Alonso heeft weer zijn typische mazzel gehad: een plek inhalen omdat een Virgin dwars gaat en twee andere coureurs die het hem niet moeilijk willen maken. En een safety car.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Eh, nee. Wat Schumacher deed was de regels overtreden. Zoals gebruikelijk.
En Alonso heeft een knappe race gereden, van allerlaatst naar plaats 6.
Eén ding is wél duidelijk iig: waarom jij 'vervelend mannetje' onder je naam hebt staan. Dat is duidelijker dan de regels die de FIA stelt in deze kwestie. Schumi heeft aanwijzingen opgevolgd van Ross Brawn, in de veronderstelling dat het binnen de regels was. Dat is heel wat anders dan hetgeen jij meent te moeten stellen omdat het over Schumacher gaatquote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Eh, nee. Wat Schumacher deed was de regels overtreden. Zoals gebruikelijk.
En Alonso heeft een knappe race gereden, van allerlaatst naar plaats 6.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hier werd weer 1 ding duidelijk. Alonso is een overschat racer.
Op basis van jouw laatste zin ga ik er vanuit dat wij het eens zijn met elkaarquote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Eén ding is wél duidelijk iig: waarom jij 'vervelend mannetje' onder je naam hebt staan. Dat is duidelijker dan de regels die de FIA stelt in deze kwestie. Schumi heeft aanwijzingen opgevolgd van Ross Brawn, in de veronderstelling dat het binnen de regels was. Dat is heel wat anders dan hetgeen jij meent te moeten stellen omdat het over Schumacher gaat
En Alonso heeft 2 of 3 man ingehaald, de langzaamsten van het veld...... met een Ferrari..... knap hoor
Dank voor je heldere argumenten. Ik ga morgen een Alonso vlag voor boven mijn bed kopen.quote:
Ik had het eerder al over het duo Brawn en Schumacher. Het is weer net als vroeger, met de ene straf na de andere diskwalificatie. Jammer dat Schumacher en consorten zich kennelijk altijd moeten verlagen tot zul gedrag. Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig, zou je denken.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Eén ding is wél duidelijk iig: waarom jij 'vervelend mannetje' onder je naam hebt staan. Dat is duidelijker dan de regels die de FIA stelt in deze kwestie. Schumi heeft aanwijzingen opgevolgd van Ross Brawn, in de veronderstelling dat het binnen de regels was. Dat is heel wat anders dan hetgeen jij meent te moeten stellen omdat het over Schumacher gaat![]()
Da's dan al drie meer dan Schumacher.quote:En Alonso heeft 2 of 3 man ingehaald, de langzaamsten van het veld...... met een Ferrari..... knap hoor
Straf? Laten we vooral even hetquote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had het eerder al over het duo Brawn en Schumacher. Het is weer net als vroeger, met de ene straf na de andere diskwalificatie. Jammer dat Schumacher en consorten zich kennelijk altijd moeten verlagen tot zul gedrag. Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig, zou je denken.
[..]
Da's dan al drie meer dan Schumacher.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef Gravereaper het volgende:
Je vergeet de naam van Damon Hill dik gedrukt te maken Sally.
Als je Schumacher een onsportieve eikel vindt, betekent dat dan meteen dat je Alonso-fan bent ofzo?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Straf? Laten we vooral even het
(1) chanteren van je teambaas en
(2) gebruik maken van een geregisseerde crash van je teamgenoot
niet vergeten. Alonso heeft amper wat laten zien in zijn jaar bij McLaren, zijn jaar bij Renault na zijn wereldtitel en zijn huidige jaar bij Ferrari.
quote:16.05.2010
"Very disappointing"
Michael backs the decision of his team
"My race today would have been pretty normal without the decisions of the stewards afterwards. The start was interesting, it actually went according to plan. I managed to have a good pull-away but then I was a bit stuck and got caught by Rubens. So I had to wait for the opportunity to overtake, and the team played it brilliantly. The crew was fantastic and thus the pitstop got me infront of him. The result in the very end today, which put me back to position 12 for now, was obviously disappointing for me, and I can fully understand we are appealing the decision. Our understanding was that the "safety car in, track clear" message means back to race - so I went for it and overtook Fernando."
Ja, Schumi is dan ook niet achteraan gestart natuurlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had het eerder al over het duo Brawn en Schumacher. Het is weer net als vroeger, met de ene straf na de andere diskwalificatie. Jammer dat Schumacher en consorten zich kennelijk altijd moeten verlagen tot zul gedrag. Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig, zou je denken.
[..]
Da's dan al drie meer dan Schumacher.
Hebben we hem ook weerquote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hier werd weer 1 ding duidelijk. Alonso is een overschat racer.
Waarom reageer je dan nog?quote:
Ik vind het af en toe best amusant om te lezen.quote:
Kan zijn, maar het feit is dat Schumacher volgens mij tijdens de race niemand heeft ingehaald. Dus het stokpaardje van W_S - dat Alonso een luie racer is, die alleen z'n rondjes rijdt en wacht op fouten van anderen - ging vandaag eerder op voor Schumacher dan voor Alonso.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ja, Schumi is dan ook niet achteraan gestart natuurlijk
Je bent echt een vervelend mannetje iddquote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het feit is dat Schumacher volgens mij tijdens de race niemand heeft ingehaald. Dus het stokpaardje van W_S - dat Alonso een luie racer is, die alleen z'n rondjes rijdt en wacht op fouten van anderen - ging vandaag eerder op voor Schumacher dan voor Alonso.
quote:"With regard to the penalty given to Michael, we believed that the track had gone green and the race was not finishing under a safety car when article 40.13 clearly would have applied. The reason for the safety car had been removed, the FIA had announced 'Safety Car in this lap' early on lap 78 and the track had been declared clear by race control. This was further endorsed when the marshals showed green flags and lights after safety car line one. On previous occasions when it has been necessary to complete a race under a safety car, full course yellows are maintained, as in Melbourne 2009. On the last lap, we therefore advised our drivers that they should race to the line and Michael made his move on Fernando for sixth place. We have appealed the decision of the stewards."
Niet teveel van aantrekken. Walter denkt dat Alonso geluk kan afdwingen, of spontaan uit een potje kan halen alsof dat overal in de winkel te koop isquote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het feit is dat Schumacher volgens mij tijdens de race niemand heeft ingehaald. Dus het stokpaardje van W_S - dat Alonso een luie racer is, die alleen z'n rondjes rijdt en wacht op fouten van anderen - ging vandaag eerder op voor Schumacher dan voor Alonso.
Ik weet niet waar jij heen wilt maar Schumacher startte 17 plaatsen voor Alonso op de grid en finishte vlak voor/achter hem. Je kunt zeggen wat je wilt over Alonso maar hij heeft gewoon hard gereden. Ja hij profiteerde van de eerste safety car maar daarna moest ie toch echt flink doorzetten om te zorgen dat het gat naar de leiders niet te groot werd.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:31 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Je bent echt een vervelend mannetje idd
Schumacher een luie racer omdat ie niet in heeft kunnen halen in Monaco.... right!![]()
En Alonso heeft idd ook alleen maar in kunnen halen omdat ie achteraan is gestart, anders zat ie gewoon net als iedere willekeurige andere coureur van begin tot eind in het treintje. Dus om hem nu ineens geen luie coureur te noemen omdat die toevallig een paar wagens ingehaald heeft die als een tractor over de baan tuffen is wel een beetje erg gemakkelijk.
Ik weet niet of je Schumi wel eens in hebt zien halen in Monaco, in die hairpin? Dat heb je vast en zeker gemist he?
Hij probeert het leuk, maar Brawn heeft gewoon ongelijk. Melbourne 2009 is simpelweg irrelevant. Het gaat om hoe de regels nú zijn.quote:
Nee, het gaat om hoe de stewards met de situatie omgaan. Groen is groen, Safetycar in is safetycar in. Als het de bedoeling is dat de race onder de SC eindigt, dan moeten ze gewoon tot het einde van de race gele vlaggen zwaaien. Of denk jij serieus dat de regels t.o.v. 2009 dusdanig gewijzigd zijn dat ze nu ineens in een zelfde situatie allemaal met groene vlaggen gaan staan zwaaien of zo?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij probeert het leuk, maar Brawn heeft gewoon ongelijk. Melbourne 2009 is simpelweg irrelevant. Het gaat om hoe de regels nú zijn.
Ja, en dat was toch moeilijk man, hard rijden met een Ferrariquote:Op zondag 16 mei 2010 21:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij heen wilt maar Schumacher startte 17 plaatsen voor Alonso op de grid en finishte vlak voor/achter hem. Je kunt zeggen wat je wilt over Alonso maar hij heeft gewoon hard gereden. Ja hij profiteerde van de eerste safety car maar daarna moest ie toch echt flink doorzetten om te zorgen dat het gat naar de leiders niet te groot werd.
Allemaal netjes achter elkaar blijven rijden idd, toppiequote:Op zondag 16 mei 2010 21:36 schreef Fir3fly het volgende:
Wat mij betreft heeft de hele top 10 een prima race gereden.
In de regels staat dat als de SC de pits in gaat, er in de laatste bocht met groen gezwaaid wordt. Kijk de race maar terug, we hadden vier SC situaties. Bij alle 4 wordt als de SC de pits in gaat bij de laatste bocht met groen gezwaaid.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:43 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Nee, het gaat om hoe de stewards met de situatie omgaan. Groen is groen, Safetycar in is safetycar in. Als het de bedoeling is dat de race onder de SC eindigt, dan moeten ze gewoon tot het einde van de race gele vlaggen zwaaien. Of denk jij serieus dat de regels t.o.v. 2009 dusdanig gewijzigd zijn dat ze nu ineens in een zelfde situatie allemaal met groene vlaggen gaan staan zwaaien of zo?
Met een Red Bull ook niet. Heeft Webber geen goede race gereden?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ja, en dat was toch moeilijk man, hard rijden met een Ferrari![]()
Oh, ik trek me er weinig van aan hoor. Het is vooral een vermakelijk figuur, een beetje de dorpsgek van de F1-topics.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet teveel van aantrekken. Walter denkt dat Alonso geluk kan afdwingen, of spontaan uit een potje kan halen alsof dat overal in de winkel te koop is
Alonso dus niet hè? Als die netjes achter z'n voorganger was blijven rijden was ie laatste geworden.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Brabiliaan het volgende:
Allemaal netjes achter elkaar blijven rijden idd, toppie
Je hebt helemaal gelijk! Trulli was man van de racequote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ja, en dat was toch moeilijk man, hard rijden met een Ferrari![]()
[..]
Allemaal netjes achter elkaar blijven rijden idd, toppie
Je zou gelijk hebben als alle 4 die SC situaties in de laatste rondes plaats hadden gevonden. Het is tegenstrijdig als ze met groen gaan staan zwaaien terwijl inhalen nog steeds verboden is. In dit geval zou inhalen verboden zijn omdat de race achter de SC zou finishen. Dan moeten ze ook gewoon geel blijven zwaaien, net zoals in Melbourne 2009. Dán ben je pas duidelijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In de regels staat dat als de SC de pits in gaat, er in de laatste bocht met groen gezwaaid wordt. Kijk de race maar terug, we hadden vier SC situaties. Bij alle 4 wordt als de SC de pits in gaat bij de laatste bocht met groen gezwaaid.
En ja, de regels zijn sinds 2009 veranderd, onder andere die nieuwe SC lijn. Heb je die niet gezien?
Ja duh.... spuit 11 geeft modder hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 21:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Alonso dus niet hè? Als die netjes achter z'n voorganger was blijven rijden was ie laatste geworden.
Nee, dat is het niet. Het is volgens de regels. En dat is wat telt.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:51 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Je zou gelijk hebben als alle 4 die SC situaties in de laatste rondes plaats hadden gevonden. Het is tegenstrijdig als ze met groen gaan staan zwaaien terwijl inhalen nog steeds verboden is.
Alonso startte als laatste uit de pitstraat en eindigde op plaats 6. Dat betekent dat hij 18 plaatsen heeft goedgemaakt.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Komen we nog met feitelijkheden? Sneue opmerkingen op de man geven vaak 1 ding aan: hij/zij heeft gelijk maar ik heb geen argumenten, dus ik ga maar op de boodschapper spelen.
Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alonso startte als laatste uit de pitstraat en eindigde op plaats 6. Dat betekent dat hij 18 plaatsen heeft goedgemaakt.
Dat zijn de harde cijfers.
Ja, lekker makkelijk je gelijk halen zoquote:Op zondag 16 mei 2010 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alonso startte als laatste uit de pitstraat en eindigde op plaats 6. Dat betekent dat hij 18 plaatsen heeft goedgemaakt.
Dat zijn de harde cijfers.
Oh, dan neem ik aan dat je nog even reageert op de eerdere posts aan jouw adres. Vol met feiten.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Komen we nog met feitelijkheden? Sneue opmerkingen op de man geven vaak 1 ding aan: hij/zij heeft gelijk maar ik heb geen argumenten, dus ik ga maar op de boodschapper spelen.
OpEn dan lekker een F1 topic op Viva.nl
Geen idee, jij wilde de feiten, ik gaf ze. Wat jij er verder mee doet zal mij een zorg zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.
Je punt...?
Hij vraagt om feiten, ik geef ze.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk je gelijk halen zo![]()
Met safetycar is natuurlijk moeilijker. Dan mag je namelijk niet inhalen. Daar is Schumacher inmiddels ook achter...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.
Je punt...?
Dat Schumacher vergane glorie is? Hebben we dit jaar al één keer een spectaluraire inhaalactie van 'm gezien? Hij kan z'n eigen teamgenootje niet eens bijbenen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.
Je punt...?
Yeah, rightquote:Op zondag 16 mei 2010 22:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Met safetycar is natuurlijk moeilijker. Dan mag je namelijk niet inhalen. Daar is Schumacher inmiddels ook achter...
Vergane glorie, my assquote:Op zondag 16 mei 2010 22:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat Schumacher vergane glorie is? Hebben we dit jaar al één keer een spectaluraire inhaalactie van 'm gezien? Hij kan z'n eigen teamgenootje niet eens bijbenen.
Welke feiten? Onduidelijke regels waar Schumacher van profiteert? Erg slim gedaan: deed ie in Silverstone 1998 ook al.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik aan dat je nog even reageert op de eerdere posts aan jouw adres. Vol met feiten.
Voorlopig..... na 4 jaar niet racen. Hij doet het gewoon weer erg goed, zoals we van hem gewend zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef k_man het volgende:
Van de 5 keer was ie 4 keer langzamer. Zegt genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |