Bij deze beloof ik plechtig dat als dat gebeurt ik hier met hangende pootjes zal terugkomenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:03 schreef baggerbart het volgende:
We zien je vervolg topic wel verschijnen als ze er toch achter zijn gekomen
Want vreemdgaan is de ergste leugen die er is? Je kan over nog wel wat meer dingen liegen die minstens net zo erg zijn.quote:
Als zij bijv. met de vriend van een vriendin iets wil beginnen is dat imo de verantwoordelijkheid van die vriend. Niet netjes van haar t.o.v. vriendin, maar tsja, hoe close zijn ze, en in de liefde is enig egoïsme best geoorloofd imo.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Want vreemdgaan is de ergste leugen die er is? Je kan over nog wel wat meer dingen liegen die minstens net zo erg zijn.
Oja, TS, we willen natuurlijk wel weten waarover je liegt. Zo is er niets aan..
Even quoten. Voor het geval dat.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef Ilse1990 het volgende:
Hallo beste mensen,
Ik ben echt een slecht persoon.
De afgelopen twee weken heb ik zoveel gelogen dat J vandersloot er een punt aan kan zuigen
Vooralsnog. Ik ga niet vreemd.. nee nee, mijn partner is een betrokkenne
Zonder in te gaan op de sleaze en dirt
Ik voel me zo goed! Ik lieg met een stalen gezicht tegen mijn beste vriend(in)
Met een keiharde pokerface tegen derden.
En niet over kleine dingetjes. Zeker twee relaties gaan dood als "het" uitlekt
Mijn beste vriend(in) zou me nooit meer willen zien
Maar het voelt zo spannend! Ik voel me erg zelfverzekerd
Mijn ego viert hoogtijden. Het is een trieste zaak, maar waarheid
Grenzeloos achterbaks en slecht lig ik s'avonds met een big smile in mijn bedje
You bitch.. denk ik dan![]()
Het is zo raar! Ik weet dat ik echt zeer slecht bezig ben
Maar het idee dat het zou kunnen uitlekken, of gewoon de overall situatie, ik de enige die alles weet
Ik voel me gewoon zo gelukkig en reloaded. Ik was altijd al een redelijke bitch voor omstanders. Een hard, fel, jammerlijk egoïstisch persoon. Een zeker narcisme lijkt de daad nu bij het woord te voegen.
Ik heb helemaal geen vraag ofzo maar ik MOET het kwijt!
Zielig trillend van de constante adrenaline schrijf ik dit na drie keer controleren de anonieme wereld in.
Wetend dat het anoniem blijft
Oops, jij was eerst.quote:
Nee ik voel echt niksquote:Op maandag 17 mei 2010 00:12 schreef omdat_appel het volgende:
En je geweten dan? Voel je je echt helemaal niet schuldig? Dat zou voor mij shocking zijn en een legitieme om reden nooit meer contact te hebben met de mensheid.
Als je Engels wilt spreken, zorg dan eerst dat je de taal machtig bent anders komt het zo knullig over.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:34 schreef Ilse1990 het volgende:
Het sleaze en dirt vertel ik jullie karma-chickies wel als het uitkomt ( probleby not )
Alles komt uit. Is het niet nu, is het over een aantal jaar. Komt het niet uit, overkomt jou waarschijnlijk precies hetzelfde, maar dan wat erger.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:34 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Nee ik voel echt niksEcht helemaal niks van dat!
Dat maakt het zo leuk en spannend denk ik.
Het sleaze en dirt vertel ik jullie karma-chickies wel als het uitkomt ( probleby not )
Het is te specifiek om anoniem te zijn. En als ik nu een heel verhaal lul waarom, dan wordt iedereen toch nieuwsgieriger.
Bekijk het van deze kant: Is het leuker als ik het nu gelukkig vertel? Of straks als ik helemaal kapot ben snikkend achter mijn PC mijn belofte nakom aan FOK.nl.
Ik denk trouwens niet dat het uitkomt hrr.
Het is een keuze die je zelf maakt.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:34 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Het is te specifiek om anoniem te zijn. En als ik nu een heel verhaal lul waarom, dan wordt iedereen toch nieuwsgieriger.
Bekijk het van deze kant: Is het leuker als ik het nu gelukkig vertel? Of straks als ik helemaal kapot ben snikkend achter mijn PC mijn belofte nakom aan FOK.nl.
Ik denk trouwens niet dat het uitkomt hrr.
Jij gelooft ook dat het niet uitkomt heaquote:
Misschien is het wel probablyquote:Op maandag 17 mei 2010 00:44 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Jij gelooft ook dat het niet uitkomt hea![]()
Ik heb trouwens geen idee meer hoe het nu is: probebly / problebly
Dan ga ik toch voor probebly
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychopathiequote:Op maandag 17 mei 2010 00:34 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Van mij mag je lekker wegblijven.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:53 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik ga nu slapen. Maar ik beloof plechtig dat ik jullie wat op de hoogte zal houden
Als ik er op langere termijn me echt beter bij voel, lijkt het me goed dat te delen
Trouwens, het is wel van hetzelfde kalber als vreemdgaan. Minstens hetzelfde niveau
Ik kom van de week nog wel even met een update
Voelt iig lekker om me verhaal kwijt te kunnen, das lastig aan liegen, je mond houden
ik kan niet wachten op je update, het is zo belangrijkquote:Op maandag 17 mei 2010 00:53 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik ga nu slapen. Maar ik beloof plechtig dat ik jullie wat op de hoogte zal houden
Als ik er op langere termijn me echt beter bij voel, lijkt het me goed dat te delen
Trouwens, het is wel van hetzelfde kalber als vreemdgaan. Minstens hetzelfde niveau
Ik kom van de week nog wel even met een update
Voelt iig lekker om me verhaal kwijt te kunnen, das lastig aan liegen, je mond houden
quote:Op maandag 17 mei 2010 01:10 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
ik kan niet wachten op je update, het is zo belangrijk![]()
Niet belangrijk. Wel boeiendquote:Op maandag 17 mei 2010 01:10 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
ik kan niet wachten op je update, het is zo belangrijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |