Ik denk dat je te veel op de tutjes hebt gelet wat betreft 'vrouwelijk gedrag'.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nouja, ik ben soms gewoon extreem irritant, qua betweter, snob, stemmingswisselingen. En ik ben echt niet zo vrouwelijk hoor, iig geen tutje en kan niet over gevoelens praten, dus ach. Er zijn vast mensen die erop vallen, maar ik vind het wel een afknapper bij mezelf
Heb dezelfde dingen.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nouja, ik ben soms gewoon extreem irritant, qua betweter, snob, stemmingswisselingen. En ik ben echt niet zo vrouwelijk hoor, iig geen tutje en kan niet over gevoelens praten, dus ach. Er zijn vast mensen die erop vallen, maar ik vind het wel een afknapper bij mezelf
Nee, je eet niet genoeg.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:25 schreef J0ttem het volgende:
Lichamelijk:
- Ben nogal dun gebouwd (snelle stofwisseling ~_~)
- Ziet er jong uit voor mijn leeftijd
Ha, jij kan niet anders dan mijn ex zijn!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik eet in de middag met gemak minimaal acht boterhammen met kaas. Ook eet ik redelijk veel in de ochtend (als ik dan wakker ben) en in de avond en hou ik ook regelmatig van tussendoortjes (patat, broodjes hoddog, ijs, etc).quote:
Ik deel jou probleem.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:06 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ik eet in de middag met gemak minimaal acht boterhammen met kaas. Ook eet ik redelijk veel in de ochtend (als ik dan wakker ben) en in de avond en hou ik ook regelmatig van tussendoortjes (patat, broodjes hoddog, ijs, etc).
Toch ben ik 1.92 en weeg ik 60 kilo. Eet ik nu te weinig?
Ja, natuurlijk. Als je niet te weinig at zou je meer wegen. Ik ben ook 56kg bij 1.92m geweest, ben nu zo'n 5cm groter en 35kg zwaarder.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:06 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ik eet in de middag met gemak minimaal acht boterhammen met kaas. Ook eet ik redelijk veel in de ochtend (als ik dan wakker ben) en in de avond en hou ik ook regelmatig van tussendoortjes (patat, broodjes hoddog, ijs, etc).
Toch ben ik 1.92 en weeg ik 60 kilo. Eet ik nu te weinig?
Nahh denk het nietquote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ha, jij kan niet anders dan mijn ex zijn!![]()
OT:
mijn probleem is dat ik te idealistisch ben en doorzettingsvermogen heb.
Ik ben fan!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef VeerEli het volgende:
Ok, een paar flinke afknappers voor een hoop zullen zijn:
Ik kan boeren als een vent en vind dit ook fijn om te doen als ik moet.
Ik vind het leuk/interessant om soms over gore dingen te praten zoals schijten en ruften of kots.
Ik ben onwijs open, kan soms een pluspunt zijn, soms een minpunt om bijv. bovenstaande 'afknapper'
Ik rook, blow soms, en hou ervan om me op een verjaardagsfeestje van een vriend/vriendin helemaal lens te zuipen.
Heb een vrij grof taalgebruik. Hoewel ik dit ook voor me kan houden bij bijv. me schoonouders of werkgevers![]()
Oh en ik vind het grappig om mijn vriend te etteren door een scheetje in mijn hand te laten en die dan in zijn gezicht te gooien.
Nou, dat was het denk ik wel zo'n beetje
Je bent ook niet toevallig mijn ex?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:20 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nahh denk het niet
Maar wat ik wilde zeggen: ik weet zelf wel beter of mijn trekjes typisch vrouwelijk zijn of niet :p Misschien zijn de eigenschappen het wel, maar ben meer een jongens-meisje dan een meisje-meisje. Loop ook echt 2 jaar achter op leeftijdsgenoten, of eigenlijk ben ik nog steeds 15 ipv 20
Ik ben Theo niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:41 schreef gnilrednoz het volgende:
En hoe is t verder, een relatie met Theo Janssen?
ik screen mijn mannen altijd op: anti voetbalquote:Op maandag 17 mei 2010 16:41 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
En hoe is t verder, een relatie met Theo Janssen?
Oke, dan gooi ik voortaan nog een extra kilo bakvet bij al mijn eten om te zien of dat wel aanslaat.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:16 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Als je niet te weinig at zou je meer wegen. Ik ben ook 56kg bij 1.92m geweest, ben nu zo'n 5cm groter en 35kg zwaarder.
Ik haat voetbal.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik screen mijn mannen altijd op: anti voetbal
Nee, maar ik heb wel zoveel euro op mijn bankrekening staan.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel zoveel euro op mijn bankrekening staan.
Oke oke.quote:
Wat jij wil, maar je krijgt het pas te zien op onze huewlijksnachtquote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als het de dikte is dan doe ik het ervoor
Ik weeg ook niet zo veel (65kg ofzo bij 178cm, met een vetpercentage van 14-15%)quote:Op maandag 17 mei 2010 15:16 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Als je niet te weinig at zou je meer wegen. Ik ben ook 56kg bij 1.92m geweest, ben nu zo'n 5cm groter en 35kg zwaarder.
Sorry hoor, maar als je zoveel verbeterpunten ziet dan ben je óf te kritisch, of ga er in godsnaam es wat aan doen. Lijkt me onmogelijk gelukkig te zijn in het leven op deze wijze.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef Kieswiel het volgende:
Ik ben:
- overgevoelig
- jaloers
- onzeker
- niet erg sociaal
- lui
- ambitieloos
- een verstokte roker
- te dik
- slordig
- niet erg slim
Iets aan doen? daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je zoveel verbeterpunten ziet dan ben je óf te kritisch, of ga er in godsnaam es wat aan doen. Lijkt me onmogelijk gelukkig te zijn in het leven op deze wijze.
ok ik ben benieuwd danquote:Op maandag 17 mei 2010 17:57 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Wat jij wil, maar je krijgt het pas te zien op onze huewlijksnacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |