Jeroen is ziek in de kop. Alleen jammer dat dat nog niet is herkend en erkend.
Hij is een gevaar voor de maatschappij en zichzelf en moet behandeld worden.
Naast een gevangenisstraf voor het strafrechtelijke deel zou Jeroen ook TBS moeten krijgen om aan zijn psychische toestand te werken.
Jeroen komt van oorsprong ui Haarlem. Haarlem Noord, bomenbuurt om precies te zijn.
In het wijkje tussen Marnixstraat, Delftlaan, Stuyvesantstraat en de Zaanenlaan is hij opgegroeid.
Hij heeft van 1988 tot 1993 (dus van zijn 12de tot 16de, +/-1 jaar) op de Daaf Geluk school gezeten.
Dit is een SVO-LOM. Dus een school voor kinderen met Leer- en OpvoedingsMoeilijkheden.
Nu wil ik niet de leerlingen van een SVO-LOM school over een kam scheren, maar ik zie het in het specifieke geval van Jeroen, wel als indicatie dat er iets niet klopt in de kop.
Later heeft Jeroen bij MediaBrein in Hilversum gewerkt. Waarom haar daar weer weg is weet ik niet.
Voor wie een beeld wil hebben bij deze jongen:
http://s901.photobucket.c(...)ster/jeroen%20ineke/De laatste keer dat hij in Assen is gepakt (was te zien bij Undercover) was in Assen Oost. In een van de smalle straatjes rond de Vredeveldseweg. Vermoedelijk de Tulpenstraat (even kant, lage nummers).
De specifieke kleur van de voordeuren, de drempel en het hegje rond de voortuin en aan de overkant van de straat is de basis voor dit vermoede. Zie ook StreetView.
Tot zo ver mijn internet onderzoek.
NB: Bovenstaande informatie is een verzameling en verdere verwerking van info die reeds op internet te vinden is (eventueel gecombineerd met beelden op TV)