SHIT IS AAN =$quote:Op maandag 17 mei 2010 02:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sorry, het zal de wind wel zijn geweest..
Wtf.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:11 schreef Crack_ het volgende:
Die vriendin van mij, ik zei van hey chick geef me 50 euro
en ze gaf me
Spangggg, aahahaha
ja blijkt maar weer.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sorry, het zal de wind wel zijn geweest..
Jonghe, heb je die zelf verzonnen ofzoquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:09 schreef Crack_ het volgende:
HAHAHA IK BEN AL UITGENODIGD OP DAT FEESTJE VAN DIE 14 JARIGE CHICK WAT IS DIT :d :dD: D:dd: D:
Jonge met mn vorige acc was ik veel bekenderquote:Op maandag 17 mei 2010 02:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonghe, heb je die zelf verzonnen ofzo
newbie
ik bne de baas hier, KASTE 1 KLB SC
kenkerrrr, ik vind je maar triest.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge met mn vorige acc was ik veel bekender![]()
![]()
ONTHULLING!quote:Op maandag 17 mei 2010 02:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge met mn vorige acc was ik veel bekender![]()
![]()
Ohhhh, BTT BTTT BTT I LOVE YOUUUquote:Op maandag 17 mei 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihihih oh mn parkietje ging vandaag fluiten.
Oh hier is ie, ik mag weer niet over hosselen praten dat is voor pubersquote:Op maandag 17 mei 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh, BTT BTTT BTT I LOVE YOUUU
en kate
Dan had jij moeten zeggen:quote:Op maandag 17 mei 2010 02:12 schreef Fascination het volgende:
Ik hoorde trouwens eens twee jongens achter me in een werkgroep het hebben over de no-homo-clausule. Godverdomme, wat een triestheid. De ene ging het de ander uitleggen. "Ja, dan zeg je zo bijvoorbeeld: ik vind hem wel een knappe jongen, maar dan zeg je er achteraan: no homo."![]()
![]()
![]()
Die hele clausule is natuurlijk te jankerig voor woorden, maar om het ook nog op zo'n manier aan iemand uit te leggen. Ik moest een beetje huilen van binnen.
Ja, ik moest het even delen. Lekker random, ik weet het.
Wie zegt dat? Ik had vandaag 3 chimeids in mn bed hahaha, en die huisgenoten mij zo aankijken van niggah whutquote:Op maandag 17 mei 2010 02:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh hier is ie, ik mag weer niet over hosselen praten dat is voor pubers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |