Mannenstem, vrouwenstem? Ballad? Partynummer? De Dijk misschien?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
ik zoek een nederlandstalig nummer, het zinnetje na het refrein is "maar niet zonder ons"
wie o wie weet het?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
ik zoek een nederlandstalig nummer, het zinnetje na het refrein is "maar niet zonder ons"
wie o wie weet het?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
wie o wie weet het?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:29 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een bekend (ouder) nummer, een beetje (in de stijl) van de Bee Gees. Hoorde em gisteren weer op de radio. De tekst gaat ongeveer van: (......) groove, feeling allright, allright, allright..... Aaaaalright. Met van die hoge stemmetjes. Kan iemand er wat mee?
Iemand die toevallig nog weet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef SLP_ het volgende:
Ik hoorde laatst een leuk liedje, klonk een beetje als Future Presidents.. Ik kan me helaas maar één zin herinneren namelijk: 'love the way the wind blows'. Mijn grote vriend Google kan mij niet helpen, vandaar dat ik het ff hier probeer
Ik kom niet verder dan dit nr .Gokje dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:40 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Iemand die toevallig nog weet?Heel frustrerend om telkens dat ene zinnetje in je hoofd te hebben
Niet helemaal kloppend met de omschrijving maar het proberen waard :quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:03 schreef Feya het volgende:
ok deze wordt leuk...
een vriend van me heeft een nummer op de radio gehoord en probeerde mij uit te leggen hoe het ging![]()
Meerdere keren op de radio gehoord op 1 dag.
Gaat over een man die 2 vrouwen heeft, 1 voor in bed en de ander voor andere dingen. Hij dacht iets van "beiden" of "allebei", of "alle twee"...
Als het goed is Nederlandstalig...![]()
![]()
?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:03 schreef Feya het volgende:
ok deze wordt leuk...
een vriend van me heeft een nummer op de radio gehoord en probeerde mij uit te leggen hoe het ging![]()
Meerdere keren op de radio gehoord op 1 dag.
Gaat over een man die 2 vrouwen heeft, 1 voor in bed en de ander voor andere dingen. Hij dacht iets van "beiden" of "allebei", of "alle twee"...
Als het goed is Nederlandstalig...![]()
![]()
Nee dat was m niet, maar kheb hem al gevonden. (Allebei - Tim Douwsma) Maar bedankt voor de reactie!quote:
Zit er ook een piano in+ tekst "pump it, pump it" ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer met een breakbeat en een trompet erover, de drums lijken op die van Critical Beatdown van Ultramagnetic MC's.
Met shazam krijg ik toch echt dit nummer:quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Eddy123 het volgende:
Beste mensen,
iemand enig idee hoe dit samba-achtige nummer heet? Het is in ieder geval niet de lambada, maar wat wel????
linkje: http://www.bic-art.com/samba2.wav
Weet ik niet, heb alleen het begin gehoord.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zit er ook een piano in+ tekst "pump it, pump it" ?
Nee.. aangezien ik het zo erg op future presidents vond lijken kwam ik op het idee om ff te kijken welke singles zij hebben uitgebrachtquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:12 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit nr .Gokje dus
Het is deze:quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Met shazam krijg ik toch echt dit nummer:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |