En voor de rest van ons leven zijn we er dan vanafquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt. Ben zelf al twee keer gezakt met het gevoel dat ik het juist wel gehaald had, en een keer redelijk terecht. Zoals meesten in dit topic zeiden, niet opgeven! Had het vorige week er ook mee gehad, nog steeds eigenlijkMaar ik heb er nu zoveel geld in gepompt waar ik zoveel andere dingen mee kon doen dat het nu niet waard zou zijn om op te geven! Hang on!
Je instructeur zit je gewoon te versieren omdat je blijkbaar een mooie meid bentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha ach,mijn instructeur is ook een hele leuke gozerEn mijn leeftijd speelt daarin ook een grote rol.Aangezien hij zelf 29 is,scheelt dat met mij niet zo heel veel.In elk geval anders dan met leerlingen van 18.
Ik heb vanaf nu nog 9 blokken,dus nog even de tijd om alle puntjes op de i te zetten![]()
En proberen om iets minder over oneerbare dingen te praten![]()
[..]
Ik vind het nu ook al een geweldige dag!!21 juni is prachtig,dat is zon,autorijden en slagen!
Jeej Purdey! Wat leuk! Ik hoop dat je in 1x slaagt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:51 schreef Purdey het volgende:
Fuck,ik heb gewoon een datum![]()
[...]
En D-day issss: 21 juni om 11.40
[...]
Ik ben zo extreem,walgelijk gelukkig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het vooral komt omdat hij een alleen een microfoon heeftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef Jac0bus het volgende:
Nu op de motor heb ik ook een toffe gast, alleen daar praat je minder mee omdat je allebei op een eigen motor rijdt en alleen hij een microfoontje heeft, niet ik![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef Jac0bus het volgende:
Je instructeur zit je gewoon te versieren omdat je blijkbaar een mooie meid bent![]()
Ik kon het ook goed vinden met mijn instructrice, maar het ging altijd over serieuze dingen met haar. Komt omdat zij vrouw was en het leeftijdsverschil zo'n 40 jaar is. Toch hadden we het er over waar haar leerlingen het gemiddeld over hadden en ze zei dat sommige van haar leerlingen hun hele hart bij haar leeggooiden en haar soms belden omdat ze problemen thuis hadden![]()
Nu op de motor heb ik ook een toffe gast, alleen daar praat je minder mee omdat je allebei op een eigen motor rijdt en alleen hij een microfoontje heeft, niet ik
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Jeej Purdey! Wat leuk! Ik hoop dat je in 1x slaagt!
Jaaa,ik hoop het ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk dat het vooral komt omdat hij een alleen een microfoon heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Dankjwel! Ik zijt ook benieuwdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Opperprutser het volgende:
Goed gedaan Purdey! Moet goed onthouden dat je dan afrijdt, ben zwaar benieuwd!
Ik mag morgen eindelijk mn pasje afhalen, t wordt eens tijd zeg. Vorige week maandag afgereden![]()
PS: Mag ik ook in de OP? (10 mei)
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weet hetTeminste,van het versieren weet ik.Hij doet het niet letterlijk,aangezien hij in z'n rol van instr. wil blijven (Hoe profesioneel!) maar het zijn van die fijne subtiele hints tussendoor.Of iets minder subtiel,zoals twee weken geleden.Gewoon op een kruispunt waar ik stond te wachten: 'Gaan we het nog doen?' Ik dacht even dat hij op iets anders doelde,maar hij bleek het over het kruispunt te hebben.Waarop hij begon te lachen en zei 'Ik bedoelde het kruispunt,dat andere is voor mij allang geen vraag meer
'
Ik denk dat een oudere,vrouwelijk instructrice iets moederlijks uitstraalt? En dat daarom iedereen zn hart uitstort? Ik begrijp het wel hoor.Je ziet het hier niet veel,vrouwelijke instructrices.Meestal bij rijscholen voor moslim meisjes.Ik begrijp heel goed waarom die niet bij mijn rijschool mogen rijden met die hitsige instructeurs![]()
Wat raar trouwens,hoe maak jij dan aan hem iets duidelijk? Als je iets wilt vragen?
[..]
Jaaa,ik hoop het ook!
Iets moeders niet echt. Het is gewoon mijn instructrice en niet meer dan dat. Vooral bij mij niet iets moeders omdat ze al zo oud is. Maar als ze 29 was geweest dan had ik het ook niet als m'n moeder gezien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad een beetje stom dat ik hem niks kan vragen. Hij vertelde me soms dat er leerlingen hele verhalen vertelden in die helm van ze in de gedachte dat zij ook een microfoontje in de helm hadden. En dan vroegen ze aan het einde: waarom zei je niks terug? Omdat je helemaal geen microfoontje hebt![]()
Als ik hem niet goed versta(als hij zegt links/rechts en ik hoor het niet) dan wijs ik met mijn hand naar links of rechts(wat ik denk waar we heenga) en dan zegt hij meteen naar links ja. Verder is het prima te doen, hij legt ook meteen uit als je iets fout doet, ik knik altijd meteen ja als hij iets zegt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Wat niet van autorijden?quote:
Je kan hem niet halen , je kan natuurlijk wel je vrijstellingen verdienenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:58 schreef jacobras het volgende:
Spannend, spannend, spannend! Morgenochtend 8:55 in Emmeloord TussenTijdse Toets... Wordt iets voor 8 opgehaald, eerst nog even lessen
. Als ik gewoon normaal doe kan ik 'm best makkelijk halen, maar met hetzelfde gemak kan ik 't ook helemaal verprutsen
.
Ook goed, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je kan hem niet halen , je kan natuurlijk wel je vrijstellingen verdienen
Truste en succes, vriendelijk examinator scheelt heel veelquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef jacobras het volgende:
[..]
Ook goed, dat bedoelde ik eigenlijk. Hoop dat ik een beetje een vriendelijke examinator krijg. Maar goed, ik ga nu maar 'ns richting bed
![]()
.
Diabetes. Binnen de 10 jaar na ontdekking hoeft het niet van het CBR, maar omdat ik op de Eigen Verklaring weer had ingevuld dat ik wel behandeld ben door een oogarts moet ik het nu dus weer welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:39 schreef Kimpossible het volgende:
Wel fijn dat je nu plusminus weet waar je aan toe bent! Waarom moest je je ogen ook al weer laten keuren, ik heb dat gemist geloof ik? Sorry!
Dankjewel Joosterd! Ben er erg blij meequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:55 schreef Joosterd het volgende:
Purdey gefeliciteerd met je datum prikken![]()
Gewoon zelfverzekerd overkomen bij de examinator en hem geen hartverzakkingen geven![]()
Ik hoop dat je het haalt en de rest natuurlijk ook veel succes
Het geeft wel rust,en anderzijds weer spanning.Gek idee dat eerst niks mogelijk was,en dat ik gister ineens een datum mocht prikken.Ik had uitgerekend dat ik tot 21 juni nog 10 blokken kon rijden,en dat ik vanaf de 21e juni een datum wilde hebben.Het lijkt alsof het zo heeft moeten zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Kimpossible het volgende:
Purdey! Fijn he, zo'n datum. Ik ben er ook heel blij mee 15 juni, heb echt het gevoel dat het rust geeft en gek genoeg ook dat ik het kán. Ik ben zó toe aan die nieuwe fase; zelf rijden, zelfstandig overal heen kunnen waar ik heen wil gaan..
Op je praktijkexamen word er van je verlangd dat je mee kan gaan in het verkeer, dus tegelijk met je voorganger optrekken en niet pas gaan optrekken als de voorganger al aan de overkant is, bij wijze vanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef twiFight het volgende:
Het hele "kijken maar niet handelen" komt me bekend voor. Ik heb het vooral met verkeersborden. Dan zie ik een voorrangsbord of een snelheidsbord en neem ik het waar, en toch denk ik bij het volgende kruispunt "oh shit hij komt van rechts, ik moet remmen" en snelheid doe ik vaker fout dan goed.
Ik denk echt serieus dat ik een keer in wil halen en in de dode hoek kijk en WEL een auto zie maar dan uit automatisme alsnog in ga halen. Ik kijk wel maar doe er vaak niks mee. Eigenlijk heel triest.
Vraagje:
wat doen jullie bij het wegrijden bij een stoplicht? Vroeger wachtte ik altijd tot de auto voor me wegreed en liet ik dan de koppeling opkomen. Aangezien dat bij mij nogal NIET soepel gaat rij ik dan traag weg waardoor het niet zo soepel doorrijdt allemaal. Nu laat ik de koppeling al eerder opkomen waardoor ik sneller achter mijn voorganger aan ga. Werkt heel goed, maar ja als de auto voor mij afslaat moet ik wel in de rem. Wat zouden jullie doen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dankjewel Joosterd! Ben er erg blij meeIk moet er vooral voor zorgen dat ik niet met de examaninator in discussie ga tijdens de rit
![]()
Ben je ieder geval weer een ervaring rijker en weet je ongeveer hoe het gaat bij het examen en wat je kan gaan vebeteren. En gefeliciteerd met je vrijstellingen schieelt alweer bij het praktijk examen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:32 schreef jacobras het volgende:
Net terug van tussentijdse toets...
Eerst kennismaken met die gast van CBR. Aardige kerel, scheelt dus weer. Lopen naar auto, opeens vraagt ie of ik nummerbord van blauwe Peugeot kan voorlezen (veeeel verder dan wat ik bij m'n instructeur moest voorlezen). Ik lees 'm voor, "Nee, dat klopt niet!"
. Mocht stukje naar voren lopen, ik weer goed kijken, en las precies hetzelfde op. "Ja, nu klopt het wel". Hij verstond me verkeerd, misschien handig dat ik het volgende keer oplees in plaats van opmompel
.
Op snelweg kwam ik na invoegen achter vrachtwagen. Wilde inhalen, maar kwam sliert auto's van links dus kon niet. Ik liep op vrachtwagen in, volgafstand was veel te kort.![]()
Parkeren bij carpoolgebeuren. Hier en daar lege vakken, achteraan 7 lege vakken. Twijfel. Mikte op zo'n leeg vak aan de rechterkant, maar vergat eerst naar links voor te sorteren. Kwam gigantisch scheef uit, heb 't gecorrigeerd en toen kwam ik recht. Die verrichting was onvoldoende
.
Daarna over industrieterrein. Weg waar ik op zat liep rechtdoor en er kwam een weg van rechts (was een T-splitsing). Ik zie auto aankomen. Ik rem niet. Examinator grijpt in en gaat VOLAAN op de rem
. Ik dacht echt dat ik het toen verkloot had
.
Daarna ging het gelukkig stukken beter, moest nog keeropdracht doen die ik goed deed. Terug bij CBR: vrijstelling voor verrichtingen gekregen!
![]()
![]()
Bedankt, inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:54 schreef Joosterd het volgende:
Ben je ieder geval weer een ervaring rijker en weet je ongeveer hoe het gaat bij het examen en wat je kan gaan vebeteren. En gefeliciteerd met je vrijstellingen schieelt alweer bij het praktijk examen.
Succesquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef jacobras het volgende:
Overigens vergat ik nog te melden dat ik vanochtend tijdens mijn rijles precies dezelfde ingreep had, maar dan ergens anders. Kwam een auto van rechts, ik zag 'm en weet dat hij voorrang heeft. Toch snap ik niet waarom ik dan evengoed doorrij.
Maar goed, nu weer fijn verder werken aan mijn nieuwe Youtube video, daarin bespeel ik 5 verschillende instrumenten in 7 video's die ik ga samenvoegenOp de digitale piano, dat wel
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:32 schreef jacobras het volgende:
Net terug van tussentijdse toets...
Eerst kennismaken met die gast van CBR. Aardige kerel, scheelt dus weer. Lopen naar auto, opeens vraagt ie of ik nummerbord van blauwe Peugeot kan voorlezen (veeeel verder dan wat ik bij m'n instructeur moest voorlezen). Ik lees 'm voor, "Nee, dat klopt niet!"
. Mocht stukje naar voren lopen, ik weer goed kijken, en las precies hetzelfde op. "Ja, nu klopt het wel". Hij verstond me verkeerd, misschien handig dat ik het volgende keer oplees in plaats van opmompel
.
Op snelweg kwam ik na invoegen achter vrachtwagen. Wilde inhalen, maar kwam sliert auto's van links dus kon niet. Ik liep op vrachtwagen in, volgafstand was veel te kort.![]()
Parkeren bij carpoolgebeuren. Hier en daar lege vakken, achteraan 7 lege vakken. Twijfel. Mikte op zo'n leeg vak aan de rechterkant, maar vergat eerst naar links voor te sorteren. Kwam gigantisch scheef uit, heb 't gecorrigeerd en toen kwam ik recht. Die verrichting was onvoldoende
.
Daarna over industrieterrein. Weg waar ik op zat liep rechtdoor en er kwam een weg van rechts (was een T-splitsing). Ik zie auto aankomen. Ik rem niet. Examinator grijpt in en gaat VOLAAN op de rem
. Ik dacht echt dat ik het toen verkloot had
.
Daarna ging het gelukkig stukken beter, moest nog keeropdracht doen die ik goed deed. Terug bij CBR: vrijstelling voor verrichtingen gekregen!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |