Oke, dan gooi ik voortaan nog een extra kilo bakvet bij al mijn eten om te zien of dat wel aanslaat.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:16 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Als je niet te weinig at zou je meer wegen. Ik ben ook 56kg bij 1.92m geweest, ben nu zo'n 5cm groter en 35kg zwaarder.
Ik haat voetbal.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik screen mijn mannen altijd op: anti voetbal
Nee, maar ik heb wel zoveel euro op mijn bankrekening staan.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel zoveel euro op mijn bankrekening staan.
Oke oke.quote:
Wat jij wil, maar je krijgt het pas te zien op onze huewlijksnachtquote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als het de dikte is dan doe ik het ervoor
Ik weeg ook niet zo veel (65kg ofzo bij 178cm, met een vetpercentage van 14-15%)quote:Op maandag 17 mei 2010 15:16 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Als je niet te weinig at zou je meer wegen. Ik ben ook 56kg bij 1.92m geweest, ben nu zo'n 5cm groter en 35kg zwaarder.
Sorry hoor, maar als je zoveel verbeterpunten ziet dan ben je óf te kritisch, of ga er in godsnaam es wat aan doen. Lijkt me onmogelijk gelukkig te zijn in het leven op deze wijze.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef Kieswiel het volgende:
Ik ben:
- overgevoelig
- jaloers
- onzeker
- niet erg sociaal
- lui
- ambitieloos
- een verstokte roker
- te dik
- slordig
- niet erg slim
Iets aan doen? daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je zoveel verbeterpunten ziet dan ben je óf te kritisch, of ga er in godsnaam es wat aan doen. Lijkt me onmogelijk gelukkig te zijn in het leven op deze wijze.
ok ik ben benieuwd danquote:Op maandag 17 mei 2010 17:57 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Wat jij wil, maar je krijgt het pas te zien op onze huewlijksnacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |