Ik ben gestopt met sporten wegens zeer druk met stage en schoolquote:
Heerlijk weer om rond te cruisen. Helaas geen cameraploeg gezien.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
|Hier schijnt de zon nog en is de lucht nagenoeg blauw
Oneerlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
|Hier schijnt de zon nog en is de lucht nagenoeg blauw
quote:
Ach je bent FOK!ker dan mag je geen leven hebbenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met sporten wegens zeer druk met stage en school
Trouwens ook gestopt met sociale activiteiten doordeweeks
Het is toch heerlijk als het regent en je zit binnen achter je computer?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oneerlijk.
[..]
![]()
[..]
Ach je bent FOK!ker dan mag je geen leven hebben
Nee want als het droog was had ik naar buiten gegaan en dat kan nu niet. Nu moet ik me verplicht als FOK!ker gedragenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is toch heerlijk als het regent en je zit binnen achter je computer?
Ja ik heb geen leven, maar over 7 weken vakantie
Buiten kun je geen SBS6 kijkenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee want als het droog was had ik naar buiten gegaan en dat kan nu niet. Nu moet ik me verplicht als FOK!ker gedragen
Moet je zelf doen.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:48 schreef Ensaf het volgende:
Wie moet ik omkopen om mijn plaatje ind e OP te krijgen?
Heerlijk. TV server op zolder, en dan via WiFi overal in huis TV kunnen kijken op TV/pc/laptop/netbook/telefoonquote:
Moet je eerst tenminste 3 avonden actief meekijkenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:48 schreef Ensaf het volgende:
Wie moet ik omkopen om mijn plaatje ind e OP te krijgen?
Ik kan buiten nooit iets van mijn laptop scherm zienquote:Op zondag 16 mei 2010 18:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heerlijk. TV server op zolder, en dan via WiFi overal in huis TV kunnen kijken op TV/pc/laptop/netbook/telefoon
Ik zit nog lekker buiten. Netbook erbij voor TV, op laptop Fok!ken.
Oh is dat zo?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je eerst tenminste 3 avonden actief meekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |