abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81503370
Wel een mooie race overgens

Maargoed, ik ga nu even een filmpje kijken met mijn exvriendinnetje

Doei!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81503499
Je vergeet de naam van Damon Hill dik gedrukt te maken Sally.
pi_81503526
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Eh, nee. Wat Schumacher deed was de regels overtreden. Zoals gebruikelijk.

En Alonso heeft een knappe race gereden, van allerlaatst naar plaats 6.
Alonso heeft weer zijn typische mazzel gehad: een plek inhalen omdat een Virgin dwars gaat en twee andere coureurs die het hem niet moeilijk willen maken. En een safety car.

Alonso sliep in de twee laatste bochten: de safety car lijn is de witte lijn voor Anthony Noghes. En vanaf dan mag je inhalen. En dat is wat Schumacher deed.

Alonso sliep en kon niet inhalen tenzij ie i een auto heeft die dwars gaat of (ii) auto's die vier seconden per rondje langzamer zijn en hem voorbij laten.

Hier werd weer 1 ding duidelijk. Alonso is een overschat racer.
Calmer than you are
pi_81503737
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Eh, nee. Wat Schumacher deed was de regels overtreden. Zoals gebruikelijk.

En Alonso heeft een knappe race gereden, van allerlaatst naar plaats 6.
Eén ding is wél duidelijk iig: waarom jij 'vervelend mannetje' onder je naam hebt staan. Dat is duidelijker dan de regels die de FIA stelt in deze kwestie. Schumi heeft aanwijzingen opgevolgd van Ross Brawn, in de veronderstelling dat het binnen de regels was. Dat is heel wat anders dan hetgeen jij meent te moeten stellen omdat het over Schumacher gaat

En Alonso heeft 2 of 3 man ingehaald, de langzaamsten van het veld...... met een Ferrari..... knap hoor
pi_81503763
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

pi_81503905
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Eén ding is wél duidelijk iig: waarom jij 'vervelend mannetje' onder je naam hebt staan. Dat is duidelijker dan de regels die de FIA stelt in deze kwestie. Schumi heeft aanwijzingen opgevolgd van Ross Brawn, in de veronderstelling dat het binnen de regels was. Dat is heel wat anders dan hetgeen jij meent te moeten stellen omdat het over Schumacher gaat

En Alonso heeft 2 of 3 man ingehaald, de langzaamsten van het veld...... met een Ferrari..... knap hoor
Op basis van jouw laatste zin ga ik er vanuit dat wij het eens zijn met elkaar
Calmer than you are
pi_81503934
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dank voor je heldere argumenten. Ik ga morgen een Alonso vlag voor boven mijn bed kopen.
Calmer than you are
pi_81503944
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Ik had het eerder al over het duo Brawn en Schumacher. Het is weer net als vroeger, met de ene straf na de andere diskwalificatie. Jammer dat Schumacher en consorten zich kennelijk altijd moeten verlagen tot zul gedrag. Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig, zou je denken.
quote:
Da's dan al drie meer dan Schumacher.
pi_81504069
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik had het eerder al over het duo Brawn en Schumacher. Het is weer net als vroeger, met de ene straf na de andere diskwalificatie. Jammer dat Schumacher en consorten zich kennelijk altijd moeten verlagen tot zul gedrag. Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig, zou je denken.
[..]

Straf? Laten we vooral even het

(1) chanteren van je teambaas en
(2) gebruik maken van een geregisseerde crash van je teamgenoot

niet vergeten. Alonso heeft amper wat laten zien in zijn jaar bij McLaren, zijn jaar bij Renault na zijn wereldtitel en zijn huidige jaar bij Ferrari.
Calmer than you are
pi_81504365
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef Gravereaper het volgende:
Je vergeet de naam van Damon Hill dik gedrukt te maken Sally.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_81504429
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Straf? Laten we vooral even het

(1) chanteren van je teambaas en
(2) gebruik maken van een geregisseerde crash van je teamgenoot

niet vergeten. Alonso heeft amper wat laten zien in zijn jaar bij McLaren, zijn jaar bij Renault na zijn wereldtitel en zijn huidige jaar bij Ferrari.
Als je Schumacher een onsportieve eikel vindt, betekent dat dan meteen dat je Alonso-fan bent ofzo?
  zondag 16 mei 2010 @ 20:45:41 #262
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81505208
quote:
16.05.2010
"Very disappointing"
Michael backs the decision of his team

"My race today would have been pretty normal without the decisions of the stewards afterwards. The start was interesting, it actually went according to plan. I managed to have a good pull-away but then I was a bit stuck and got caught by Rubens. So I had to wait for the opportunity to overtake, and the team played it brilliantly. The crew was fantastic and thus the pitstop got me infront of him. The result in the very end today, which put me back to position 12 for now, was obviously disappointing for me, and I can fully understand we are appealing the decision. Our understanding was that the "safety car in, track clear" message means back to race - so I went for it and overtook Fernando."
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_81506522
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef k_man het volgende:

[..]

[..]

Ja, Schumi is dan ook niet achteraan gestart natuurlijk
  zondag 16 mei 2010 @ 21:09:02 #264
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81507145
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]
Hebben we hem ook weer .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81507291
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hebben we hem ook weer .
Waarom reageer je dan nog?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 16 mei 2010 @ 21:16:34 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81507740
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:10 schreef Sally het volgende:

[..]

zondag 16 mei 2010 @ 21:16:35 #267
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81507742
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:10 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik vind het af en toe best amusant om te lezen.

Bovendien vindt hij het blijkbaar ontzettend leuk, wie ben ik om hem zijn lol te ontnemen?
pi_81507879
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Ja, Schumi is dan ook niet achteraan gestart natuurlijk
Kan zijn, maar het feit is dat Schumacher volgens mij tijdens de race niemand heeft ingehaald. Dus het stokpaardje van W_S - dat Alonso een luie racer is, die alleen z'n rondjes rijdt en wacht op fouten van anderen - ging vandaag eerder op voor Schumacher dan voor Alonso.
pi_81508943
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef k_man het volgende:

[..]

Kan zijn, maar het feit is dat Schumacher volgens mij tijdens de race niemand heeft ingehaald. Dus het stokpaardje van W_S - dat Alonso een luie racer is, die alleen z'n rondjes rijdt en wacht op fouten van anderen - ging vandaag eerder op voor Schumacher dan voor Alonso.
Je bent echt een vervelend mannetje idd

Schumacher een luie racer omdat ie niet in heeft kunnen halen in Monaco.... right!

En Alonso heeft idd ook alleen maar in kunnen halen omdat ie achteraan is gestart, anders zat ie gewoon net als iedere willekeurige andere coureur van begin tot eind in het treintje. Dus om hem nu ineens geen luie coureur te noemen omdat die toevallig een paar wagens ingehaald heeft die als een tractor over de baan tuffen is wel een beetje erg gemakkelijk.

Ik weet niet of je Schumi wel eens in hebt zien halen in Monaco, in die hairpin? Dat heb je vast en zeker gemist he?
pi_81509192
Ross Brawn:
quote:
"With regard to the penalty given to Michael, we believed that the track had gone green and the race was not finishing under a safety car when article 40.13 clearly would have applied. The reason for the safety car had been removed, the FIA had announced 'Safety Car in this lap' early on lap 78 and the track had been declared clear by race control. This was further endorsed when the marshals showed green flags and lights after safety car line one. On previous occasions when it has been necessary to complete a race under a safety car, full course yellows are maintained, as in Melbourne 2009. On the last lap, we therefore advised our drivers that they should race to the line and Michael made his move on Fernando for sixth place. We have appealed the decision of the stewards."
  zondag 16 mei 2010 @ 21:35:46 #271
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_81509265
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef k_man het volgende:

[..]

Niet teveel van aantrekken. Walter denkt dat Alonso geluk kan afdwingen, of spontaan uit een potje kan halen alsof dat overal in de winkel te koop is
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 16 mei 2010 @ 21:36:29 #272
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81509320
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:31 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Je bent echt een vervelend mannetje idd

Schumacher een luie racer omdat ie niet in heeft kunnen halen in Monaco.... right!

En Alonso heeft idd ook alleen maar in kunnen halen omdat ie achteraan is gestart, anders zat ie gewoon net als iedere willekeurige andere coureur van begin tot eind in het treintje. Dus om hem nu ineens geen luie coureur te noemen omdat die toevallig een paar wagens ingehaald heeft die als een tractor over de baan tuffen is wel een beetje erg gemakkelijk.

Ik weet niet of je Schumi wel eens in hebt zien halen in Monaco, in die hairpin? Dat heb je vast en zeker gemist he?
Ik weet niet waar jij heen wilt maar Schumacher startte 17 plaatsen voor Alonso op de grid en finishte vlak voor/achter hem. Je kunt zeggen wat je wilt over Alonso maar hij heeft gewoon hard gereden. Ja hij profiteerde van de eerste safety car maar daarna moest ie toch echt flink doorzetten om te zorgen dat het gat naar de leiders niet te groot werd.

Wat mij betreft heeft de hele top 10 een prima race gereden.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:37:38 #273
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81509410
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:34 schreef roelofjan het volgende:
Ross Brawn:
[..]
Hij probeert het leuk, maar Brawn heeft gewoon ongelijk. Melbourne 2009 is simpelweg irrelevant. Het gaat om hoe de regels nú zijn.
pi_81509918
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij probeert het leuk, maar Brawn heeft gewoon ongelijk. Melbourne 2009 is simpelweg irrelevant. Het gaat om hoe de regels nú zijn.
Nee, het gaat om hoe de stewards met de situatie omgaan. Groen is groen, Safetycar in is safetycar in. Als het de bedoeling is dat de race onder de SC eindigt, dan moeten ze gewoon tot het einde van de race gele vlaggen zwaaien. Of denk jij serieus dat de regels t.o.v. 2009 dusdanig gewijzigd zijn dat ze nu ineens in een zelfde situatie allemaal met groene vlaggen gaan staan zwaaien of zo?

Anyway, de eindstand verandert toch niet meer. Het enige wat ze nu nog kunnen bereiken is hun gelijk halen, een prestigekwestie dus. En hopen dat de regels verduidelijkt worden zodat in toekomstige situaties geen verwarring kan ontstaan.
pi_81510083
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij heen wilt maar Schumacher startte 17 plaatsen voor Alonso op de grid en finishte vlak voor/achter hem. Je kunt zeggen wat je wilt over Alonso maar hij heeft gewoon hard gereden. Ja hij profiteerde van de eerste safety car maar daarna moest ie toch echt flink doorzetten om te zorgen dat het gat naar de leiders niet te groot werd.
Ja, en dat was toch moeilijk man, hard rijden met een Ferrari
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:36 schreef Fir3fly het volgende:
Wat mij betreft heeft de hele top 10 een prima race gereden.
Allemaal netjes achter elkaar blijven rijden idd, toppie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')