jaa ik zag em van de week op tv vond em erg goedquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:11 schreef timmmmm het volgende:
Waar is iedereen? Kom ik eens een keertje posten, is er niemand. Het valt wel op.
niet in de SCquote:Op zondag 16 mei 2010 17:11 schreef timmmmm het volgende:
Waar is iedereen? Kom ik eens een keertje posten, is er niemand. Het valt wel op.
ah bah, asperges...quote:Op zondag 16 mei 2010 17:31 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Uitslapen, schoonmaken en nu bij mn ouders eten
Asperge taartje in filodeeg
Heh jammer, dacht eindelijk een medestander te hebbenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lust wel pizza. Maar niet met pepperoni of ananas.
Ik was in slaap gevallen met de telefoon die op mij lag, want ik was een smsje aan het lezen volgens mij, maar toen ik wakker werd kon ik hem nergens meer vinden.quote:
Slimquote:Op zondag 16 mei 2010 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen met de telefoon die op mij lag, want ik was een smsje aan het lezen volgens mij, maar toen ik wakker werd kon ik hem nergens meer vinden.
Waarom krijg jij patat op een frietdag? Mensen die frietdagen hebben verdienen geen patat. Patat is voor patatdagen.quote:
ik nuanceer een beetje, ik had ook friet op patatdag kunnen zeggen, hou ik iedereen tevreequote:Op zondag 16 mei 2010 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom krijg jij patat op een frietdag? Mensen die frietdagen hebben verdienen geen patat. Patat is voor patatdagen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom krijg jij patat op een frietdag? Mensen die frietdagen hebben verdienen geen patat. Patat is voor patatdagen.
smakelijkquote:
Maar dat kan wel het begin van een gesprek zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef SuperwormJim het volgende:
SC is géén twitter. Het is niet de bedoeling om iedere keer te posten wat je nu weer aan het doen bent/gaat doen.
Hoiquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef SuperwormJim het volgende:
SC is géén twitter. Het is niet de bedoeling om iedere keer te posten wat je nu weer aan het doen bent/gaat doen.
Mijn mededeling is dat in ieder geval niet. Het is enkel een mededeling, meer niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat kan wel het begin van een gesprek zijn
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn mededeling is dat in ieder geval niet. Het is enkel een mededeling, meer niet.
Gelukkig geef jij altijd wel het goede voorbeeld als crew zijndequote:
Maar een mededeling kan je ook twitterenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn mededeling is dat in ieder geval niet. Het is enkel een mededeling, meer niet.
Ik kan wel lekkere pizza's maken ja...quote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef Sistyria het volgende:
Volgende keer zelf maken? (of word ie dan nog erger? hehe)
Zo ben ik.quote:
Waarom doe je dat dan nietquote:Op zondag 16 mei 2010 19:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan wel lekkere pizza's maken ja...![]()
En vaak nog goedkoper ookquote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet
Is toch veel beter dan die diepvries shit.
Ik ga altijd bij FOK!kers op bezoek met mijn laptop. Gaan we samen zitten FOK!ken. Gezellig toch.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Maar serieus, het is echt reteirritant. Vooral bij van die incrowdmeets tussen twee users, die dan samen gaan FOK!ken om precies te vertellen wie wat doet. Daar krijg ik echt wurgneigingen van.
Inderdaad!quote:
Wij moeten ook een keer samen gaan FOK!kenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga altijd bij FOK!kers op bezoek met mijn laptop. Gaan we samen zitten FOK!ken. Gezellig toch.
En dan allemaal in dezelfde topics gaan posten.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij moeten ook een keer samen gaan FOK!ken
Geil hequote:Op zondag 16 mei 2010 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Kekke topicwaarschuwing
Ik vind dat sowieso echt een briljante functie.
Ja, maar diepries is zóveel makkelijker op een luie zondag.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet
Is toch veel beter dan die diepvries shit.
Ik vind het echt jammer dat ik dat nooit hoef te gebruikenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geil he![]()
Sommigen snappen gewoon het principe van een SC niet
Zelf maken is nou ook niet echt veel moeite.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, maar diepries is zóveel makkelijker op een luie zondag.
Wel als je lui bent.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelf maken is nou ook niet echt veel moeite.
De NSB functie knopquote:Op zondag 16 mei 2010 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Kekke topicwaarschuwing
Ik vind dat sowieso echt een briljante functie.
Vooralsnog ben ik dan weer zwart oranje. Misschien kan ik voor die tijd een ander forum versterken. En misschien komt Wilders aan de macht, dan houden ze VKZ vast open tot de volgende maand, wanneer het kabinet weer valtquote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef Myraela het volgende:
Timmmmm, wat nou als VKZ weg is, ben jij dan geen mod meer?
Precies, neem wraps als pizzabodem, dan hoeft een pizza ook niet echt lang in de ovenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelf maken is nou ook niet echt veel moeite.
Dat lijkt me dan weer niet zo lekker eigenlijk..quote:Op zondag 16 mei 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies, neem wraps als pizzabodem, dan hoeft een pizza ook niet echt lang in de oven
Dat is een topicreport, geen topicwaarschuwingquote:
Ik hoorde van de week dat AH kant en klare pizzabodems heeft die schiijnbaar erg goed te eten zijn... alleen nog even zelf beleggen met groenten / vlees / kaas, 10 minuten in de oven, en klaar.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies, neem wraps als pizzabodem, dan hoeft een pizza ook niet echt lang in de oven
Ow dat dingetje eronderquote:Op zondag 16 mei 2010 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is een topicreport, geen topicwaarschuwing
Hatelijke smiley ook![]()
![]()
![]()
Maar goed.
De topicwaarschuwing is het voordat je reageert dingetje.
Mja het is wel dun maar past goed in mijn "dieet"quote:Op zondag 16 mei 2010 20:03 schreef Myraela het volgende:
Dat lijkt me dan weer niet zo lekker eigenlijk..
Beetje saai, veel geslapen. Ben mn snothoofd nu wel zatquote:
Dat je neus vol zit hoef je hier niet te twitteren hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje saai, veel geslapen. Ben mn snothoofd nu wel zat
Hoop me volgende week een beetje beter te voelen want ik moet een feestje plannen
Snij anders een turks brood over de lengte en beleg die als pizza, ook er lekker!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja het is wel dun maar past goed in mijn "dieet"
Stuk gezonder dan zo'n dikke kleffe vette bodem
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Snij anders een turk bood over de lengte en beleg die als pizza, ook er lekker!
Dat is wel slim. Nu heb ik wel zin in pizza.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Snij anders een turks brood over de lengte en beleg die als pizza, ook er lekker!
Ik hoop het ook voor je... en je gipshandje? Nog veel last van?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Beetje saai, veel geslapen. Ben mn snothoofd nu wel zat
Hoop me volgende week een beetje beter te voelen want ik moet een feestje plannen
Ook handyquote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Snij anders een turks brood over de lengte en beleg die als pizza, ook er lekker!
ging wel beetje gewerkt effe bij mijn ouders geweest verder niet veel bijzonders gedaanquote:
goed bezigquote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef DeLuna het volgende:
Hallo hallo hallo, 3e in het klassement, ole ole ole. 3x zilver en 3x brons in totaal.
Goed bezig jij!!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef DeLuna het volgende:
Hallo hallo hallo, 3e in het klassement, ole ole ole. 3x zilver en 3x brons in totaal.
Goed bezig jij.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef DeLuna het volgende:
bart weer weg?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
* DevilsWhore eenzaam is
[..]
Goed bezig jij.
Over twee weken, dan hebben we Friese Sprint Kampioenschappen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij!!
Wanneer is je volgende wedstrijd?
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |