?
?

Mannenstem, vrouwenstem? Ballad? Partynummer? De Dijk misschien?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
ik zoek een nederlandstalig nummer, het zinnetje na het refrein is "maar niet zonder ons"
wie o wie weet het?

quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
ik zoek een nederlandstalig nummer, het zinnetje na het refrein is "maar niet zonder ons"
wie o wie weet het?

quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
wie o wie weet het?

quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:29 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een bekend (ouder) nummer, een beetje (in de stijl) van de Bee Gees. Hoorde em gisteren weer op de radio. De tekst gaat ongeveer van: (......) groove, feeling allright, allright, allright..... Aaaaalright. Met van die hoge stemmetjes. Kan iemand er wat mee?

Iemand die toevallig nog weet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef SLP_ het volgende:
Ik hoorde laatst een leuk liedje, klonk een beetje als Future Presidents.. Ik kan me helaas maar één zin herinneren namelijk: 'love the way the wind blows'. Mijn grote vriend Google kan mij niet helpen, vandaar dat ik het ff hier probeer
 Heel frustrerend om telkens dat ene zinnetje in je hoofd te hebben
 Heel frustrerend om telkens dat ene zinnetje in je hoofd te hebben  

Ik kom niet verder dan dit nr .Gokje dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:40 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Iemand die toevallig nog weet?Heel frustrerend om telkens dat ene zinnetje in je hoofd te hebben

Niet helemaal kloppend met de omschrijving maar het proberen waard :quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:03 schreef Feya het volgende:
ok deze wordt leuk...
een vriend van me heeft een nummer op de radio gehoord en probeerde mij uit te leggen hoe het ging
Meerdere keren op de radio gehoord op 1 dag.
Gaat over een man die 2 vrouwen heeft, 1 voor in bed en de ander voor andere dingen. Hij dacht iets van "beiden" of "allebei", of "alle twee"...
Als het goed is Nederlandstalig...

?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:03 schreef Feya het volgende:
ok deze wordt leuk...
een vriend van me heeft een nummer op de radio gehoord en probeerde mij uit te leggen hoe het ging
Meerdere keren op de radio gehoord op 1 dag.
Gaat over een man die 2 vrouwen heeft, 1 voor in bed en de ander voor andere dingen. Hij dacht iets van "beiden" of "allebei", of "alle twee"...
Als het goed is Nederlandstalig...

Nee dat was m niet, maar kheb hem al gevonden. (Allebei - Tim Douwsma) Maar bedankt voor de reactie!quote:

Zit er ook een piano in+ tekst "pump it, pump it" ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer met een breakbeat en een trompet erover, de drums lijken op die van Critical Beatdown van Ultramagnetic MC's.

?
 ?

Met shazam krijg ik toch echt dit nummer:quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Eddy123 het volgende:
Beste mensen,
iemand enig idee hoe dit samba-achtige nummer heet? Het is in ieder geval niet de lambada, maar wat wel????
linkje: http://www.bic-art.com/samba2.wav

Weet ik niet, heb alleen het begin gehoord.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zit er ook een piano in+ tekst "pump it, pump it" ?

Nee.. aangezien ik het zo erg op future presidents vond lijken kwam ik op het idee om ff te kijken welke singles zij hebben uitgebrachtquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:12 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit nr .Gokje dus
 Bleek dat de laatste 'love don't pay the bills' was
 Bleek dat de laatste 'love don't pay the bills' was  Ik heb echt scheel geluisterd
 Ik heb echt scheel geluisterd  

Het is deze:quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Met shazam krijg ik toch echt dit nummer:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |