jaa ik zag em van de week op tv vond em erg goedquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:11 schreef timmmmm het volgende:
Waar is iedereen? Kom ik eens een keertje posten, is er niemand. Het valt wel op.
niet in de SCquote:Op zondag 16 mei 2010 17:11 schreef timmmmm het volgende:
Waar is iedereen? Kom ik eens een keertje posten, is er niemand. Het valt wel op.
ah bah, asperges...quote:Op zondag 16 mei 2010 17:31 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Uitslapen, schoonmaken en nu bij mn ouders eten
Asperge taartje in filodeeg
Heh jammer, dacht eindelijk een medestander te hebbenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lust wel pizza. Maar niet met pepperoni of ananas.
Ik was in slaap gevallen met de telefoon die op mij lag, want ik was een smsje aan het lezen volgens mij, maar toen ik wakker werd kon ik hem nergens meer vinden.quote:
Slimquote:Op zondag 16 mei 2010 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen met de telefoon die op mij lag, want ik was een smsje aan het lezen volgens mij, maar toen ik wakker werd kon ik hem nergens meer vinden.
Waarom krijg jij patat op een frietdag? Mensen die frietdagen hebben verdienen geen patat. Patat is voor patatdagen.quote:
ik nuanceer een beetje, ik had ook friet op patatdag kunnen zeggen, hou ik iedereen tevreequote:Op zondag 16 mei 2010 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom krijg jij patat op een frietdag? Mensen die frietdagen hebben verdienen geen patat. Patat is voor patatdagen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom krijg jij patat op een frietdag? Mensen die frietdagen hebben verdienen geen patat. Patat is voor patatdagen.
smakelijkquote:
Maar dat kan wel het begin van een gesprek zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef SuperwormJim het volgende:
SC is géén twitter. Het is niet de bedoeling om iedere keer te posten wat je nu weer aan het doen bent/gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |