jaa ik zag em van de week op tv vond em erg goedquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:11 schreef timmmmm het volgende:
Waar is iedereen? Kom ik eens een keertje posten, is er niemand. Het valt wel op.
niet in de SCquote:Op zondag 16 mei 2010 17:11 schreef timmmmm het volgende:
Waar is iedereen? Kom ik eens een keertje posten, is er niemand. Het valt wel op.
ah bah, asperges...quote:Op zondag 16 mei 2010 17:31 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Uitslapen, schoonmaken en nu bij mn ouders eten
Asperge taartje in filodeeg
Heh jammer, dacht eindelijk een medestander te hebbenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lust wel pizza. Maar niet met pepperoni of ananas.
Ik was in slaap gevallen met de telefoon die op mij lag, want ik was een smsje aan het lezen volgens mij, maar toen ik wakker werd kon ik hem nergens meer vinden.quote:
Slimquote:Op zondag 16 mei 2010 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen met de telefoon die op mij lag, want ik was een smsje aan het lezen volgens mij, maar toen ik wakker werd kon ik hem nergens meer vinden.
Waarom krijg jij patat op een frietdag? Mensen die frietdagen hebben verdienen geen patat. Patat is voor patatdagen.quote:
ik nuanceer een beetje, ik had ook friet op patatdag kunnen zeggen, hou ik iedereen tevreequote:Op zondag 16 mei 2010 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom krijg jij patat op een frietdag? Mensen die frietdagen hebben verdienen geen patat. Patat is voor patatdagen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom krijg jij patat op een frietdag? Mensen die frietdagen hebben verdienen geen patat. Patat is voor patatdagen.
smakelijkquote:
Maar dat kan wel het begin van een gesprek zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef SuperwormJim het volgende:
SC is géén twitter. Het is niet de bedoeling om iedere keer te posten wat je nu weer aan het doen bent/gaat doen.
Hoiquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef SuperwormJim het volgende:
SC is géén twitter. Het is niet de bedoeling om iedere keer te posten wat je nu weer aan het doen bent/gaat doen.
Mijn mededeling is dat in ieder geval niet. Het is enkel een mededeling, meer niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat kan wel het begin van een gesprek zijn
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn mededeling is dat in ieder geval niet. Het is enkel een mededeling, meer niet.
Gelukkig geef jij altijd wel het goede voorbeeld als crew zijndequote:
Maar een mededeling kan je ook twitterenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn mededeling is dat in ieder geval niet. Het is enkel een mededeling, meer niet.
Ik kan wel lekkere pizza's maken ja...quote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef Sistyria het volgende:
Volgende keer zelf maken? (of word ie dan nog erger? hehe)
Zo ben ik.quote:
Waarom doe je dat dan nietquote:Op zondag 16 mei 2010 19:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan wel lekkere pizza's maken ja...![]()
En vaak nog goedkoper ookquote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet
Is toch veel beter dan die diepvries shit.
Ik ga altijd bij FOK!kers op bezoek met mijn laptop. Gaan we samen zitten FOK!ken. Gezellig toch.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Maar serieus, het is echt reteirritant. Vooral bij van die incrowdmeets tussen twee users, die dan samen gaan FOK!ken om precies te vertellen wie wat doet. Daar krijg ik echt wurgneigingen van.
Inderdaad!quote:
Wij moeten ook een keer samen gaan FOK!kenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga altijd bij FOK!kers op bezoek met mijn laptop. Gaan we samen zitten FOK!ken. Gezellig toch.
En dan allemaal in dezelfde topics gaan posten.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij moeten ook een keer samen gaan FOK!ken
Geil hequote:Op zondag 16 mei 2010 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Kekke topicwaarschuwing
Ik vind dat sowieso echt een briljante functie.
Ja, maar diepries is zóveel makkelijker op een luie zondag.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet
Is toch veel beter dan die diepvries shit.
Ik vind het echt jammer dat ik dat nooit hoef te gebruikenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geil he![]()
Sommigen snappen gewoon het principe van een SC niet
Zelf maken is nou ook niet echt veel moeite.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, maar diepries is zóveel makkelijker op een luie zondag.
Wel als je lui bent.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelf maken is nou ook niet echt veel moeite.
De NSB functie knopquote:Op zondag 16 mei 2010 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Kekke topicwaarschuwing
Ik vind dat sowieso echt een briljante functie.
Vooralsnog ben ik dan weer zwart oranje. Misschien kan ik voor die tijd een ander forum versterken. En misschien komt Wilders aan de macht, dan houden ze VKZ vast open tot de volgende maand, wanneer het kabinet weer valtquote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef Myraela het volgende:
Timmmmm, wat nou als VKZ weg is, ben jij dan geen mod meer?
Precies, neem wraps als pizzabodem, dan hoeft een pizza ook niet echt lang in de ovenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelf maken is nou ook niet echt veel moeite.
Dat lijkt me dan weer niet zo lekker eigenlijk..quote:Op zondag 16 mei 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies, neem wraps als pizzabodem, dan hoeft een pizza ook niet echt lang in de oven
Dat is een topicreport, geen topicwaarschuwingquote:
Ik hoorde van de week dat AH kant en klare pizzabodems heeft die schiijnbaar erg goed te eten zijn... alleen nog even zelf beleggen met groenten / vlees / kaas, 10 minuten in de oven, en klaar.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies, neem wraps als pizzabodem, dan hoeft een pizza ook niet echt lang in de oven
Ow dat dingetje eronderquote:Op zondag 16 mei 2010 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is een topicreport, geen topicwaarschuwing
Hatelijke smiley ook![]()
![]()
![]()
Maar goed.
De topicwaarschuwing is het voordat je reageert dingetje.
Mja het is wel dun maar past goed in mijn "dieet"quote:Op zondag 16 mei 2010 20:03 schreef Myraela het volgende:
Dat lijkt me dan weer niet zo lekker eigenlijk..
Beetje saai, veel geslapen. Ben mn snothoofd nu wel zatquote:
Dat je neus vol zit hoef je hier niet te twitteren hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje saai, veel geslapen. Ben mn snothoofd nu wel zat
Hoop me volgende week een beetje beter te voelen want ik moet een feestje plannen
Snij anders een turks brood over de lengte en beleg die als pizza, ook er lekker!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja het is wel dun maar past goed in mijn "dieet"
Stuk gezonder dan zo'n dikke kleffe vette bodem
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Snij anders een turk bood over de lengte en beleg die als pizza, ook er lekker!
Dat is wel slim. Nu heb ik wel zin in pizza.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Snij anders een turks brood over de lengte en beleg die als pizza, ook er lekker!
Ik hoop het ook voor je... en je gipshandje? Nog veel last van?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Beetje saai, veel geslapen. Ben mn snothoofd nu wel zat
Hoop me volgende week een beetje beter te voelen want ik moet een feestje plannen
Ook handyquote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Snij anders een turks brood over de lengte en beleg die als pizza, ook er lekker!
ging wel beetje gewerkt effe bij mijn ouders geweest verder niet veel bijzonders gedaanquote:
goed bezigquote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef DeLuna het volgende:
Hallo hallo hallo, 3e in het klassement, ole ole ole. 3x zilver en 3x brons in totaal.
Goed bezig jij!!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef DeLuna het volgende:
Hallo hallo hallo, 3e in het klassement, ole ole ole. 3x zilver en 3x brons in totaal.
Goed bezig jij.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef DeLuna het volgende:
bart weer weg?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
* DevilsWhore eenzaam is
[..]
Goed bezig jij.
Over twee weken, dan hebben we Friese Sprint Kampioenschappen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij!!
Wanneer is je volgende wedstrijd?
Ja.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef DeLuna het volgende:
aah ja dan is het alleen zijn wel effe zuurquote:
quote:
Dankjewelquote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
* DevilsWhore eenzaam is
[..]
Goed bezig jij.
paars?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn nou leuke kleuren om de slaapkamer in te verven?
paars blauw en groenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn hele huis is al een paarsaanvalquote:
Als je maar geen rood doet.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
camouflageprint?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je maar geen rood doet.
Blauw en groen zijn altijd goede kleuren
Mijn slaapkamer is helemaal rood ongeveer.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je maar geen rood doet.
Blauw en groen zijn altijd goede kleuren
Rood is een opfokkleurquote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is helemaal rood ongeveer.
mijn muren zijn kaal en dat hou ik denk ik ook wel zoquote:Op zondag 16 mei 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn slaapkamer is wit
Met een grote japanse/chinese-achtige waaier aan de muur en op het plafond een zooitje glow in the dark sterren
toen ik bij mijn ouders woonde hadden vrienden van me graffitie en bandlogos op de muur gezetquote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn slaapkamer is babyroze en wit,, met paarse handen.
Ik heb allemaal toffe one-liners overalquote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik bij mijn ouders woonde hadden vrienden van me graffitie en bandlogos op de muur gezet
das wel vet jaquote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb allemaal toffe one-liners overalVooral veel van Angelspit.
Iknow. Mijn kamer is sowieso awesome.quote:
aah moet ik maar es een keer bekijken dacht ik zoquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iknow. Mijn kamer is sowieso awesome.
Ja of niet natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah moet ik maar es een keer bekijken dacht ik zo
hoezo zo erg is het nietquote:
Jij weet niet wat voor puinzooi m;n kamer meestal is.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoezo zo erg is het niet
afijn ik ga effe tv kieken en slapen
toedels fokkers
Zolang er geen maden liggen valt het meequote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Jij weet niet wat voor puinzooi m;n kamer meestal is.
Gelukkig nietquote:Op zondag 16 mei 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang er geen maden liggen valt het mee
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou mijn ex had dat dus... (niet voor niets een ex dus)
Sickquote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nasty!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt ieeeeeeeuwquote:
24. Hoezo?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt ieeeeeeeuw![]()
*rilling*
DW wanneer ben jij ook alweer jarig
juh keek al op hyves, had bart al gevraagd maar die reageerde nietquote:Op zondag 16 mei 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
24. Hoezo?
Had je ook in m;n profiel kunnen zien
Bart is de auto wegbrengen. Ik heb wel al cadeautjes van ;m gekregen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
juh keek al op hyves, had bart al gevraagd maar die reageerde niet
ga ik je een smsje sturen ofzo
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Bart is de auto wegbrengen. Ik heb wel al cadeautjes van ;m gekregen.
Misschien dat ik jou woensdag (toch?) ook een smsje stuur, als ik ;tn iet vergeet
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet gaan stemmen van m;n oom. Waar moet ik op stemmen?
Misschien kan je hier iets mee.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Groenlinks. Qua standpunten die ik belangrijk vind, ben ik het met ze eens, op 1 na. Naar de dingen waar ik niks mee heb, heb ik niet gekeken. Dat maakt mij niks uit.
Misschien wel. Ik weet nog niet. Ik heb nog even.quote:
De grote mensen (mét stemrecht) zijn aan het praten, scheetje, straks mag je weer meespelen.quote:
Wat ga jij dan stemmen, als je gaat stemmen?quote:
Ja, want het verschil tussen mij en iemand van 18 is ook heel erg groot natuurlijk. Laten we vmbo'ers die al 3 jaar zijn blijven zitten maar wel laten stemmen en een eerstejaars HBO'er niet. Paupergezeik.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De grote mensen (mét stemrecht) zijn aan het praten, scheetje, straks mag je weer meespelen.
Als VKZmod niet gaan stemmen zou verboden moeten worden. VVD of D66. VVD spreekt me meer aan, maar de dreiging van een PVV in het kabinet het meneer Teeven die al onze privacy af wil nemen, doen me twijfelen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ga jij dan stemmen, als je gaat stemmen?
Lees de PI, lieve schat, lees de PIquote:Op zondag 16 mei 2010 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want het verschil tussen mij en iemand van 18 is ook heel erg groot natuurlijk. Laten we vmbo'ers die al 3 jaar zijn blijven zitten maar wel laten stemmen en een eerstejaars HBO'er niet. Paupergezeik.
Dat was ook meer in zijn algemeenheid over het niet stemmen omdat ik geen 18 ben, dan jou post. Ik vind leeftijdsgrenzen met wel meerdere dingen gewoon belachelijk.quote:
Ach, je moet ergens de grens trekken hè? Jij bent er verstandig genoeg voor, maar een boel 17jarigen niet. Een boel 18jarigen ook niet, maar al minder dan 17jarigen. Waar moet de grens anders liggen?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was ook meer in zijn algemeenheid over het niet stemmen omdat ik geen 18 ben, dan jou post. Ik vind leeftijdsgrenzen met wel meerdere dingen gewoon belachelijk.
Ontwikkelingssamenwerking vind ik sowieso al crack, dat mag van mij best stopgezet worden. Ja oke, het is wel nodig, maar geef een boer een aardappel, en hij heeft die dag wat te eten, geef ;m een aardappelplant en hij heeft de rest van z;n leven te eten. Dat idee. Ze krijgen het geld wel, maar wat doen ze daarmee?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als VKZmod niet gaan stemmen zou verboden moeten worden. VVD of D66. VVD spreekt me meer aan, maar de dreiging van een PVV in het kabinet het meneer Teeven die al onze privacy af wil nemen, doen me twijfelen.
Ik ben er in ieder geval van overtuigt dat je met het linkse eerlijk zullen we alles delen de financiën niet op orde krijgen. Kijk, in goede tijden de armen mee laten delen en de welvaart kan ik me voorstellen, maar als het economisch slecht gaat, moet je het ondernemers niet nóg lastiger maken, wat links, en vooral zo links als SP of GL, maar al te graag doet.
Werknemer zijn is het makkelijkste wat er is, die zijn er sowieso, omdat er geen alternatief is. Ondernemer zijn of worden is veel gewaagder, omdat er veel meer op het spel staat. En o, zo belangrijk voor de economie.
Dan kan je wel voor de werknemers opkomen, maar in tijden van economisch zwaar weer zijn de ondernemers die het het zwaarst hebben.
Iedereen is verschillend, maar er moet een grens zijn. Er zijn genoeg die niet zo volwassen zijn op hun 18e, maar ook genoeg die het wel zijn op jongere leeftijd. Maar om nou aan persoonlijke selectie te doen? Dat wordt ;m niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was ook meer in zijn algemeenheid over het niet stemmen omdat ik geen 18 ben, dan jou post. Ik vind leeftijdsgrenzen met wel meerdere dingen gewoon belachelijk.
Dan liggen onze prioriteiten gewoon anders. Ik vind de economie op het moment belangrijker dan zorg of onderwijs. Want zorg en onderwijs staat of valt ook bij het geld wat ze daarvoor van de overheid krijgen. Dan moet dat geld er wel zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ontwikkelingssamenwerking vind ik sowieso al crack, dat mag van mij best stopgezet worden. Ja oke, het is wel nodig, maar geef een boer een aardappel, en hij heeft die dag wat te eten, geef ;m een aardappelplant en hij heeft de rest van z;n leven te eten. Dat idee. Ze krijgen het geld wel, maar wat doen ze daarmee?
Krijg de boel eerst binnenlands en binnen de EU weer op de rails, en dan kijken naar de rest van de wereld.
Maar qua zorg en onderwijs zijn ze goed bezig, IMO.
Wat voor bijbaan? Hangt er ook vanaf wat voor werk het is hequote:Op zondag 16 mei 2010 21:57 schreef Myraela het volgende:
Het is niet realiseerbaar om de grens te trekken op basis van kennis etc, maar toch kan ik mij er vaak over frustreren. Zelfde met een bijbaantje, ze vragen om studenten, maar doen er dan ook nog eens de voorwaarde van 18 jaar bij. Wat heeft dat voor nut? Wat ben ik minder dan mijn andere medestudenten die net wat maanden ouder zijn. Dat vind ik gewoon vervelend aan die leeftijdsgrenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |