abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81503370
Wel een mooie race overgens

Maargoed, ik ga nu even een filmpje kijken met mijn exvriendinnetje

Doei!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81503499
Je vergeet de naam van Damon Hill dik gedrukt te maken Sally.
pi_81503526
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Eh, nee. Wat Schumacher deed was de regels overtreden. Zoals gebruikelijk.

En Alonso heeft een knappe race gereden, van allerlaatst naar plaats 6.
Alonso heeft weer zijn typische mazzel gehad: een plek inhalen omdat een Virgin dwars gaat en twee andere coureurs die het hem niet moeilijk willen maken. En een safety car.

Alonso sliep in de twee laatste bochten: de safety car lijn is de witte lijn voor Anthony Noghes. En vanaf dan mag je inhalen. En dat is wat Schumacher deed.

Alonso sliep en kon niet inhalen tenzij ie i een auto heeft die dwars gaat of (ii) auto's die vier seconden per rondje langzamer zijn en hem voorbij laten.

Hier werd weer 1 ding duidelijk. Alonso is een overschat racer.
Calmer than you are
pi_81503737
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Eh, nee. Wat Schumacher deed was de regels overtreden. Zoals gebruikelijk.

En Alonso heeft een knappe race gereden, van allerlaatst naar plaats 6.
Eén ding is wél duidelijk iig: waarom jij 'vervelend mannetje' onder je naam hebt staan. Dat is duidelijker dan de regels die de FIA stelt in deze kwestie. Schumi heeft aanwijzingen opgevolgd van Ross Brawn, in de veronderstelling dat het binnen de regels was. Dat is heel wat anders dan hetgeen jij meent te moeten stellen omdat het over Schumacher gaat

En Alonso heeft 2 of 3 man ingehaald, de langzaamsten van het veld...... met een Ferrari..... knap hoor
pi_81503763
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Hier werd weer 1 ding duidelijk. Alonso is een overschat racer.
pi_81503905
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Eén ding is wél duidelijk iig: waarom jij 'vervelend mannetje' onder je naam hebt staan. Dat is duidelijker dan de regels die de FIA stelt in deze kwestie. Schumi heeft aanwijzingen opgevolgd van Ross Brawn, in de veronderstelling dat het binnen de regels was. Dat is heel wat anders dan hetgeen jij meent te moeten stellen omdat het over Schumacher gaat

En Alonso heeft 2 of 3 man ingehaald, de langzaamsten van het veld...... met een Ferrari..... knap hoor
Op basis van jouw laatste zin ga ik er vanuit dat wij het eens zijn met elkaar
Calmer than you are
pi_81503934
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dank voor je heldere argumenten. Ik ga morgen een Alonso vlag voor boven mijn bed kopen.
Calmer than you are
pi_81503944
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Eén ding is wél duidelijk iig: waarom jij 'vervelend mannetje' onder je naam hebt staan. Dat is duidelijker dan de regels die de FIA stelt in deze kwestie. Schumi heeft aanwijzingen opgevolgd van Ross Brawn, in de veronderstelling dat het binnen de regels was. Dat is heel wat anders dan hetgeen jij meent te moeten stellen omdat het over Schumacher gaat
Ik had het eerder al over het duo Brawn en Schumacher. Het is weer net als vroeger, met de ene straf na de andere diskwalificatie. Jammer dat Schumacher en consorten zich kennelijk altijd moeten verlagen tot zul gedrag. Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig, zou je denken.
quote:
En Alonso heeft 2 of 3 man ingehaald, de langzaamsten van het veld...... met een Ferrari..... knap hoor
Da's dan al drie meer dan Schumacher.
pi_81504069
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik had het eerder al over het duo Brawn en Schumacher. Het is weer net als vroeger, met de ene straf na de andere diskwalificatie. Jammer dat Schumacher en consorten zich kennelijk altijd moeten verlagen tot zul gedrag. Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig, zou je denken.
[..]

Da's dan al drie meer dan Schumacher.
Straf? Laten we vooral even het

(1) chanteren van je teambaas en
(2) gebruik maken van een geregisseerde crash van je teamgenoot

niet vergeten. Alonso heeft amper wat laten zien in zijn jaar bij McLaren, zijn jaar bij Renault na zijn wereldtitel en zijn huidige jaar bij Ferrari.
Calmer than you are
pi_81504365
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef Gravereaper het volgende:
Je vergeet de naam van Damon Hill dik gedrukt te maken Sally.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_81504429
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Straf? Laten we vooral even het

(1) chanteren van je teambaas en
(2) gebruik maken van een geregisseerde crash van je teamgenoot

niet vergeten. Alonso heeft amper wat laten zien in zijn jaar bij McLaren, zijn jaar bij Renault na zijn wereldtitel en zijn huidige jaar bij Ferrari.
Als je Schumacher een onsportieve eikel vindt, betekent dat dan meteen dat je Alonso-fan bent ofzo?
  zondag 16 mei 2010 @ 20:45:41 #262
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81505208
quote:
16.05.2010
"Very disappointing"
Michael backs the decision of his team

"My race today would have been pretty normal without the decisions of the stewards afterwards. The start was interesting, it actually went according to plan. I managed to have a good pull-away but then I was a bit stuck and got caught by Rubens. So I had to wait for the opportunity to overtake, and the team played it brilliantly. The crew was fantastic and thus the pitstop got me infront of him. The result in the very end today, which put me back to position 12 for now, was obviously disappointing for me, and I can fully understand we are appealing the decision. Our understanding was that the "safety car in, track clear" message means back to race - so I went for it and overtook Fernando."
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_81506522
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik had het eerder al over het duo Brawn en Schumacher. Het is weer net als vroeger, met de ene straf na de andere diskwalificatie. Jammer dat Schumacher en consorten zich kennelijk altijd moeten verlagen tot zul gedrag. Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig, zou je denken.
[..]

Da's dan al drie meer dan Schumacher.
Ja, Schumi is dan ook niet achteraan gestart natuurlijk
  zondag 16 mei 2010 @ 21:09:02 #264
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81507145
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]
Hier werd weer 1 ding duidelijk. Alonso is een overschat racer.
Hebben we hem ook weer .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81507291
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hebben we hem ook weer .
Waarom reageer je dan nog?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 16 mei 2010 @ 21:16:34 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81507740
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:10 schreef Sally het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan nog?

  zondag 16 mei 2010 @ 21:16:35 #267
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81507742
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:10 schreef Sally het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan nog?
Ik vind het af en toe best amusant om te lezen.

Bovendien vindt hij het blijkbaar ontzettend leuk, wie ben ik om hem zijn lol te ontnemen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81507879
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Ja, Schumi is dan ook niet achteraan gestart natuurlijk
Kan zijn, maar het feit is dat Schumacher volgens mij tijdens de race niemand heeft ingehaald. Dus het stokpaardje van W_S - dat Alonso een luie racer is, die alleen z'n rondjes rijdt en wacht op fouten van anderen - ging vandaag eerder op voor Schumacher dan voor Alonso.
pi_81508943
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef k_man het volgende:

[..]

Kan zijn, maar het feit is dat Schumacher volgens mij tijdens de race niemand heeft ingehaald. Dus het stokpaardje van W_S - dat Alonso een luie racer is, die alleen z'n rondjes rijdt en wacht op fouten van anderen - ging vandaag eerder op voor Schumacher dan voor Alonso.
Je bent echt een vervelend mannetje idd

Schumacher een luie racer omdat ie niet in heeft kunnen halen in Monaco.... right!

En Alonso heeft idd ook alleen maar in kunnen halen omdat ie achteraan is gestart, anders zat ie gewoon net als iedere willekeurige andere coureur van begin tot eind in het treintje. Dus om hem nu ineens geen luie coureur te noemen omdat die toevallig een paar wagens ingehaald heeft die als een tractor over de baan tuffen is wel een beetje erg gemakkelijk.

Ik weet niet of je Schumi wel eens in hebt zien halen in Monaco, in die hairpin? Dat heb je vast en zeker gemist he?
pi_81509192
Ross Brawn:
quote:
"With regard to the penalty given to Michael, we believed that the track had gone green and the race was not finishing under a safety car when article 40.13 clearly would have applied. The reason for the safety car had been removed, the FIA had announced 'Safety Car in this lap' early on lap 78 and the track had been declared clear by race control. This was further endorsed when the marshals showed green flags and lights after safety car line one. On previous occasions when it has been necessary to complete a race under a safety car, full course yellows are maintained, as in Melbourne 2009. On the last lap, we therefore advised our drivers that they should race to the line and Michael made his move on Fernando for sixth place. We have appealed the decision of the stewards."
  zondag 16 mei 2010 @ 21:35:46 #271
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_81509265
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef k_man het volgende:

[..]

Kan zijn, maar het feit is dat Schumacher volgens mij tijdens de race niemand heeft ingehaald. Dus het stokpaardje van W_S - dat Alonso een luie racer is, die alleen z'n rondjes rijdt en wacht op fouten van anderen - ging vandaag eerder op voor Schumacher dan voor Alonso.
Niet teveel van aantrekken. Walter denkt dat Alonso geluk kan afdwingen, of spontaan uit een potje kan halen alsof dat overal in de winkel te koop is
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 16 mei 2010 @ 21:36:29 #272
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81509320
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:31 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Je bent echt een vervelend mannetje idd

Schumacher een luie racer omdat ie niet in heeft kunnen halen in Monaco.... right!

En Alonso heeft idd ook alleen maar in kunnen halen omdat ie achteraan is gestart, anders zat ie gewoon net als iedere willekeurige andere coureur van begin tot eind in het treintje. Dus om hem nu ineens geen luie coureur te noemen omdat die toevallig een paar wagens ingehaald heeft die als een tractor over de baan tuffen is wel een beetje erg gemakkelijk.

Ik weet niet of je Schumi wel eens in hebt zien halen in Monaco, in die hairpin? Dat heb je vast en zeker gemist he?
Ik weet niet waar jij heen wilt maar Schumacher startte 17 plaatsen voor Alonso op de grid en finishte vlak voor/achter hem. Je kunt zeggen wat je wilt over Alonso maar hij heeft gewoon hard gereden. Ja hij profiteerde van de eerste safety car maar daarna moest ie toch echt flink doorzetten om te zorgen dat het gat naar de leiders niet te groot werd.

Wat mij betreft heeft de hele top 10 een prima race gereden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 16 mei 2010 @ 21:37:38 #273
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81509410
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:34 schreef roelofjan het volgende:
Ross Brawn:
[..]
Hij probeert het leuk, maar Brawn heeft gewoon ongelijk. Melbourne 2009 is simpelweg irrelevant. Het gaat om hoe de regels nú zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81509918
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij probeert het leuk, maar Brawn heeft gewoon ongelijk. Melbourne 2009 is simpelweg irrelevant. Het gaat om hoe de regels nú zijn.
Nee, het gaat om hoe de stewards met de situatie omgaan. Groen is groen, Safetycar in is safetycar in. Als het de bedoeling is dat de race onder de SC eindigt, dan moeten ze gewoon tot het einde van de race gele vlaggen zwaaien. Of denk jij serieus dat de regels t.o.v. 2009 dusdanig gewijzigd zijn dat ze nu ineens in een zelfde situatie allemaal met groene vlaggen gaan staan zwaaien of zo?

Anyway, de eindstand verandert toch niet meer. Het enige wat ze nu nog kunnen bereiken is hun gelijk halen, een prestigekwestie dus. En hopen dat de regels verduidelijkt worden zodat in toekomstige situaties geen verwarring kan ontstaan.
pi_81510083
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij heen wilt maar Schumacher startte 17 plaatsen voor Alonso op de grid en finishte vlak voor/achter hem. Je kunt zeggen wat je wilt over Alonso maar hij heeft gewoon hard gereden. Ja hij profiteerde van de eerste safety car maar daarna moest ie toch echt flink doorzetten om te zorgen dat het gat naar de leiders niet te groot werd.
Ja, en dat was toch moeilijk man, hard rijden met een Ferrari
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:36 schreef Fir3fly het volgende:
Wat mij betreft heeft de hele top 10 een prima race gereden.
Allemaal netjes achter elkaar blijven rijden idd, toppie
  zondag 16 mei 2010 @ 21:46:55 #276
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81510136
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:43 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Nee, het gaat om hoe de stewards met de situatie omgaan. Groen is groen, Safetycar in is safetycar in. Als het de bedoeling is dat de race onder de SC eindigt, dan moeten ze gewoon tot het einde van de race gele vlaggen zwaaien. Of denk jij serieus dat de regels t.o.v. 2009 dusdanig gewijzigd zijn dat ze nu ineens in een zelfde situatie allemaal met groene vlaggen gaan staan zwaaien of zo?
In de regels staat dat als de SC de pits in gaat, er in de laatste bocht met groen gezwaaid wordt. Kijk de race maar terug, we hadden vier SC situaties. Bij alle 4 wordt als de SC de pits in gaat bij de laatste bocht met groen gezwaaid.

En ja, de regels zijn sinds 2009 veranderd, onder andere die nieuwe SC lijn. Heb je die niet gezien?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 16 mei 2010 @ 21:48:03 #277
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81510217
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Ja, en dat was toch moeilijk man, hard rijden met een Ferrari
Met een Red Bull ook niet. Heeft Webber geen goede race gereden?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81510237
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Niet teveel van aantrekken. Walter denkt dat Alonso geluk kan afdwingen, of spontaan uit een potje kan halen alsof dat overal in de winkel te koop is
Oh, ik trek me er weinig van aan hoor. Het is vooral een vermakelijk figuur, een beetje de dorpsgek van de F1-topics.

Het is wel geinig dat Schumacher nu precies doet waar hij Alonso altijd van beschuldigt.
pi_81510364
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Brabiliaan het volgende:
Allemaal netjes achter elkaar blijven rijden idd, toppie
Alonso dus niet hè? Als die netjes achter z'n voorganger was blijven rijden was ie laatste geworden.
pi_81510428
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Ja, en dat was toch moeilijk man, hard rijden met een Ferrari
[..]

Allemaal netjes achter elkaar blijven rijden idd, toppie
Je hebt helemaal gelijk! Trulli was man van de race
pi_81510485
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

In de regels staat dat als de SC de pits in gaat, er in de laatste bocht met groen gezwaaid wordt. Kijk de race maar terug, we hadden vier SC situaties. Bij alle 4 wordt als de SC de pits in gaat bij de laatste bocht met groen gezwaaid.

En ja, de regels zijn sinds 2009 veranderd, onder andere die nieuwe SC lijn. Heb je die niet gezien?
Je zou gelijk hebben als alle 4 die SC situaties in de laatste rondes plaats hadden gevonden. Het is tegenstrijdig als ze met groen gaan staan zwaaien terwijl inhalen nog steeds verboden is. In dit geval zou inhalen verboden zijn omdat de race achter de SC zou finishen. Dan moeten ze ook gewoon geel blijven zwaaien, net zoals in Melbourne 2009. Dán ben je pas duidelijk.
pi_81510637
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:50 schreef k_man het volgende:

[..]

Alonso dus niet hè? Als die netjes achter z'n voorganger was blijven rijden was ie laatste geworden.
Ja duh.... spuit 11 geeft modder hoor
  zondag 16 mei 2010 @ 21:55:39 #283
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81510794
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:51 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Je zou gelijk hebben als alle 4 die SC situaties in de laatste rondes plaats hadden gevonden. Het is tegenstrijdig als ze met groen gaan staan zwaaien terwijl inhalen nog steeds verboden is.
Nee, dat is het niet. Het is volgens de regels. En dat is wat telt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81510927
Komen we nog met feitelijkheden? Sneue opmerkingen op de man geven vaak 1 ding aan: hij/zij heeft gelijk maar ik heb geen argumenten, dus ik ga maar op de boodschapper spelen.

OpEn dan lekker een F1 topic op Viva.nl
Calmer than you are
  zondag 16 mei 2010 @ 22:06:04 #285
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81511587
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Komen we nog met feitelijkheden? Sneue opmerkingen op de man geven vaak 1 ding aan: hij/zij heeft gelijk maar ik heb geen argumenten, dus ik ga maar op de boodschapper spelen.
Alonso startte als laatste uit de pitstraat en eindigde op plaats 6. Dat betekent dat hij 18 plaatsen heeft goedgemaakt.

Dat zijn de harde cijfers.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81511776
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Alonso startte als laatste uit de pitstraat en eindigde op plaats 6. Dat betekent dat hij 18 plaatsen heeft goedgemaakt.

Dat zijn de harde cijfers.
Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.

Je punt...?
Calmer than you are
pi_81511846
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Alonso startte als laatste uit de pitstraat en eindigde op plaats 6. Dat betekent dat hij 18 plaatsen heeft goedgemaakt.

Dat zijn de harde cijfers.
Ja, lekker makkelijk je gelijk halen zo

Misschien moet Schumi volgende keer maar eens achteraan starten, kan ik ook eens lekker irritant doen
pi_81511960
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Komen we nog met feitelijkheden? Sneue opmerkingen op de man geven vaak 1 ding aan: hij/zij heeft gelijk maar ik heb geen argumenten, dus ik ga maar op de boodschapper spelen.

OpEn dan lekker een F1 topic op Viva.nl
Oh, dan neem ik aan dat je nog even reageert op de eerdere posts aan jouw adres. Vol met feiten.
  zondag 16 mei 2010 @ 22:11:47 #289
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81511988
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.

Je punt...?
Geen idee, jij wilde de feiten, ik gaf ze. Wat jij er verder mee doet zal mij een zorg zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 16 mei 2010 @ 22:12:23 #290
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81512035
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Ja, lekker makkelijk je gelijk halen zo
Hij vraagt om feiten, ik geef ze.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81512051
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.

Je punt...?
Met safetycar is natuurlijk moeilijker. Dan mag je namelijk niet inhalen. Daar is Schumacher inmiddels ook achter...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2010 22:13:04 ]
pi_81512181
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.

Je punt...?
Dat Schumacher vergane glorie is? Hebben we dit jaar al één keer een spectaluraire inhaalactie van 'm gezien? Hij kan z'n eigen teamgenootje niet eens bijbenen.
pi_81512209
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Met safetycar is natuurlijk moeilijker. Dan mag je namelijk niet inhalen. Daar is Schumacher inmiddels ook achter...
Yeah, right

Door de SC komt heel het veld weer bij elkaar, zonder die situaties zou hij er veel langer over gedaan hebben om tot hetzelfde resultaat te komen. Misschien was het zelfs niet eens gelukt zonder die SC.
pi_81512280
Je hapt wel lekker.
pi_81512388
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat Schumacher vergane glorie is? Hebben we dit jaar al één keer een spectaluraire inhaalactie van 'm gezien? Hij kan z'n eigen teamgenootje niet eens bijbenen.
Vergane glorie, my ass

De laatste paar races kon hij zijn teamgenootje heel goed bijbenen. Maar dat hij inmiddels 41 is en al 4 jaar niet meer heeft geraced is jou blijkbaar ontgaan? Geef hem nog een paar races de tijd om de wagen helemaal naar zijn hand te zetten en hij rijdt Rosberg het snot voor de ogen.
pi_81512471
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef k_man het volgende:

[..]

Oh, dan neem ik aan dat je nog even reageert op de eerdere posts aan jouw adres. Vol met feiten.
Welke feiten? Onduidelijke regels waar Schumacher van profiteert? Erg slim gedaan: deed ie in Silverstone 1998 ook al.

Alonso die weer ah janken was met zijn handjes terwijl ie racet voor positie? Duidelijk te zien. Alonso had een mooie inhaalacties vandaag op Glock: daar kreeg ie ook kudos voor (zie elder ih topic).

Blij zijn met een zesde plek? Cognitieve dissonantie omdat je zelfbeeld is aangetast omdat je als een lutser bij Massenet eraf tettert.
Calmer than you are
pi_81512483
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:16 schreef k_man het volgende:
Je hapt wel lekker.
Ja, het is gewoon te gemakkelijk om je argumenten te weerleggen, moeilijk te weerstaan.
pi_81512513
Van de 5 keer was ie 4 keer langzamer. Zegt genoeg...
pi_81512638
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef k_man het volgende:
Van de 5 keer was ie 4 keer langzamer. Zegt genoeg...
Voorlopig..... na 4 jaar niet racen. Hij doet het gewoon weer erg goed, zoals we van hem gewend zijn.
  zondag 16 mei 2010 @ 22:22:52 #300
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_81512771
Persoonlijk snap ik die hele regel dat je minimaal 1 keer moet pitten niet.
Als we die regel gewoon vergeten, dan is t aan de teams om een strategie uit te denken die t best past binnen hun team.
Als een team denkt t te kunnen doen op 1 tank en 1 setje banden, moet dat toch kunnen?
Als daarnaast een ander team denkt dat t beter is om 1 keer binnen te komen (of misschien zelfs 2 keer) voor hun kansen op een overwinning, doen ze dat.

Ik heb zelf de verplichte pitstop nooit begrepen. Voor vandaag dacht ik dat dat was omdat je geen race kunt uitrijden met 1 set banden.
Alonso heeft bewezen dat met de harde compound t mogenlijk is om een hele race uit te rijden zonder bandenwissel.
Waarom die pitstop niet een keuzemogelijkheid maken van t team?
Waarom verplichten?
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')