Fout, mij mogen hier niet eens posten watisdezeikhebgeeneensdezeshitisaanwat=$.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:05 schreef Devvie het volgende:
Dit topic MOET vol voor morgenochtend, anders klopt de TT niet
Je hoofdquote:Op maandag 17 mei 2010 02:06 schreef Smart_ass het volgende:
Peeeeepz, wat zal ik als neue hoofdfoto doen in men fobooooooo
zoeen geilequote:Op maandag 17 mei 2010 02:06 schreef Smart_ass het volgende:
Cool story bro.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:07 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, laatste document en dan kan ik morgen meedoen met de vergadering.Hopen dat ik het met 30 min af heb.
Doe een spang 15-jarig meisje.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:06 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fout, mij mogen hier niet eens posten watisdezeikhebgeeneensdezeshitisaanwat=$.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:07 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, laatste document en dan kan ik morgen meedoen met de vergadering.Hopen dat ik het met 30 min af heb.
Kijk deze mannetje schreeuwen om aandacht, wolla, wat denkt hij?quote:
Ik moet het SC niveau uiteraard wel goed houden.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Kijk deze mannetje schreeuwen om aandacht, wolla, wat denkt hij?
Pics.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:09 schreef Crack_ het volgende:
HAHAHA IK BEN AL UITGENODIGD OP DAT FEESTJE VAN DIE 14 JARIGE CHICK WAT IS DIT :d :dD: D:dd: D:
Ik heb ook een tyfus hekel aan mensen die aandacht vragenquote:Op maandag 17 mei 2010 02:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Kijk deze mannetje schreeuwen om aandacht, wolla, wat denkt hij?
SHIT IS AAN =$quote:Op maandag 17 mei 2010 02:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sorry, het zal de wind wel zijn geweest..
Wtf.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:11 schreef Crack_ het volgende:
Die vriendin van mij, ik zei van hey chick geef me 50 euro
en ze gaf me
Spangggg, aahahaha
ja blijkt maar weer.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sorry, het zal de wind wel zijn geweest..
Jonghe, heb je die zelf verzonnen ofzoquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:09 schreef Crack_ het volgende:
HAHAHA IK BEN AL UITGENODIGD OP DAT FEESTJE VAN DIE 14 JARIGE CHICK WAT IS DIT :d :dD: D:dd: D:
Jonge met mn vorige acc was ik veel bekenderquote:Op maandag 17 mei 2010 02:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonghe, heb je die zelf verzonnen ofzo
newbie
ik bne de baas hier, KASTE 1 KLB SC
kenkerrrr, ik vind je maar triest.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge met mn vorige acc was ik veel bekender![]()
![]()
ONTHULLING!quote:Op maandag 17 mei 2010 02:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge met mn vorige acc was ik veel bekender![]()
![]()
Ohhhh, BTT BTTT BTT I LOVE YOUUUquote:Op maandag 17 mei 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihihih oh mn parkietje ging vandaag fluiten.
Oh hier is ie, ik mag weer niet over hosselen praten dat is voor pubersquote:Op maandag 17 mei 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh, BTT BTTT BTT I LOVE YOUUU
en kate
Dan had jij moeten zeggen:quote:Op maandag 17 mei 2010 02:12 schreef Fascination het volgende:
Ik hoorde trouwens eens twee jongens achter me in een werkgroep het hebben over de no-homo-clausule. Godverdomme, wat een triestheid. De ene ging het de ander uitleggen. "Ja, dan zeg je zo bijvoorbeeld: ik vind hem wel een knappe jongen, maar dan zeg je er achteraan: no homo."![]()
![]()
![]()
Die hele clausule is natuurlijk te jankerig voor woorden, maar om het ook nog op zo'n manier aan iemand uit te leggen. Ik moest een beetje huilen van binnen.
Ja, ik moest het even delen. Lekker random, ik weet het.
Wie zegt dat? Ik had vandaag 3 chimeids in mn bed hahaha, en die huisgenoten mij zo aankijken van niggah whutquote:Op maandag 17 mei 2010 02:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh hier is ie, ik mag weer niet over hosselen praten dat is voor pubers
Godver ik schrok.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:12 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk deze tan2 lauwe mannetje zoeken naar chimeids![]()
Cool story sis.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:12 schreef Fascination het volgende:
Ik hoorde trouwens eens twee jongens achter me in een werkgroep het hebben over de no-homo-clausule. Godverdomme, wat een triestheid. De ene ging het de ander uitleggen. "Ja, dan zeg je zo bijvoorbeeld: ik vind hem wel een knappe jongen, maar dan zeg je er achteraan: no homo."![]()
![]()
![]()
Die hele clausule is natuurlijk te jankerig voor woorden, maar om het ook nog op zo'n manier aan iemand uit te leggen. Ik moest een beetje huilen van binnen.
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihihih oh mn parkietje ging vandaag fluiten.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh, BTT BTTT BTT I LOVE YOUUU
en kate
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja duh kweenie maar straks denken ze dak gay ben :squote:Op maandag 17 mei 2010 02:12 schreef Fascination het volgende:
![]()
![]()
Chimeids.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:12 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk deze tan2 lauwe mannetje zoeken naar chimeids![]()
Godsallemachtig zeg,quote:Op maandag 17 mei 2010 02:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Springt Fas zo op je.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja duh kweenie maar straks denken ze dak gay ben :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Maar er zijn een aantal users die altijd hetzelfde posten, dus ik denk dat je ze allemaal hebt gehad ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:14 schreef Crack_ het volgende:
Okee heb ik nu iedereen gehad of snappen jullie het niet.
Deze.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Cool story sis.
Maar idd.Ik zeg altijdwel of een jongen knap is, zonder het no-homo stuk erachteraan.
Kan je nagaan hoeveel meer swagger deze boem lauwe fissa boi heeft tegenover de rest.
Ze zei niet eens doei.quote:
hahaha jaquote:Op maandag 17 mei 2010 02:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze zei niet eens doei.
4EBE:
Ja vandaag in de bus weer zo'n oud mens, en mij boos aan kijken de hele tijd.Ja waarschijnlijk omdat ik op een stoel zat en zij moest staan, maar wat dan nog he? Oja en een paar van die krijsende kinderen weer achterin.
Sommige mensen zouden echt geen kinderen mogen krijgen.
HAHAHA!quote:Op maandag 17 mei 2010 02:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze zei niet eens doei.
4EBE:
Ja vandaag in de bus weer zo'n oud mens, en mij boos aan kijken de hele tijd.Ja waarschijnlijk omdat ik op een stoel zat en zij moest staan, maar wat dan nog he? Oja en een paar van die krijsende kinderen weer achterin.
Sommige mensen zouden echt geen kinderen mogen krijgen.
DIE KUT PLANT HAHAAHAHAquote:Op maandag 17 mei 2010 02:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
RIP Laki. Ik heb een (F) in mijn msn naam voor hem.
Betty Boop.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zit hier met mijn bril op in een Betty Boop nachthemd. Beter krijg je het niet zeg ik je.
Hahaha ja dat is eigenlijk al genoeg.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha ja.
Of gewoon
"Ik was vandaag buiten."
![]()
!
watquote:
We zitten d'r goffedommu toch niet te bashen he?!quote:Op maandag 17 mei 2010 02:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is eigenlijk al genoeg.!
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Er zijn gewoon al 2 mensen die een quote van jou in hun ondertitel hebben. MEESTER BP.
hihi ik snap ju niet hoor :$quote:
ja kaolo djoeka's van tegenwoordigquote:
haha omin hard dat ik eindelijk met je kan communicerenquote:Op maandag 17 mei 2010 02:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat praat je nou straattaal mattie
haha kaolo vet
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha omin hard dat ik eindelijk met je kan communiceren
peace out bro
je zou zo mijn stand in kunnen zijn dit dat allesquote:Op maandag 17 mei 2010 02:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaahah ik ben 18 matti geen 14
wil je nie matti
hahahaahah ik gisteren op fissa
ik ging eigenlij kmet die 14 matti maar toen die vriendin ohmatti werd me te veel
en toen nog die spange chi erbij hahaaha
r&r voor mij ahaha
wordquote:Op maandag 17 mei 2010 02:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
je zou zo mijn stand in kunnen zijn dit dat alles
hoe smaakt dat?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:24 schreef Broekpaling het volgende:
KUT! Ik voel in mijn mond lijmresten van dat metalen ding achter je tanden na een beugel loskomen.
Het is wachten tot 'ie loslaat.
HAHA!quote:Op maandag 17 mei 2010 02:28 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik zo cadeau kopen voor mn chickie he. Dus ik ga zo naar de kapper en vraag zo een bon en die vrouwen daar bi jdie kapper helemala ohh was dit jouw idee?
En helemaal geilen op me en shit, hahaha ik ben die beste vriendje fa2
Het is poets.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Rot. Poet m'n tanden nooit namelijk.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er heeft een ooievaar genesteld in mijn mond, en aangezien ze beschermd zijn en je hun nest niet mag verstoren zit ik voorlopig met een probleem...quote:
quote:
Please RTquote:
Feestje in mijn mond, kom je ook?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er heeft een ooievaar genesteld in mijn mond, en aangezien ze beschermd zijn en je hun nest niet mag verstoren zit ik voorlopig met een probleem...
En een deuk in het nummerbordquote:Op maandag 17 mei 2010 02:30 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, op onze auto zit zo mos bij de ramen.
Dat je dat onthoudtquote:Op maandag 17 mei 2010 02:28 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik zo cadeau kopen voor mn chickie he. Dus ik ga zo naar de kapper en vraag zo een bon en die vrouwen daar bi jdie kapper helemala ohh was dit jouw idee?
En helemaal geilen op me en shit, hahaha ik ben die beste vriendje fa2
btje obvious troll jongeeequote:Op maandag 17 mei 2010 02:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pfff!quote:Op maandag 17 mei 2010 02:30 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, op onze auto zit zo mos bij de ramen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is gewoon een gevoelige auto, dat weet jij ook wel
You wish.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
As long as you need a place to sit, you'll always have my face.
BOHquote:Op maandag 17 mei 2010 02:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
As long as you need a place to sit, you'll always have my face.
quote:
Lul niet, ik heb morgen examensquote:Op maandag 17 mei 2010 02:33 schreef Broekpaling het volgende:
Jullie houden me van mijn werk af, ga slapen.
Hij had het tegen mij, trek maar een nummertjequote:
Het is ook een schatje.quote:
Would you like to try an Australian kiss? It is just like a French kiss, but down under.quote:
ik verdubbel jequote:Op maandag 17 mei 2010 02:34 schreef Smart_ass het volgende:
Laten we gouden ouwe gaan luisteren. Ik begin.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:34 schreef Smart_ass het volgende:
Laten we gouden ouwe gaan luisteren. Ik begin.
Kutzooi.quote:
Ik zet een blind fold.quote:
HAHAHAquote:Op maandag 17 mei 2010 02:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Would you like to try an Australian kiss? It is just like a French kiss, but down under.
SHIT IS AAN JONGE!1 =$
Oh dat vind ik zo'n kutnummer.quote:
Jij vind pigtails heul niet leuk.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kutzooi.Dat is dus die foto van Evangeline met die twee staartjes. Zo sexy man, daar lijkt ze zo jong en ondeugend.
Begint pas om half 2 en ik heb net twee examens gemaakt van vorig jaarquote:
Ja, ga het grapje even uitleggen.quote:
quote:
Serieus, wat doe jequote:
Okee tot morgen.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben trouwens helemaal alleen in Nimwa jwz, hele avond al. Tan2 geyl, als ik dat had geweten had ik chicks over laten komen :$ :$
Mwao ik zou hem geven. Komt door zijn charmes.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben trouwens helemaal alleen in Nimwa jwz, hele avond al. Tan2 geyl, als ik dat had geweten had ik chicks over laten komen :$ :$
Nou ik vind zeggen dat je de beste bent in alles en dat je oh zo knap bent écht niet charmant, helemaal niet als je dan ook nog eens helemaal niet zo'n mooie jongen bent.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwao ik zou hem geven. Komt door zijn charmes.
Jouw naam staat dr niet opquote:Op maandag 17 mei 2010 02:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Serieus, wat doe je. Dat zijn mijn nummers!!
Jij zou mij raken en je weet het.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ik vind zeggen dat je de beste bent in alles en dat je oh zo knap bent écht niet charmant, helemaal niet als je dan ook nog eens helemaal niet zo'n mooie jongen bent.
Over wie gaat dit?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ik vind zeggen dat je de beste bent in alles en dat je oh zo knap bent écht niet charmant, helemaal niet als je dan ook nog eens helemaal niet zo'n mooie jongen bent.
Oh, dan laat ik ook al mn spullen bij jou liggen en dan moet jij ze terug vragen op fokquote:
sweeeeeeet :$quote:Op maandag 17 mei 2010 02:40 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben zulks fan van Fas en S_a he. Even for the realz dit.![]()
Ik heb om beide hard moeten roflen deze nacht.
Ik bepaal hier wat van mij is, de sc is ook van mij en die ga ik morgen verkopen. Jullie niet want jullie zijn niks waard maar de sc.quote:
Ik vind mensen met zelfvertrouwen leuker over komen dan mensen die onzeker zijn over zichzelf. En zelfvertrouwen maakt je ook aantrekkelijker.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu kom ik wel even aandacht tekort.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:40 schreef Broekpaling het volgende:
Fas.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:40 schreef Broekpaling het volgende:
Yea sure, maar zo fucking vaak? Dat is echt overdreven man.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik vind mensen met zelfvertrouwen leuker over komen dan mensen die onzeker zijn over zichzelf. En zelfvertrouwen maakt je ook aantrekkelijker.
Blijkbaar werkt het dus wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef Smart_ass het volgende:
Waar Otis z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit. En waarom andere vrouwelijke fokusers op hem geilen ook niet.
De SC is ook waardeloosquote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bepaal hier wat van mij is, de sc is ook van mij en die ga ik morgen verkopen. Jullie niet want jullie zijn niks waard maar de sc.
Ohh chickie nu wil ik je wel hosseln hahaha nummer 140quote:Op maandag 17 mei 2010 02:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik lach al de hele avond om jou.Beter compliment krijg je nie mattie ;$
Ik kan er wel om lachen. Het is toch zo over de top dat je het niet serieus moet nemen. En Seagal is ook zo in het echt dus ik ben het gewend.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea sure, maar zo fucking vaak? Dat is echt overdreven man.
POST DAN EEN FOTO VAN JE ZELF HE, WANT JE KAN MIJ WEL AFZEIKEN MAAR IK HEB NOG GEEN PIC VAN JE GEZIEN. IN MN INBOX, NUquote:Op maandag 17 mei 2010 02:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
NAH, DAN KANKAH JE TOCH LEKKAH OP, MET JE NEUS
[pic]quote:Op maandag 17 mei 2010 02:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
POST DAN EEN FOTO VAN JE ZELF HE, WANT JE KAN MIJ WEL AFZEIKEN MAAR IK HEB NOG GEEN PIC VAN JE GEZIEN. IN MN INBOX, NU.
Dat heeft ze ook niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:43 schreef Smart_ass het volgende:
Blijkbaar. Maar dat kan ook iets over die andere users zeggen.Al zei bt laatst wel dat ze dat helemaal niet geeft gezegd wat hij in z'n sig heeft, dus dat verklaart ook al het een en ander.
Ja die volledige zin was " toen ze nog 14/15 was" ofzoiets. Maar zo'n sig boeit toch niets.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:43 schreef Smart_ass het volgende:
Blijkbaar. Maar dat kan ook iets over die andere users zeggen.Al zei bt laatst wel dat ze dat helemaal niet geeft gezegd wat hij in z'n sig heeft, dus dat verklaart ook al het een en ander.
Probably. Is ook zo. Maartoch jwz.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja die volledige zin was " toen ze nog 14/15 was" ofzoiets. Maar zo'n sig boeit toch niets.
Ahw.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet misschien ook maar weer eens proberen te slapen ja.
Internet is een ruige wereld.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:46 schreef Broekpaling het volgende:
Dat geouwehoer over Otis en consorten.![]()
Kan mij het wat aan mijn steenpuist rotten dat ze hier posten. Punt is dat ze niet zo moeten kankeren op alles en leren te negeren.
HAHA, IK ZEI NEGER IN DEZE POST.
ZOEK DE NEGER.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:46 schreef Broekpaling het volgende:
Dat geouwehoer over Otis en consorten.![]()
Kan mij het wat aan mijn steenpuist rotten dat ze hier posten. Punt is dat ze niet zo moeten kankeren op alles en leren te negeren.
HAHA, IK ZEI NEGER IN DEZE POST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ZOEK DE NEGER.Zap de neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Cool story bro.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:47 schreef Broekpaling het volgende:
IK BEN AL DIK EEN HALF UUR VERDER EN DAT DOCUMENT IS NOG NIET AF!
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ZOEK DE NEGER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:48 schreef Devvie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou jullie blijkbaar niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eckt =$ weeniej of ick daar wel mee om kan gaan howr ;$ xx
Wat een taak rust er op je.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:49 schreef Smart_ass het volgende:
Als we nog even posten is deze sc vol, dan kan ik met een gerust hart slapen.
Laten we ergens anders doorgaan, dan krijgt plön wallenquote:Op maandag 17 mei 2010 02:49 schreef Smart_ass het volgende:
Als we nog even posten is deze sc vol, dan kan ik met een gerust hart slapen.
12?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook nog 12. Jong en zacht, jwt.
Spater alligator HAHAHAHAHquote:Op maandag 17 mei 2010 02:50 schreef Smart_ass het volgende:
Oke dat gaat 'm niet worden dus.![]()
IK BEN SLAPEN JA DOEIIIIIIIIIIIIIIII.
geilquote:Op maandag 17 mei 2010 02:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook nog 12. Jong en zacht, jwt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:50 schreef Smart_ass het volgende:
Oke dat gaat 'm niet worden dus.![]()
IK BEN SLAPEN JA DOEIIIIIIIIIIIIIIII.
1.72quote:
Ik heb standaard wallen. Tevens ben ik kankerlelijk, heb ik nog nooit gezoend, wil niemand me regelen (nee ook niet op ibiza) en ben ik totaal vriendloos.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Laten we ergens anders doorgaan, dan krijgt plön wallen
Bij de KFC mattie, dan kunnen aldie bois weer daarheen, jeweettogggquote:Op maandag 17 mei 2010 02:51 schreef Broekpaling het volgende:
Kippenbedrijf Deurne geruimd wegens vogelgriep
28000 kippen.HATSEE weg ermee. En daarna? Maken ze er gewoon voer van ofzo? Waar laat je zoveel kippen? OF mogen ze die in de fik zetten?
Het zijn maar kippenquote:Op maandag 17 mei 2010 02:51 schreef Broekpaling het volgende:
Kippenbedrijf Deurne geruimd wegens vogelgriep
28000 kippen.HATSEE weg ermee. En daarna? Maken ze er gewoon voer van ofzo? Waar laat je zoveel kippen? OF mogen ze die in de fik zetten?
Reis naar Ibiza boekt*quote:Op maandag 17 mei 2010 02:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb standaard wallen. Tevens ben ik kankerlelijk, heb ik nog nooit gezoend, wil niemand me regelen (nee ook niet op ibiza) en ben ik totaal vriendloos.
/tan2 stoere jonguusss :$
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:52 schreef Smart_ass het volgende:
BP boekt succes beheersing olieramp
Doe je goed BP.
tetsje op je clitquote:Op maandag 17 mei 2010 02:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb standaard wallen. Tevens ben ik kankerlelijk, heb ik nog nooit gezoend, wil niemand me regelen (nee ook niet op ibiza) en ben ik totaal vriendloos.
/tan2 stoere jonguusss :$
Hmm?quote:
Doe maar stoerrrrquote:Op maandag 17 mei 2010 02:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben groter dan jij. Met m'n 1.62.
Neu mijn lengte is gewoon een running gag geworden.quote:
wd heeft soms van die prachtige uitspraken, ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest echt lachen om wat wd zei (wat in m'n sig staat).
kaoloquote:Op maandag 17 mei 2010 02:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Neu mijn lengte is gewoon een running gag geworden.
zielig hequote:
HAHA, DWERGquote:Op maandag 17 mei 2010 02:56 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik niet langen ben dan 1.90. YES, BETER!
Langen? Langengan.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:56 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik niet langen ben dan 1.90. YES, BETER!
jaquote:Op maandag 17 mei 2010 02:57 schreef Broekpaling het volgende:
Lachen jullie wel eens om mij eigenlijk? Ik wil even de status van mijn e-peen weten.
Ik ben toch altijd 5cm groter dan jijquote:Op maandag 17 mei 2010 02:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben groter dan jij. Met m'n 1.62.
langejan-snoepjes zijn lekkerquote:Op maandag 17 mei 2010 02:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Langen? Langengan.
Ik had trouwens op de middelbare school serieus een docent die Langejan heette. Hoe geniaal wil je het hebben.
Wie ben jij dan weer, schaamlipquote:Op maandag 17 mei 2010 02:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd 5cm groter dan jij
Tering.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Langen? Langengan.
Ik had trouwens op de middelbare school serieus een docent die Langejan heette. Hoe geniaal wil je het hebben.
Ik kom van buiten.quote:
En mannelijk? Das wel sneu dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd 5cm groter dan jij
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:58 schreef Smart_ass het volgende:
En iemand die Ham heette. En dan gingen ze ;m bellen, zo van ja met ham. Jaaaaa hallo met kaas, zullen we een tosti bouwen?!
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:59 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn e-penis is groter dan jullie allemaal bitchessss ;$
Pegging doen dan maar vannacht?quote:Op maandag 17 mei 2010 03:00 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga samen met S_a naar bed als deze dicht is. xxx
Mijn binnenste schaamlippen hangen verder naar buiten dan die van jou. Beat that koalabeertje.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:59 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn e-penis is groter dan jullie allemaal bitchessss ;$
Kngrt....Fas.....quote:Op maandag 17 mei 2010 03:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn binnenste schaamlippen hangen verder naar buiten dan die van jou. Beat that koalabeertje.
Wat is pegging? Dat klinkt als een penis-legging.quote:Op maandag 17 mei 2010 03:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Pegging doen dan maar vannacht?
Maar ik heb dan ook een mooie pornopoesssssquote:Op maandag 17 mei 2010 03:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn binnenste schaamlippen hangen verder naar buiten dan die van jou. Beat that koalabeertje.
Wordt 'pegging' de nieuwste sekstrend?quote:Op maandag 17 mei 2010 03:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is pegging? Dat klinkt als een penis-legging.
quote:Op maandag 17 mei 2010 03:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
docking, the fuck dude
ja ik zocht het op
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 17 mei 2010 03:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook een mooie pornopoesssss
hihi, HIHHIIH, HIIHIHIHIHquote:Op maandag 17 mei 2010 03:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
docking, the fuck dude
ja ik zocht het op
Oh no.quote:Op maandag 17 mei 2010 03:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wordt 'pegging' de nieuwste sekstrend?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |