Vaste prik, half 7.quote:
Laptop met mat schermquote:Op zondag 16 mei 2010 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan buiten nooit iets van mijn laptop scherm zien
En ik heb ook geen draadloos internet
Laten we dat nog even geheim houdenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:56 schreef no1uknow het volgende:
Waar gaat alberto het vanavond over hebben?
Zijn geen regels voor dacht ikquote:Op zondag 16 mei 2010 18:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Dan haal ik Ensaf maar weer uit de OP
Een scherm zondag glimmende laag, zoals de meeste gewone TFT schermen hebben. Laptops hebben meestal wel een glimmende laag op het scherm.quote:
quote:
quote:
Kan je zelf ook schatquote:Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Streamt er iemand?
PiRANiA? Kun jij mij even bij de slowchatters zetten? Bedankt.
Ik ben er vanavond weer eens bij, ben nu eerst wel even afwezig... School enzovoorts!
Ik had je er al bij gezet.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Streamt er iemand?
PiRANiA? Kun jij mij even bij de slowchatters zetten? Bedankt.
Ik ben er vanavond weer eens bij, ben nu eerst wel even afwezig... School enzovoorts!
Hiep hiep hoera!quote:Op zondag 16 mei 2010 18:51 schreef xxiessiexx het volgende:
@Ensaf: Ik had ineens een goeie bui en je staat nu in de OP
Lang niet gezien.quote:
Bizar hequote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef TheKC het volgende:
[..]
Daar is hij wel weer, voor het eerst in weken![]()
Hmmm, misschien zelf maar eens mee bezig gaan. Het nadeel is dat ik in UPC gebied woon, en ik daar geen gebruik kan maken van een digitaal signaal dus (alleen UPC decoders kunnen gebruik maken van digitaal). Stream jij eigenlijk analoog of digitaal signaal door?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:58 schreef BlackLining het volgende:
Dat is XBMC, PVR2 branch met dus PVR (=TV) integratie. Als TV server draait er op zolder MediaPortal TV Service 2.0 RC2 geloof ik. Bijzonder stabiel is het allemaal niet, maar als het werkt is het
We hoeven geen topics meer te openen dusquote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef TheKC het volgende:
[..]
Daar is hij wel weer, voor het eerst in weken![]()
Misschien nog éénquote:Op zondag 16 mei 2010 19:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We hoeven geen topics meer te openen dus
Peter is schlecht.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef Broder het volgende:
Waarom geen Peter vanavond of wisselt dit zich om elke week?
Peter is alleen maar opvulling terwijl Alberto zijn opnames filmtquote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef Broder het volgende:
Als ik daar aan denk kijk ik vrolijker naar Peterquote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Peter is alleen maar opvulling terwijl Alberto zijn opnames filmt
Kan makkelijk met deze topprogrammeringquote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik wil vanavond wel m'n 10.000ste post maken. Het moet makkelijk kunnen
Paar weken Peter, paar weken alberto en soms een paar weken Johnquote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef Broder het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als ik daar aan denk kijk ik vrolijker naar Peter
Beetje doorposten dan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik wil vanavond wel m'n 10.000ste post maken. Het moet makkelijk kunnen
Pfff.. Alberto kan gemakkelijk alle drie de programma's op zich nemenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Paar weken Peter, paar weken alberto en soms een paar weken John
Prutserquote:Op zondag 16 mei 2010 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beetje doorposten dan.
Ik heb al 100+ posts gezet sinds vandaag en ik ben bezig sinds 17:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |