quote:Op maandag 17 mei 2010 10:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
wen er maar aan... Je moet nog een paar keer naar het cb enzo...

Niet iedereen heeft zn mondje bij he...quote:Op maandag 17 mei 2010 12:13 schreef Silmarwen het volgende:
Dan neem je daar toch geen genoegen mee. Sowieso, als je je niet serieus genomen voelt, er zijn altijd nog andere veloskundige. Lijkt me wel belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige

Hier is maar één praktijk, dus weinig te kiezen. Wel zijn ze met zijn vieren en de één vind ik wat leuker dan de ander, maar het is maar net wie je bij je bed treft.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:13 schreef Silmarwen het volgende:
Dan neem je daar toch geen genoegen mee. Sowieso, als je je niet serieus genomen voelt, er zijn altijd nog andere veloskundige. Lijkt me wel belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige

Ze komen (stagiaire komt mee) tegen één uur, dus bijnaquote:Op maandag 17 mei 2010 12:24 schreef Ticootje het volgende:
Maar weet je nu al meer Baldria?

Loos alarm dus vandaag.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef Baldria het volgende:
Zo, ze zijn net weg.
Gelukkig had ik één van de favoriete vk's, dus dat scheelt.
Maar goed: geen verder vochtverlies + bloeddruk van 125/65 (was afgelopen keren véél hoger) + hoofdje nog niet in bekken + geen weeen = geen gebroken vliezen.
Ze opperde blaasontsteking, maar ik heb totaal geen pijn bij het plassen (ik weet het, je voelt het bijna niet) en het plassen zelf gaat ook gewoon normaal.
Nu is baby boos dat het wakker werd gemaakt en nu schopt het lekker terug.

Maar ja, toen was de vraag: wat is enger? Een leguaan of een hond? Ze wilde 'm niet eens aaienquote:Op maandag 17 mei 2010 13:20 schreef pessie het volgende:
[..]
Loos alarm dus vandaag.![]()
Grappig van die stagiaire

quote:Op maandag 17 mei 2010 13:22 schreef Baldria het volgende:
[..]
Maar ja, toen was de vraag: wat is enger? Een leguaan of een hond? Ze wilde 'm niet eens aaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |