[pic]quote:Op maandag 17 mei 2010 02:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
POST DAN EEN FOTO VAN JE ZELF HE, WANT JE KAN MIJ WEL AFZEIKEN MAAR IK HEB NOG GEEN PIC VAN JE GEZIEN. IN MN INBOX, NU.
Dat heeft ze ook niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:43 schreef Smart_ass het volgende:
Blijkbaar. Maar dat kan ook iets over die andere users zeggen.Al zei bt laatst wel dat ze dat helemaal niet geeft gezegd wat hij in z'n sig heeft, dus dat verklaart ook al het een en ander.
Ja die volledige zin was " toen ze nog 14/15 was" ofzoiets. Maar zo'n sig boeit toch niets.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:43 schreef Smart_ass het volgende:
Blijkbaar. Maar dat kan ook iets over die andere users zeggen.Al zei bt laatst wel dat ze dat helemaal niet geeft gezegd wat hij in z'n sig heeft, dus dat verklaart ook al het een en ander.
Probably. Is ook zo. Maartoch jwz.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja die volledige zin was " toen ze nog 14/15 was" ofzoiets. Maar zo'n sig boeit toch niets.
Ahw.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet misschien ook maar weer eens proberen te slapen ja.
Internet is een ruige wereld.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:46 schreef Broekpaling het volgende:
Dat geouwehoer over Otis en consorten.![]()
Kan mij het wat aan mijn steenpuist rotten dat ze hier posten. Punt is dat ze niet zo moeten kankeren op alles en leren te negeren.
HAHA, IK ZEI NEGER IN DEZE POST.
ZOEK DE NEGER.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:46 schreef Broekpaling het volgende:
Dat geouwehoer over Otis en consorten.![]()
Kan mij het wat aan mijn steenpuist rotten dat ze hier posten. Punt is dat ze niet zo moeten kankeren op alles en leren te negeren.
HAHA, IK ZEI NEGER IN DEZE POST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ZOEK DE NEGER.Zap de neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Cool story bro.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:47 schreef Broekpaling het volgende:
IK BEN AL DIK EEN HALF UUR VERDER EN DAT DOCUMENT IS NOG NIET AF!
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ZOEK DE NEGER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:48 schreef Devvie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |