ja hequote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef teamlead het volgende:
hij nam op met de verkeerde naam
godsklere... wat een prutser
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:36 schreef henrydg het volgende:
Marcel wie? Er zat een vervelend piepje doorheen, heb ik een storing??
hallon met marcel roubos ik wil garag 4 leptobs bestelen nou groetjes marcel doei xxxquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef WcPot het volgende:
Zeggen ze ook altijd hij zag er niet uit als een crimineel. Wat denk je dan dat ze een zwart wit gestreept shirt aan hadden met een nummer er op
is niet zo lastig hoor. Dat soort bedrijven kopen standaard op rekeningquote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ATTENTIE
HOE DOET HIJ DIT ZONDER TE BETALEN????
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ATTENTIE
He kut. Wie is nou die marcel, roubos ofzo?quote:
is normaal in het bedrijfsleven betalen op rekening:)quote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ATTENTIE
Hij had onlangs wel een aflevering over een marktplaats-oplichterquote:
Of oranje, met 671-167 of 617-671quote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef WcPot het volgende:
Zeggen ze ook altijd hij zag er niet uit als een crimineel. Wat denk je dan dat ze een zwart wit gestreept shirt aan hadden met een nummer er op
Hij komt me wel bekend voor jaquote:Op zondag 16 mei 2010 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
huh, die gast is volgens mij een hardcore DJdie koerier
Hij steelt ze van de crimineelquote:Op zondag 16 mei 2010 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dus hij koopt de laptops en laat boeken bezorgen terwijl hij de laptops wel heeft WTF
Dan is deze uitzending zinloos, Gerda weet waar het is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |