blaasontsteking hebt??

En wat sommige mensen allemaal vragen Het lijkt wel alsof wanneer het over zwangerschap gaat mensen denken dat ze maar allemaal onbeschofte vragen mogen stellen ofzo
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 17 mei 2010 @ 16:05:28 #66
259886 pessie
pi_81537970
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:55 schreef tessie het volgende:
En wat sommige mensen allemaal vragen Het lijkt wel alsof wanneer het over zwangerschap gaat mensen denken dat ze maar allemaal onbeschofte vragen mogen stellen ofzo
Of ongevraagd over je buik mogen aaien... Let op, mijn moeder en mijn schoonmoeder hebben deze hele zwangerschap nog niet 1 keer over mijn buik geaaid. De hoeveelheid (schoon)moeders van anderen daarentegen laat wel zien wie de mensen zijn die mij wel kennen.
Daar komt bij dat mn kind alleen wil bewegen tussen 4 en 7 's nachts en overdag wanneer ik slaap tussen 1 en 3. Het is dus niet dat ze iets kúnnen voelen. Naast mijn man heeft 1 vriendin de baby gevoeld, de rest wacht maar tot ze em vast kunnen houden . (Ik hou nu wel de vk's buiten beschouwing, maar das logisch).
pi_81538598
oooo juist door die golfjes dacht ik midden in de nacht even, help het zijn toch geen weeën, maar ik zal het onthouden dat rugweeen niet in golfjes hoeven te komen.

lees nu pas van jouw nacht lies, klinkt toch wel erg als je echt hebt zitten puffen! hebben ze dat idd niet ff gecheckt of je een blaasontsteking hebt?
  maandag 17 mei 2010 @ 16:29:07 #68
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81539017
Mensen die zomaar aan mn buik gaan zitten kunnen een snauw verwachten.. Dat vind ik ook niet normaal, ik ben geen publiek goed omdat ik zwanger ben ofzo..
  maandag 17 mei 2010 @ 16:39:13 #69
259886 pessie
pi_81539549
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:29 schreef Ticootje het volgende:
Mensen die zomaar aan mn buik gaan zitten kunnen een snauw verwachten.. Dat vind ik ook niet normaal, ik ben geen publiek goed omdat ik zwanger ben ofzo..
Vaak ben ik te verbaasd om te reageren, maar het gebeurt ook wel dat ik gedurende 5 minuten mn armen voor mn buik moet houden om mn buik letterlijk af te schermen voordat ze eindelijk weggaan...
En mn schoonmoeder zou best es mogen voelen als het kind een keer te voelen zou zijn op het moment dat we bij hen zijn, dat gebeurt alleen nooit, manlief voelt het kindje ook heel weinig omdat het kindje stopt met bewegen zodra mn man zn hand richting mijn buik strekt. Hij ziet tegenwoordig alleen wel regelmatig mn buik bewegen, dat vind ie ook leuk.

Ik begin het nu pas te begrijpen, voordat ik zwanger was vond ik het zo geweldig om bij een vriendin te mogen voelen hoe het kindje beweegt, nu ikzelf zwanger ben vraag ik me af hoe dat komt... Ik vind het niet leuk als iedereen aan mn buik komt. Ik vroeg dan wel altijd even vantevoren, dus dat maakt et weer minder erg.

Het schijnt pas echt erg te worden als je straks met kinderwagen over straat loopt, krijg je van vreemde vrouwen die in je kinderwagen duiken en aan je gaan vragen hoe je bevalling is gegaan
pi_81539676
Verhuisdooske, wat leuk! een broertje of zusje voor Elin. met vast ook zo'n prachtige naam

Basboussa, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ticoo, wat ga je hard zeg! Hoe was je vakantie eigenlijk?

Mensen die ongevraagd aan je buik zitten zijn echt stom, die krijgen van mij ook een snauw.

Ach Pvoes, je kunt blij zijn dat ze je jonger schatten. Ik ben 22 en iedereen denkt dat ik 28 a 30 ben. Is ook niet echt een compliment..
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 17 mei 2010 @ 16:45:53 #71
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81539877
Mijn vakantie was best wel lekker... Lekker op het strand gezeten enzo, nog verbrand ook... Heerlijk.

Ik vind het sowieso niet leuk als mensen aan me zitten, zwanger of niet. Ook als mijn man mij zomaar vastpakt is mijn eerste reactie losmaken/in elkaar duiken. Ik ben gewoon een raar beestje...
  maandag 17 mei 2010 @ 16:50:41 #72
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81540099
Bah ik heb een beetje last van mn maag... Laat nu net vanmorgen mn rits van mn ene tas het begeven en heb ik dus de rennies niet in mn andere tas gestopt..

Nou ja, ik ga zo toch naar huis.
pi_81540417
Pvoesss, mensen kunnen echt wel brutaal zijn he?! En soms verbaas je je er echt over wat ze durven te vragen! Ik word ook altijd heel jong geschat maar toen ze een keer tijdens het winkelen vroegen of Shenaya mijn ZUSJE was viel ik bijna om.. Ik ben zelf 25 en heb straks 2 kids en ben ik daar even trots op !!

Baldria, ik was 35 weken zwanger met de blaasontsteking en had geen pijn en geen enkele moeite met plassen! Ik was er alleen heel erg ziek van, misselijk, spugen enz. maar dat schijnt ook niet iedereen te hebben.

Pessie, ja gelukkig is mijn man thuis gebleven en heb ik net even heerlijk kunnen slapen!! Oh mensen die zomaar aan je buik gaan zitten die kunnen echt een snauw verwachten! Heb toen een vage bekende van me bij Shenaya zowat geslagen! Alleen mijn man, dochter en mama mogen aan mijn buik zitten!

Tessie, nee niet meteen.. Kreeg een potje mee om naar de HA te brengen maar moet dan nog weer naar mijn oude woonplaats rijden en dat was nog een beetje veel voor vandaag.. Heb weinig concentratie omdat ik zo moe ben.

Net dus heeeeerlijk geslapen.. een uur of 2! Had ik echt wel even nodig zeg om op te laden.. Hoop dat ik straks ook nog wel goed kan slapen haha.. Heb iig een erg leuk boek gekregen daar kom ik een heel end mee in de nacht.. Ben wel heel erg opgelucht dat ik geen ontsluitingsweeen heb/heb gehad want vind 7wkn en 3 dgn toch echt wel te vroeg! Shenaya kwam 3 wkn en 1 dag te vroeg dat vond ik al snel!
Altijd blijven lachen... :)
  maandag 17 mei 2010 @ 17:00:02 #74
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81540544
Oh in de vakantie ging Jen tegen mn buik zingen.. En ze heeft zo'n lekkere zachte en elegante zangstem..
pi_81541858
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:57 schreef Lieszdraaijer het volgende:

Baldria, ik was 35 weken zwanger met de blaasontsteking en had geen pijn en geen enkele moeite met plassen! Ik was er alleen heel erg ziek van, misselijk, spugen enz. maar dat schijnt ook niet iedereen te hebben.
Maar ik heb verder helemaal geen klachten, behalve dan dat ik die ene plons plas niet kon ophouden. Als ik niet gebeld had zeg maar, had ik het nooit geweten

Maar wat een nacht heb je achter de rug zeg! Laten we hopen dat kindje niet nog ongeduldiger word om er uit te komen.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')